Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@20:09:19 GMT

امیر غفارمنش هم به «خوشنام» پیوست

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۳۷۹۰۷

امیر غفارمنش هم به «خوشنام» پیوست

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سریال، سریال «خوشنام» به تهیه کنندگی احمد زالی و به کارگردانی علیرضا نجف زاده است که فیلمنامه اولیه اش توسط محسن کیایی نوشته شده است.

این سریال اکنون با قلم فهیمه سلیمانی در حال نگارش برای شبکه یک سیما است و هم اکنون گروه در حال ضبط سکانس‌های خارجی است. به زودی ضبط سکانس‌های خانه اصلی در میدان قیام از سر گرفته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سریال «خوشنام» که محصول گروه فیلم و سریال شبکه اول سیما است این روزها همزمان با ضبط سکانس‌های خارجی در لوکیشن‌های شهرک غرب، بیمارستان، فرهنگسرای خاوران، کارواش و.... آماده ادامه تصویربرداری در لوکیشن اصلی مجموعه در خانه شخصیت «شهرام» در میدان قیام است. به تازگی نیز امیر غفارمنش بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون هم به پروژه «خوشنام» پیوسته است.

هومن حاج عبدالهی، شهره لرستانی، فریده سپاه منصور، نیلوفر رجایی فر، محمدرضا داودنژاد، مهرداد ضیایی، ساناز سماواتی، الهه جعفری، سیامک ادیب، سلمان خطی، فرزاد حاتمیان، سیدرضا حسینی، پروین ملکی، مهری آل آقا بازیگران سریال هستند.

سایر عوامل این سریال عبارتند از فیلمنامه اولیه: محسن کیایی، علی کوچکی، فیلمنامه نهایی: فهیمه سلیمانی، گروه کارگردانی: کارگردان علیرضا نجف زاده، دستیار یک کارگردان: امیر سلیم خانی، دستیاران: فرهاد فضلی، نگار نجف زاده، محمدامین سلیمی راد، منشی صحنه: مهدیه درگاه نژاد، عکاس آرشا عقیقی، پیام شاد پور، برنامه ریز: فرزین فتحی، دستیار برنامه ریز: فاطمه حسن لی، تهیه کننده: احمد زالی، دستیار تهیه کننده: سعید شجاعی، مدیر امور رسانه: مجتبی احمدی.

کد خبر 5339544 عطیه موذن

منبع: مهر

کلیدواژه: شبکه یک سیما احمد زالی سریال ایرانی برنامه تلویزیونی تئاتر ایران فیلم کوتاه ایران درودی نقاشی سریال ایرانی کارگردان تئاتر فیلم سینمایی موزه هنرهای معاصر تهران انیمیشن آلبوم موسیقی حضور هنر ایران در جهان جشنواره فیلم فجر تماشاخانه ایرانشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۳۷۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصدومیت شدید سعید آقاخانی در نون خ +عکس

حمیدرضا آذرنگ بازیگر سریال نون خ۵، از مصدومیت سعید آقاخانی کارگردان و بازیگر سریال و عدم توقف کار با وجود آسیب‌دیدگی او نوشت.

به گزارش مشرق، آذرنگ در صفحه شخصی خود نوشت: قرار نبود از کوه بیفته و جا بمونه… تو مسیر کوه افتاد و مهره‌های کمرش آسیب جدی دید. چند روزی تو بیمارستان بستری بود. گفتند، باید استراحت مطلق داشته باشه قبول نکرد.

قصه عوض شد تا نورالدین از ارتفاع بیفته و جا بمونه از گروه که کار عقب نیفته، امیر وفایی [نویسنده سریال]مسیر نورالدین رو از گروه جدا نوشت… یه مدت تو یه ماشین کمپر درازکش مونیتور رو می‌دید و پیغام‌هاش رو با صدای دردآلود به گروه می‌رسوند، باز راضی نشد… با کمربند طبی و عصا تاتی تاتی می‌اومد سر صحنه و لوکیشن و کارش رو می‌کرد.

با هم خندیدیم و با هم گریه کردیم

خنده با سادگی‌های بی شیله پیله خودمون تو قصه و گریه برای سنگینی بار زندگی رو شونه‌های مردم یگانه و بی همتای سیستان و درد کوله‌های کولبران کردستان و درد استخوان سوز کودکان معصوم دچار سرطان …

گذشت‌

می‌گذره

بزرگترین موهبت زمان همین گذشتن‌شه

اما…

تنها امید اینه که دیدن نون خ برای مردم سرزمینم شیرین باشه در حد یک لبخند و برای مسئولین بی تفاوت به تلنگر که تا فرصت هست به برداشتن باری از دوش این مردم همیشه نجیب همت کنند.

هر چند اگر یک درصد برای اولین امید و تنها یک لبخند مردمم امید داشته باشم

به دومی

آخه مگه می‌شه ندید؟

دیگر خبرها

  • سعید آقاخانی از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد
  • بازیگر کلیدی سریال نون خ از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد  + عکس
  • مصدومیت شدید سعید آقاخانی در نون خ +عکس
  • آسیب دیدن سعید آقاخانی در سریال «نون خ»
  • کاسب حبیب الله‌،طرحی برای تجلیل از کاسبان خوشنام
  • تغییر صدا و چهره رحمان و رحیم سریال پایتخت بعد ۹ سال (فیلم)
  • چرا دیگر از دیدن سریال‌های «نون. خ» و «زیرخاکی» نمی‌خندیم
  • (ویدئو) این سکانس جنگل آسفالت، کپی از آب درآمد!
  • چرا دیگر از دیدن سریال‌های «نون. خ» و «زیرخاکی» نمی خندیم
  • عکس| تصویر دیده نشده از امیر جعفری در کنار بازیگر سریال جنگل آسفالت