Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@03:38:52 GMT

آرتتا: فکر کردم ضربه مدیسون گل شد

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۳۸۵۰۳

آرتتا: فکر کردم ضربه مدیسون گل شد

میکل آرتتا، سرمربی اسپانیایی آرسنال به تمجید از شجاعت تیمش در مقال لسترسیتی پرداخته است.

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال در هفته های اخیر عملکرد فوق العاده ای داشته و بر خلاف ابتدای فصل موفق به کسب نتایج درخشانی شده است. توپچی ها امروز در خانه لسترسیتی موفق به کسب سه امتیاز شدند و میکل آرتتا در پایان ایین دیدار در مورد عملکرد آرسنال و البته عکس العمل تماشایی آرون رامسدل در مقابل ضربه جیمز مدیسون در این دیدار صحبت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

میکل آرتتا گفت: "لسترسیتی همیشه حریف دشواری بوده و بازی کردن در خانه این تیم سخت است. من از نحوه بازی و شجاعتی که در جریان بازی نشان دادیم راضی هستم. طبیعی بود که شرایط برای دقایقی از بازی برای آرسنال دشوار شود، اما ما توانستیم جریان بازی را تغییر دهیم و می‌توانستیم گل سوم را هم به ثمر برسانیم.

 

 

عکس العمل تماشایی آرمسدال روی ضربه جیمز مدیسون؟ من هنوز صحنه را دیده ام و فقط عکس آن لحظه را نگاه کردم. لحظه ای که مدیسون ضربه زد فکر کردم حتما گل می شود و نمی دانم چگونه این جوری شد، اما در کل این لحظه ای حیاتی برای آرسنال بود. فکر می‌کنم رامسدل در تیم جدید خود جا افتاده و خیلی هم استقبال قرار گرفته است. آرسنال مملو از بازیکنان جوان با انرژی فراوان و بازیکنان بزرگ متواضع است که بلافاصله به شما در گروه میدان می‌دهند.

 

عملکرد تومیاسو؟ من از داشتن این بازیکن خوشحالم. تومیاسو از نظر فردی نیز شخصیت فوق العاده ای است و همه وظایف خود را به درستی انجام می دهد. تومیاسو یک بازیکن حرفه ای و بزرگ بوده که آرامش زیادی را در خط دفاعی به ما می دهد."

آرسنال مایکل آرتتا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آرسنال مایکل آرتتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۳۸۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی آرسنال 3-۰ بورنموث (لیگ برتر انگلیس 2023/24)

در جریان دیداری از هفته سی و ششم لیگ برتر انگلیس، تیم های آرسنال و بورنموث مقابل هم قرار گرفتند.

دانلود (55.7MB)

دیگر خبرها

  • لحظه پرش دیدنی هالند به سمت آقای گلی لیگ جزیره + فیلم
  • خلاصه بازی آرسنال 3-۰ بورنموث (لیگ برتر انگلیس 2023/24)
  • آرتتا: بازی سیتی را می‌بینم، با پیژامه راحت!‏
  • آرتتا: برای پیروزی مقابل منچستریونایتد به اولدترافورد می‌رویم؛ از دیروز به قهرمانی نزدیک‌تریم
  • (ویدئو) خلاصه بازی آرسنال ۳ - ۰ بورنموث
  • اقدام جالب آرتتا: پدیده 14 ساله در تمرین آرسنال
  • آرسنال ۳-۰ بورنموث: در انتظار لغزش تیم پپ
  • آرسنال 3-0 بورنموث: در انتظار لغزش تیم پپ
  • میکل آرتتا: منچسترسیتی امتیاز از دست خواهد داد
  • آرتتا: آرزوی قلبی‌ام امتیاز از دست دادن سیتی است