Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت توانیر گفت: مانور‌های مستمری که در سال‌های گذشته انجام شده است نشان از آمادگی ۸۱ درصدی مولد‌های برق اضطرای در زیرساخت‌های حساس، حیاتی و مهم است که امیدواریم با مدیریت و برنامه‌ریزی درست این میزان به ۱۰۰ درصد برسد. خبرگزاری میزان - بنا به اعلام پایداری ملی، دهمین رزمایش سراسری قطع برق و ارزیابی آماده به کاری مولد‌های برق اضطراری مراکز حیاتی، حساس و مهم با حضور سردار جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور و محمدحسن متولی زاده مدیرعامل توانیر و جمعی از مسئولان و مدیران دو نهاد با نام مبارک «یا امام رضا (ع)» برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



محمدحسن متولی‌زاده ضمن تبریک ایام نکوداشت پدافند غیرعامل اظهار داشت: با تعامل خوب صنعت برق و سازمان پدافند غیرعامل کشور که شخص سردار جلالی در این میان نقشی کلیدی را ایفا کرده اند در سال‌های اخیر شاهد آمادگی بسیار خوب صنعت برق در زمینه استمرار خدمت رسانی بوده‌ایم.

مدیرعامل شرکت توانیر در این مراسم ادامه داد: مانور‌های مستمری که در سال‌های گذشته انجام شده است نشان از آمادگی ۸۱ درصدی مولد‌های برق اضطرای در زیرساخت‌های حساس، حیاتی و مهم است که امیدواریم با مدیریت و برنامه‌ریزی درست این میزان به ۱۰۰ درصد برسد. در این میان آمادگی ۹۱ درصدی مراکز درمانی از نظر تامین برق توسط مولد‌های برق اضطراری دستاورد بسیار بزرگی است که نشان از تاثیر پیگیری سیاست‌های پدافند غیرعامل در صنعت برق دارد.

وی یکی از نقاط قوت صنعت برق را آمادگی ۲۴ ساعته و سرعت عمل کارکنان این صنعت دانست که پایداری خدمت رسانی را برای کشور به همراه داشته است.

متولی‌زاده با اشاره به قطعی‌های برق در تابستان نیز توضیح داد: گرمای تابستان و خشکسالی که امسال شاهد بودیم در طول ۵۰ سال اخیر بی‌سابقه است. ضمن اینکه ما رشد مصرفی را تابستان امسال تجربه کردیم که در تاکنون تجربه نشده بود. ولی با اتخاذ تدابیر لازم، اقداماتی جبرانی انجام شد که به جرات می‌توان گفت از عهده هیچ کشوری برنمی‌آمد. ضمن اینکه امیدواریم با همکاری سازمان‌هایی از جمله پدافند غیرعامل کشور و همراهی مردم، دیگر شاهد چنین رخداد‌هایی نباشیم.

مدیرعامل شرکت توانیر در این مراسم حدود ۸۵ درصد مشترکین یعنی حدود ۲۵ میلیون مشترک، مطابق با الگوی مصرف از برق استفاده می‌کنند و تنها ۱۵ درصد بیش از الگو برق مصرف می‌کنند. اگر این میزان مشترک نیز مطابق الگو مصرف کنند، امسال هیچ خاموشی نخواهیم داشت. از همین رو اصلاح رویه مصرف، مطابق با الگوی مصرف بهینه برق، با استفاده از ابزار و روش‌های مختلف، یک راهکار مناسب و منطبق بر ضوابط و الزامات پدافند غیرعامل برای پایداری و استمرار خدمت رسانی در صنعت برق است که باید اقدامات لازم در این زمینه انجام شود.   بیشتر بخوانید: دستاورد‌های نمایشگاه‌های تخصصی برای صنعت برق   انتهای پیام/ برچسب ها: برق مدیرعامل شرکت توانیر

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: برق مدیرعامل شرکت توانیر مدیرعامل شرکت توانیر پدافند غیرعامل مولد های برق صنعت برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۳۸۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوشمندسازی ۸۰ درصدی مشترکان برق در مازندران

به گزارش جام جم آنلاین مازندران،سیدکاظم حسینی کارنامی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران، از اقدامات گسترده این شرکت در راستای مدیریت مصرف، کاهش هدررفت و ارائه خدمات نوین به مشترکان خبرداد. وی با اشاره به تست و بازرسی ۱۴۲هزار کنتور برق در سال ۱۴۰۲، گفت: در این طرح ۲۳هزار کنتور معیوب شناسایی و تعویض شد که منجر به بازگشت ۳۲ میلیون کیلووات ساعت مصرف برق و صرفه‌جویی قابل توجه در منابع ملی و هزینه‌های مشترکان شد.مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران از کشف ۳هزار انشعاب غیرمجاز در این بازدیدها خبرداد و افزود: با متخلفان مطابق قانون برخورد قانونی صورت گرفته و ۱۳ میلیون کیلووات ساعت برق به چرخه فروش بازگشت.حسینی کارنامی، هوشمندسازی ۸۰درصدی مشترکان را یکی از مهم‌ترین دستاوردهای این شرکت در سال ۱۴۰۲ عنوان کرد و گفت: این اقدام با برنامه‌ریزی دقیق و تلاش شبانه‌روزی همکاران انجام شد و نقش موثری در مدیریت مصرف برق، بهینه‌سازی شبکه و ارائه خدمات نوین به مشترکین ایفا خواهد کرد.وی ادامه داد: هوشمندسازی در بخش‌های عادی و دیماندی انجام شده و شامل تعویض کنتور، تعویض تابلو سنجش، کنترل‌پذیری پست‌های اختصاصی مشترکین ولتاژ اولیه و سایر اقدامات مرتبط بوده است. مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران از ثبت اطلاعات ۲۳هزار مشترک دارای کنتور هوشمند و امکان دسترسی برخط به این اطلاعات خبر داد و گفت: این اقدام به مشترکان این امکان را می‌دهد که به طور لحظه ای از میزان مصرف برق خود مطلع شده و نسبت به مدیریت آن اقدام کنند.حسینی کارنامی با تقدیر از تلاش و تعهد همکاران این شرکت، اظهار کرد: مجموعه اقدامات انجام شده در حوزه لوازم اندازه‌گیری در سال ۱۴۰۲، نشان‌دهنده تلاش و تعهد بی‌وقفه این شرکت در راستای ارائه خدمات با کیفیت به مشترکین، مدیریت مصرف برق، صرفه‌جویی در منابع ملی و حفظ حقوق بیت‌المال است.

دیگر خبرها

  • قدردانی رئیس ستادکل نیروهای مسلح از مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران
  • عملکرد مطلوب صنعت گاز در عملیات برگشت‌پذیری زیرساخت و مدیریت بحران رسانه در حمله تروریستی
  • ضرورت مراقبت پیوسته از زیرساخت‌های صنعت گاز
  • مصرف روزانه پیاز چه خواصی دارد؟
  • پیشرفت ۶۰ درصدی پروژه آب‌رسانی مجتمع شهدای هزارجریب گلوگاه
  • ریزش ۷۹ درصدی تورم تولید/کاهش تورم مصرف‌کننده ادامه دارد؟
  • هوشمندسازی ۸۰ درصدی مشترکان برق در مازندران
  • راهکار رفع ناترازی سوخت، اصلاح زیرساخت‌ها به‌منظور مصرف بهینه است/ لزوم حمایت از احداث صنایع پالایشی کوچک
  • ۲۰۷ مولد خود تامین در استان قزوین در مدار قرار می‌گیرد
  • ۲۰۷ مولد خود تامین در استان قزوین در مدار قرار می گیرد