Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک رسانه آمریکایی از اعلام آماده باش پلیس و افزایش تدابیر امنیتی در منطقه ویرجینیای شمالی به دلیل تهدید بالقوه از سوی گروه تروریستی داعش خبر داد.

به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از تارنمای شبکه خبری "سی.بی.اس.نیوز" باتوجه به هشدار جدید پلیس ویرجینای شمالی در آمریکا نسبت به تهدید بالقوه علیه مراکز خرید، نیروهای این ایالت در حالت آماده باش به سر می برند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«کوین دیویس» رئیس پلیس شهر "فرفاکس" (پرجمعیت ترین شهر ایالت ویرجینیا) گفت: ما حضور نیروهای پلیس را در سراسر شهر از جمله معابر اصلی، مراکز حمل و نقل، میدان ها و مراکز خرید افزایش داده ایم.

پلیس همچنین اعلام کرده است که این اقدامات امنیتی تا پایان هفته جاری برقرار خواهد بود. مقامات ایالتی می گویند در صورت کسب اطلاعات بیشتر در مورد تهدید، افزایش حضور نیروهای پلیس ممکن است تا روز سه شنبه تمدید شود.

به گزارش این رسانه امریکایی، گروه تروریستی داعش پس از خروج نیروهای آمریکایی از افغانستان در ماه اوت (مرداد)، فعال تر شده و مقامات آمریکایی می گویند همزمان تهدیدات سایر گروه های تروریستی بین المللی و القاعده هم در حال افزایش است.

«جان کوهن» رئیس اطلاعات وزارت امنیت داخلی آمریکا، این هفته گفت که گروه‌های تروریستی از افراد خود می‌خواهند که به تنهایی در داخل و خارج از کشور دست به اقدامات تروریستی انفرادی بزنند.  

وی افزود: «در حال حاضر ما شاهد افزایش چشمگیر فعالیت آنلاین عناصر مختلف القاعده و داعش هستیم.

ویرجینیای شمالی بخشی از ایالت ویرجینیا است که دو میلیون و ۸۰۰ هزار نفر جمعیت دارد و پرجمعیت‌ترین منطقه ایالت ویرجینیا و منطقه کلان‌شهری واشنگتن است.

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۳۸۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت ۳۸ نفر به ظن همکاری با داعش در ترکیه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، علی یرلی‌کایا، وزیر کشور ترکیه امروز یکشنبه با صدور بیانیه ای اعلام کرد: نیروهای امنیتی ترکیه در عملیات «بزدوغان- ۳۱» (Bozdoğan- ۳۱) علیه گروهک تروریستی داعش ۳۸ نفر را بازداشت کردند.

در بیانیه صادره از سوی دفتر وزیر کشور ترکیه در این خصوص آمده است که عملیات «بزدوغان- ۳۱» در ۶ استان انجام شده است.

یرلی‌کایا در بیانیه مذکور افزود که ۶ نفر از این مظنونین در آدانا، یک نفر در آیدین، ۱۳ نفر در چوروم، ۲ نفر در غازی‌آنتپ، ۴ نفر در کایسری و ۱۲ نفر در مرسین بازداشت شده اند.

بیانیه دفتر وزیر کشور ترکیه اضافه کرد که در این عملیات همچنین اسنادی نیز در ارتباط با فعالیت های تروریستی آنان کشف و ضبط شده است.

این در حالیست که در بیانیه مذکور اطلاعات بیشتری در خصوص فعالیت های تروریستی بازداشت شدگان یا تصمیم آن ها در این باره ارائه نشده است.

کد خبر 6091352

دیگر خبرها

  • حملات باندهای مسلح و داعش در نیجریه/ ۲۵ نفر کشته شدند
  • دانشجوی آمریکایی: بزرگترین تهدید جهان اسرائیل و آمریکاست
  • دستگیری اعضای یک باند وابسته به داعش در ترکیه
  • بازداشت چند داعشی در استانبول
  • بازداشت ۳۸ نفر به ظن همکاری با داعش در ترکیه
  • سنگ‌اندازی واشنگتن در توافق راهبردی عراق و ترکیه
  • داعش جام جهانی ورزشی را تهدید کرد + تصویر
  • نگرانی روسیه درباره تهدیدات گروه‌های تروریستی از افغانستان
  • توسل به ابزار تحریم خللی در عزم ایران ایجاد نمی‌کند/ جانفشانی سپاه نبود تروریسم داعش امنیت جهان را تهدید می‌کرد/ رویکرد دوگانه پارلمان اروپا نسبت به حمله به کنسولگری ایران مایه تأسف است
  • توسل به ابزار تحریم خللی در عزم ایران ایجاد نمی‌کند/ رویکرد دوگانه پارلمان اروپا نسبت به حمله به کنسولگری ایران مایه تأسف است/ جانفشانی سپاه نبود تروریسم داعش امنیت جهان را تهدید می‌کرد