Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین اردبیل آقایی، معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر در راستای تحقق شعار حلقه اتصال نیاز نیازمندان به توان توانمندان، طرح ارمغان مهر را با مشارکت داوطلبان و خیرین این جمعیت اجرا کرد.
او با بیان اینکه هدف از اجرای این طرح، تامین لوازم التحریر و ارائه بسته‌های آموزشی با حفظ کرامت انسانی به دانش‌آموزان کم برخوردار در مناطق محروم استان بود، تصریح کرد: در این طرح ۴۳۸ بسته به ارزش ریالی ۱۴۶ میلیون تومان شامل لوازم التحریر، البسه، بسته بهداشتی و غذایی مورد نیاز دانش آموزان توسط ۱۰۳ داوطلب و خیر تامین شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان اردبیل با بیان اینکه این طرح با رویکرد خدمات بهداشتی دانش آموزان انجام شد، افزود: همچنین مبلغ ۵ میلیون ریال نیز در قالب ویزیت رایگان ۵۰ نفر از دانش آموزان هزینه گردید.
بیشتر بخوانیم:
تهیه و توزیع صد‌ها بسته نوشت افزار و لباس به دانش آموزان نیازمند
در آستانه سال تحصیلی جدید صد‌ها بسته نوشت افزار، کیف، کفش و لباس تهیه و در بین دانش آموزان نیازمند توزیع شد.
پویش همکلاسی مهربان در اردبیل اجرا می‌شود
در آستانه اغاز سال تحصیلی جدید به منظور کمک به دانش آموزان کم بضاعت پویش همکلاسی مهربان در استان اردبیل اجرا می‌شود.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: لوازم التحریر دانش آموزان نیازمند توزیع 438 بسته دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۳۷۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکرار برگزاری آزمون کنکور سراسری برای دانش آموزان مناطق سیل زده

به گزارش جام جم آنلاین،عبدالرسول پورعباس افزود: با توجه به اینکه تعدادی از داوطلبان در حاجی آباد زیرکوه موفق به حضور در جلسه آزمون سراسری نشدند، آزمون برای این افراد تکرار می‌شود.

وی با عنوان اینکه در سیل اخیر در حاجی اباد زیرکوه حدود ۶۰ نفر از داوطلبان علی رغم اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران تمام امکانات خودشان را بسیج کردند که داوطلبان به آزمون برسانند اما موفق نشدند افزود:  تا ظرف سه هفته  آینده آزمون مجدد، اختصاصی برای مناطق سیل زده  از داوطلبان اخذ می شود تاحقی ضایع نشود .

رئیس سازمان سنجش کشور گفت: دانش آموزان و والدین مناطق سیل زده همدردی ما را پذیرا باشند و از نگرانی که برایشان ایجاد شد عذر خواهی می کنم.  پور عباس با اشاره به اینکه شرایط را دولت جمهوری اسلامی ایران درک می کند افزود: با هماهنگی که با استاندار ،فرماندار ،نمایندگان مجلس و شورای عالی انقلاب فرهنگی صورت گرفت، سه هفته آینده آزمون سراسری کنکور برای دانش اموزان مناطق سیل زده  برگزار می شود. 

دیگر خبرها

  • ۶۰ عنوان برنامه طی هفته معلم در اردبیل اجرا می‌شود
  • ۶۰ عنوان برنامه در طول هفته معلم در اردبیل اجرا می‌شود
  • بانک مهر ایران گره‌گشای مشکلات دانش آموزان نیازمند در کردستان
  • دانش‌آموزان زمینه ساز آزادی زندانیان جرایم غیر عمد شدند
  • تکرار برگزاری آزمون کنکور سراسری برای دانش آموزان مناطق سیل زده
  • برگزاری مجدد کنکور سراسری در مناطق سیل‌زده زیرکوه
  • آزمون سراسری برای دانش آموزان مناطق سیل زده تکرار می‌شود
  • کنکور سراسری برای دانش آموزان مناطق سیل زده برگزار می‌شود
  • آزمون کنکور سراسری برای دانش آموزان مناطق سیل زده برگزار می شود
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار