Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-02@12:47:10 GMT

شیخ‌ویسی به عنوان شهردار پاکدشت معارفه شد

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۳۸۰۴۷

شیخ‌ویسی به عنوان شهردار پاکدشت معارفه شد

به گزارش خبرگزاری فارس از پاکدشت، بعداز ظهر امروز با حضور مسوولین استانی و شهرستانی حمیدرضا شیخ‌ویسی به عنوان شهردار پاکدشت معرفی شد.

شیخ‌ویسی با آرای ۷نفراز ۹ عضو شورای شهر پاکدشت به عنوان شهردار انتخاب شد که مورد موافقت وزارت کشور واقع نشد اما پس از اصرار شورای شهر پاکدشت مبنی بر انتخاب قانونی خود، وزیر کشور طی حکمی موافقت خود را اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمیدرضا شیخ‌ویسی دهمین شهردار پاکدشت سابقه معاون مدیرکل فرهنگی و اجتماعی استانداری تهران، سرپرستی اداره کل اجتماعی و شوراهای استانداری تهران را در کارنامه خود دارد.

انتهای پیام/پ/

منبع: فارس

کلیدواژه: شهردار پاکدشت شورای شهر پاکدشت شیخ ویسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۳۸۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استیضاح شهردار ارومیه رای نیاورد

گزارش خبرنگاران باشگاه خبرنگاران جوان حاکیست دویست و شصت و چهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر ارومیه عصر دیروز به ریاست نقی کریمی رییس شورا و با حضور اعضای شورا، حسین مهدی‌زاده شهردار همچنین اصحاب رسانه با موضوع رای گیری جهت استیضاح یا ابقا شهردار ارومیه تشکیل شد.

در این جلسه شهردار ارومیه به سوالات و انتقادهای اعضای شورای اسلامی پاسخ گفت، و سپس طرح استیضاح وی به رای گذاشته شد که پس از رای گیری، حسین مهدی‌زاده با ۷ رأی موافق و ۴ رأی مخالف شهردار ارومیه باقی‌ماند.

جلسه استیضاح شهردار ارومیه چهار ساعت طول کشید.

شورای اسلامی شهر ارومیه ۱۱ نفر عضو دارد که برای استیضاح شهردار لازم بود طبق قانون دو سوم اعضا شورای موافق استیضاح باشند تا شهردار برکنار شود، اما با توجه به وضع موجود استیضاح رای نیاورد و حسین مهدی‌زاده به عنوان شهردار در سمت خود ابقا شد.

چهارم اردیبهشت ماه امسال در جلسه دویست و شصت و دومین جلسه شورای شهر ارومیه،  اعضا به طرح استیضاح شهردار مرکز استان آذربایجان‌غربی رای داده بودند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • شهردار ارومیه در سمت خود ابقا شد
  • استیضاح شهردار ارومیه رای نیاورد
  • ویسی: فدراسیون و سازمان لیگ عرضه ندارند شورای امنیت وسط بیاید
  • اگر عرضه نظارت لیگ برتر را ندارند، شورای امنیت ملی و حفاظت اطلاعات وسط بیایند | بچه‌های علی پروین و ناصر حجازی فوتبالیست شدند، اما له‌شان کردند
  • ویسی:فدراسیون و سازمان لیگ عرضه ندارند شورای امنیت وسط بیاید
  • شهردار کرمان با حکم وزیر کشور منصوب شد + متن حکم
  • محسن تویسرکانی، به سمت شهردار کرمان منصوب شد
  • شهردار این شهر توسط عضو شورای شهر ربوده شد
  • تعلیق عضو شورای یک شهر به اتهام دزدیدن شهردار!
  • ضرب‌العجل به شورای شهر کنگاور برای تعیین شهردار