Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسانه سعودی از کودتای خطرناک در الهلال قبل از فینال آسیا پرده برداشت

رسانه سعودی از کودتای خطرناک در باشگاه الهلال پیش از دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا 2021 خبر داد.

 

به گزارش طرفداری، تیم الهلال عربستان 2 آذر ماه در فینال لیگ قهرمانان آسیا 2021 میزبان پوهانگ استیلرز است.

در همین رابطه امروز سایت «سعودی اسپورت» از کودتای خطرناک در الهلال قبل از این بازی حساس آسیایی خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رسانه سعودی مدعی شد چند بازیکن کلیدی الهلال علیه لئوناردو ژاردیم سرمربی فرانسوی کودتا کردند و در حال رایزنی برای همسو کردن دیگر بازیکنان با خود هستند.

گومیس فرانسوی و کویلار کلمبیایی دو بازیکن معترض اصلی به سبک بازی ژاردیم هستند. این دو ستاره خارجی به شدت از سبک بازی سرمربی الهلال ناراضی هستند.

الهلال هرچند در لیگ قهرمانان آسیا نتایج خوبی را با ژاردیم کسب کرده ولی در لیگ برتر عربستان نتوانسته نتایج رضایت بخشی کسب کند.

اخبار داغ 

ماموریت زشت خانم رقصنده تتلو در کنسرت ! / بی غیرتی تماشاچیان ! + فیلم استقلال و پرسپولیس در آستانه حذف از آسیا / سپاهان تنها نماینده ایران در لیگ قهرمانان نام اصلی پرسپولیس، پرسه پولیس بود 0 گل و 0 پاس گل در 5 بازی؛ بدترین شروع دوران حرفه ای لیونل مسی در رقابت های لیگ پست رونالدو در مورد دو قلوهای جدید خود، رکورد تعداد لایک در اینستاگرام را شکست

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لیگ قهرمانان رسانه سعودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۳۷۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ام‌باپه خیال هواداران PSG  را راحت کرد

مهاجم پاری سن ژرمن از آمادگی بالایی خود برای دیدار با بوروسیا دورتموند سخن به میان آورد و به هواداران تیمش قول داد که شکست در دیدار رفت را جبران کنند.

به گزارش ایسنا ، پاری سن ژرمن در حالی خود را آماده بازی برگشت برابر بوروسیا دورتموند در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا می‌کند که در دیدار رفت با یک گل شکست خورده است.
به نوشته لوپاریزین، ام‌باپه که امید نخست پاریسی‌ها برای درخشش در این بازی است به هواداران تیمش قول داد که راهی فینال شوند.
او گفت: می دانیم که فشار بسیار بالا است و این طبیعی است چرا که در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا هستیم و رقابت در چنین مرحله‌ای بسیار سخت است. اطمینان داریم که می‌توانیم شکست دیدار رفت را جبران و راهی فینال شویم. ما به فینال صعود خواهیم کرد.
او ادامه داد: من روز سه‌شنبه با نهایت آمادگی به میدان خواهم رفت.‌ می‌خواهم بهترین بازی خود را به نمایش بگذارم و برابر هواداران خود جشن صعود به فینال را برگزار کنیم.
انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رسمی: داور فینال جام جهانی برای بازی رئال-بایرن
  • ام‌باپه خیال هواداران PSG  را راحت کرد
  • الهلال و النصر دست نیافتنی می‌شوند
  • معصومه شکوری، ناظر داوری فینال لیگ قهرمانان زنان آسیا
  • نظارت فینال لیگ قهرمانان آسیا برعهده بانوی ایرانی
  • دوران رویس و دورتموند باید در فینال ومبلی تمام شود!
  • مرد سال آسیا: شادی مردم ایران برایم از همه چیز مهم‌تر بود
  • فریبا: استقلال دو بازی خطرناک تا قهرمانی دارد
  • فریبا: استقلال تا پایان لیگ ۲ بازی خطرناک دیگر دارد
  • ضربه احتمالی لورکوزن به برنامه‌‌های اروپایی بارسلونا