Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-29@19:47:22 GMT

فروش پاسپورت جعلی ، 5 میلیون تومان

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۳۸۵۷۹

به گزارش خبرنگار حوادث جام جم آنلاین، سرهنگ "علی عزیزی" ، فرمانده انتظامی اشتهارد در تشريح اين خبر گفت: پس از دریافت اخباری مبنی بر جعل پاسپورت و تمدید اقامت اتباع خارجه در شهرستان اشتهارد رسيدگي به اين موضوع در دستور کار پليس امنیت شهرستان قرار گرفت.


وي افزود: در اين رابطه پس از بررسی ها مشخص شد فردی از اتباع ساکن در شهرستان اشتهارد در برابر دریافت مبلغ 50 میلیون ریال از شهروندان اقدام به معرفی افراد فاقد مدارک به شخصی برای دریافت مدارک جعلی می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از انجام اقدامات پلیسی، ماموران در یک عملیات غافلگیرانه موفق به دستگیری فرد جاعل در محل سکونت وی می شوند که در بررسی های بیش تر ، تعداد دو جلد پاسپورت جعلی در این خصوص کشف شد.

سرهنگ عزیزی بیان داشت: ماموران با استفاده از سر نخ های به دست آمده در يک عمليات غافلگيرانه اقدام به دستگیری نفر دوم این باند می کنند که متهم در ابتدا منکر هر گونه جرمي شد اما پس از رو به رو شدن با دلايل و مدارک لب به اعتراف گشود و اظهار داشت: با همدستي یک نفر از افراد سابقه دار اقدام به جعل مدارک کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان اشتهارد تصریح کرد: با هماهنگي مقام قضايي همدستان وي شناسايي و دستگير و با تکميل تحقيقات، پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارسال شد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: گذرنامه جعل جاعل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۳۸۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انحصار فروش بلیت های قطار در اختیار ۳ اپلیکیشن؛ تمام آژانس های مسافرتی بیکار می شوند؟

تین نیوز

دبیر انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی خراسان رضوی گفت : شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران فروش بلیت های قطار را اینترنتی کرد و فروش بلیت ها را در اختیار ۳ اپلیکیشن در تهران قرار داده است.

 به گزارش تین نیوز به نقل از تسنیم، فرهاد دوایی اظهار داشت: شرکت راه آهن انحصار فروش بلیت قطار را در اختیار 3اپلیکیشن که یکی از آن ها علی باباست قرار داده در صورتی که شرکت راه آهن می توانست به تمام 2 هزار آژانس سراسر کشور وب سرویس بدهد تا آن ها نیز بتوانند روی سایت خود نسبت به فروش بلیت قطار اقدام کنند

وی افزود: در حال حاضر 99درصد بلیت های قطار روی سایت علی بابا قرار دارد.

دبیر انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی خراسان رضوی گفت: با این اقدام فروش تمام بلیت های قطار در 3اپلیکیشن انحصاری شده است؛ مشابه اتفاقی که برای بلیت های هواپیما در اربعین سال گذشته رخ داد، امسال برای بلیت های قطار رقم زدند.

دوایی بابیان اینکه شرکت راه آهن باید به تمام آژانس های مسافرتی وب سرویس می داد تا از بیکار شدن آژانس های مسافرتی جلوگیری کند خاطرنشان کرد: با این اتفاق آژانس های مسافرتی دیگر سهمی در فروش بلیت قطار نخواهند داشت و بیکار خواهند شد که به صنعت گردشگری و حمل ونقل ایران لطمه زیادی وارد خواهد کرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • انحصار فروش بلیت های قطار در اختیار ۳ اپلیکیشن؛ تمام آژانس های مسافرتی بیکار می شوند؟
  • آیا پاسپورت برای آیلتس لازم است؟ نکاتی که باید بدانید!
  • اعلام نتایج بررسی اولیه پذیرش بدون آزمون دکتری دانشگاه تهران
  • تنها ۸ درصد از فعالان اقتصادی گلستان شناسه «یکتا» دریافت کردند
  • فرونشست زمین در خیابان علامه مجلسی اصفهان
  • شرایط دریافت وام ازدواج در سال ۱۴۰۳
  • مجوزهای الکترونیک به نفع فعالان اقتصادی واقعی است
  • جزییات تصادف زنجیره‌ای ۶ خودرو در بزرگراه ستاری تهران
  • کلاهبرداری با ترفند رسیدساز جعلی
  • انهدام شبکه اغفال دختران چَتِربِت | ویدئو