Web Analytics Made Easy - Statcounter

دارنده مدال نقره بوکس آسیا، نخستین مبارزه‌اش در مسابقات جهانی صربستان را با پیروزی در یک دقیقه آغاز کرد. به گزارش ایسنا، در جریان مسابقات روز ششم رقابت‌های بوکس قهرمانی جهان ۲۰۲۱ صربستان، امروز(شنبه ۸ آبان)، میثم قشلاقی، دارنده مدال نقره آسیا، در نخستین مبارزه خود به مصاف «چیا چونگ» از چین تایپه رفت و در همان دقیقه نخست راند اول به برتری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بوکسور سنگین وزن تیم ملی ایران که فدراسیون آسیا به او لقب تایسون ایرانی را داده است، در همان یک دقیقه نخست مبارزه دو ناک‌دان از رقیب خود گرفت تا داور وسط رینگ مسابقه را تمام کرده و دست قشلاقی را به عنوان بوکسور پیروز بالا ببرد. 

ملی‌پوش بوکس ایران با این برد به مرحله یک هشتم نهایی وزن ۸۰ کیلوگرم رسید و در این مرحله باید با برنده دیدار بلاروس و کرواسی دیدار کند.

در ادامه مبارزات امروز هم از حدود ساعت ۲۱ اشکان رضایی در وزن ۶۳ کیلوگرم به مصاف «ریس لینچ‌» از اسکاتلند می‌رود و سید شاهین موسوی نیز در وزن ۷۵ کیلوگرم، از حدود ساعت ۲۲:۴۵ با «امستردام» از گویانا مبارزه خواهد کرد. رضایی در نخستین مبارزه‌اش نماینده لیتوانی را شکست داده بود و موسوی هم برابر نماینده قرقیزستان به برتری رسید.

انتهای پیام

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: شاهین موسوی بوكس تيم ملي بوكس شاهین موسوی مسابقات بوکس قهرمانی جهان میثم قشلاقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۳۸۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مبارزه بوکس مایک تایسون با جیک پل رسما کلید خورد

دیدار تابستان امسال بین جیک پل، یوتیوبری که بوکسور شد و مایک تایسون، قهرمان سابق جهان، مهر تایید خورده تا رسما به عنوان یک مبارزه حرفه‌ای انجام شود. این به این معنی است که نتیجه مسابقه که قرار است در ۲۰ ژوئیه در تگزاس برگزار شود، در سابقه هر دو آنها ثبت خواهد شد.

زندگی حرفه‌ای تایسون که اخیرا در سال ۲۰۲۰ در یک مسابقه نمایشی شرکت کرد در سال ۲۰۰۵ به پایان رسید. او سه هفته قبل از رویارویی با پل، ۵۸ ساله خواهد شد.

در عین حال پل در دهمین مبارزه حرفه‌ای خود در ماه مارس توانست رایان بورلند را شکست دهد. تایسون اولین بوکسور سنگین وزنی بود که عناوین دبلیو بی‌ای، دبلیو بی‌سی و آی‌بی‌اف را به طور همزمان در سال ۱۹۸۷ به دست آورد، اما دوران سلطنت او به عنوان قهرمان در همه این دسته‌ها در سال ۱۹۹۰ با شکست در برابر باستر داگلاس که یکی از بزرگترین حوادث غیرمنتظره تاریخ بوکس بود، پایان یافت.

 پل در ۹ مبارزه از ۱۰ مبارزه خود، عمدتا در برابر مبارزان سابق یو اف سی به پیروزی رسیده است. تنها شکست او در برابر تامی فیوری، بوکسور سنگین وزن بریتانیایی در فوریه ۲۰۲۳ بود.

منبع: هفت صبح

tags # بوکس سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ اطلاعاتی جالب درباره زندگی انسان در کره ماه؛ از قیمت زمین تا وام مسکن در ماه! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • مبارزه بوکس مایک تایسون با جیک پل رسما کلید خورد
  • مسابقات بوکس قهرمانی جوانان آسیا/ محشری دومین نشان ایران را قطعی کرد
  • برنز محشری در بوکس قطعی شد
  • بوکس امید‌ها و جوانان آسیا؛ محشری دومین نشان ایران را قطعی کرد
  • قطعی شدن مدال سلطانی و حذف شعبان در بوکس جوانان آسیا
  • همدان بر سکوی نخست بوکس نوجوانان ایران؛ لرستان و تهران بر سکوی دوم و سوم
  • رقابت های بوکس قهرمانی آسیا؛ نخستین مدال ایران قطعی شد
  • ۴ پیروزی ملی‌پوشان امید بوکس در مسابقات آسیایی
  • روز خوب نمایندگان بوکس ایران در رقابتهای جوانان و امید آسیا
  • پیروزی ۴ بوکسور ایران در قهرمانی امید‌های آسیا