Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا؛ امروز (شنبه) از هفته دوازدهم لیگ فوتبال باشگاه‌های اسپانیا، الچه میزبان تیم مدعی رئال مادرید بود که این بازی با برتری دو بر یک شاگردان «کارلو آنجلوتی» همراه شد.

مادریدی‌ها که پس از توقف خانگی هفته گذشته برابر اوساسونا، نیاز مبرمی به برتری داشتند از همان ابتدا درپی رسیدن به گل بودند.

«کریم بنزما» کاپیتان و ستاره فرانسوی تیم رئال به دلیل مصدومیت در این دیدار حضور نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکنان الچه با دوندگی بالا و جسارت بازی را آغاز کرده و مانع از بازی‌سازی هافبک‌های مطرح میهمان شدند.

در دقیقه هفدهم «رودریگو» مهاجم جوان رئال به دلیل مصدومیت جای خود را به «آسنسیو» ‌ داد.

در دقیقه ۲۲ نخستین فرصت رئال مادرید تبدیل به گل شد و «وینیسیوس جونیور» با ضربه‌ای مناسب توپ را به قعر دروازه میزبان دوخت.

در دقیقه ۶۳ «رائول گوتی» هافبک میزبان از زمین اخراج شد تا کار تیمش سخت‌تر شود.

اشتباه عجیب «کاسمیرو» در دقیقه ۸۵ موجب شد تا «پره میلا» یکی از گل‌های خورده الچه را جبران کند اما این گل هم مانعی برای شکست آنها نبود.

در دقیقه ۷۲ «وینیسیوس» ‌ بار دیگر با عبور از مدفعان الچه گلزنی کرد تا ستاره این دیدار باشد.

رئال با این پیروزی به امتیاز ۲۴ رسید و صدرنشین شد. سوسیداد با همین تعداد امتیاز و تفاضل گل کمتر در رتبه دوم قرار دارد.

برنامه سایر دیدارهای امروز

سه‌ویا – اوساسونا/ ساعت ۱۷:۴۵

والنسیا – ویارئال / ساعت ۲۰

بارسلونا – آلاوس/ ساعت ۲۲:۳۰

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: رئال مادرید رئال مادرید رودریگو کریم بنزما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۳۸۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئال مادرید برد و به قهرمانی سلام کرد

شاگردان کارلو آنچلوتی با کسب یک پیروزی خانگی مقابل یکی از کاندیداهای سقوط به دسته پایین‌تر در آستانه فتح لالیگا قرار گرفتند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در چارچوب دیدارهای هفته سی‌و‌چهارم لالیگای اسپانیا، عصر امروز (شنبه) تیم فوتبال رئال مادرید صدرنشین جدول رده‌بندی رقابت‌ها میزبان کادیس بود و میهمان رده هجدهمی خود را با نتیجه 3 بر صفر شکست داد.

گل نخست این بازی را براهیم دیاس در دقیقه 51 ، دومین گل را جود بلینگام در دقیقه 68 با پاسی از دیاس داد تا او روی هر دو گل نخست تیمش تأثیر مستقیم داشته باشد. سومین و آخرین گل بازی هم در دقیقه 3+90 توسط خوسلو رقم خورد. به این ترتیب بیست‌و‌هفتمین پیروزی کهکشانی‌ها ثبت  و شاگردان کارلو آنچلوتی به لطف این بازی 87 امتیازی شدند. این بدان معناست که اگر نزدیک‌ترین تعقیب کننده آنها در جدول رده‌بندی یعنی بارسلونا امشب (ساعت 20) نتواند رقیب همشهری‌اش جیرونا را شکست دهد، سی‌و‌ششمین قهرمانی‌شان کهکشانی‌ها در لالیگا مسجل خواهد شد. پیروزی بارسلونا اما قهرمانی رئالی‌ها را مشروط به کسب پیروزی در هفته آینده خواهد کرد.

رئال مادرید از باسک برای فتح لالیگا خیز برداشت

در آخرین بازی امشب لالیگا نیز از ساعت 22:30 اتلتیکومادرید رده چهارمی میهمان مایورکا خواهد بود.

در جدول رده‌بندی مسابقات، رئال مادرید 87 امتیازی صدرنشین است، بارسلونا با 73 امتیاز در رده دوم قرار دارند. جیرونا با 71 امتیاز سوم است و اتلتیکومادرید با 64 امتیاز روی پله چهارم قرار گرفته است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قهرمانی رئال مادرید در اسپانیا/ تاج گذاری کهکشانی ها لالیگا
  • رئال مادرید قهرمان شد؛ آنچلوتی سیگار برگ را روشن کرد
  • (ویدئو) خلاصه بازی رئال مادرید ۳ - ۰ کادیز؛ بازگشت کورتوآ خوش‌یمن بود
  • خلاصه بازی رئال مادرید و کادیز + فیلم
  • رئال با ۳گل برد، بایرن با ۳گل باخت!
  • رئال در یک قدمی قهرمانی لالیگا
  • رئال مادرید در یک قدمی قهرمانی لالیگا؛ کادیز سد محکمی نبود
  • رئال مادرید برد و به قهرمانی سلام کرد
  • مورد عجیب بازگشت تیبو کورتوا به ترکیب رئال
  • بازگشت کریم بنزما به رئال مادرید