Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-07@09:05:57 GMT

۳ بازیکن یوونتوس در فهرست اخراجی‌ها

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۳۸۸۸۳

۳ بازیکن یوونتوس در فهرست اخراجی‌ها

ناکامی اخیر بانوی پیر در سری A مسئولان این باشگاه را به طور جدی به فکر قطع همکاری با سه بازیکنی انداخته است که در این فصل نمایش‌های ضعیفی داشته‌اند.

به گزارش مشرق، نشریه گاتزتا دلواسپورت ایتالیا مدعی شده است که باشگاه یوونتوس نام سه بازیکن خود، وستون مک‌کنی، آرون رمزی و دژان کولوسفسکی را در فهرست بازیکنان فروشی خود برای بازار ماه ژانویه قرار داده است و در نظر دارد که به جای آنها دو بازیکن جدید بخرد که شامل یک مهاجم و یک هافبک جدید می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باخت ۲ بر یک اخیر یوونتوس در خانه‌اش برابر ساسولو این تیم را بعد از ۱۰ هفته از آغاز فصل جدید سری A به رده هفتم جدول فرستاد که این باعث نگرانی مسئولان باشگاه از تداوم روند نزولی بانوی پیر شده است.

طبق گزارش گاتزتا، آرون رمزی و وستون مک‌کنی در برنامه‌های آلگری جایی ندارند و در همین حال کولوسفسکی هم در فهرست بازیکنان فروشی قرار گرفته است تا بودجه باشگاه برای خرید بازیکنان موردنظرش افزایش پیدا کند.

دوشان ولاهوویچ مهاجم صرب فیورنتینا گزینه اول یوونتوس برای تقویت خط حمله است، اما تیم بنفش‌پوش فلورانس برای فروش این بازیکن حداقل ۶۰ میلیون یورو می‌خواهد.

بازیکن دیگری که یوونتوس می‌خواهد یک هافبک است و به همین منظور، این باشگاه سه گزینه، شامل اکسل ویتسل هافبک بلژیکی بوروسیا دورتموند، دنیس ذکریا بازیکن سوئیس تیم مونشن‌گلادباخ آلمان و اورلین شوامنی از موناکو را زیر نظر گرفته است.

ویتسل از مدت‌ها قبل مدنظر یوونتوسی‌ها بود و چندسال پیش هم تا آستانه عقدقرارداد با این تیم پیش رفت، اما در نهایت ترجیح داد برای کسب درآمد بیشتر به سوپرلیگ چین برود و از آنجا به بوروسیا دورتموند پیوست. ذکریا هم بازیکنی است که علاوه بر یووه، رمی‌ها نیز به دنبال جذب وی هستند. در همین حال خرید شوامنی هم که تا سال ۲۰۲۴ با موناکو قرارداد دارد، برای یوونتوس حداقل ۴۰ میلیون یورو هزینه خواهد داشت.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: تحولات قفقاز تحولات افغانستان سری A یوونتوس دژان کولوسفسکی باشگاه یوونتوس آرون رمزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۳۸۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکنان استقلال و ذوب‌آهن به کمیته انضباطی فراخوانده شدند

یک بازیکن از استقلال و یک بازیکن ذوب‌آهن به کمیته انضباطی فراخوانده شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، کمیته انضباطی فدراسیون اعلام کرد؛ امید حامدی فر، بازیکن تیم استقلال و مهرداد رضایی، بازیکن تیم ذوب آهن جهت ادای پاره‌ای از توضیحات در این کمیته حضور خواهند یافت. دیدار دو تیم شب گذشته در ورزشگاه آزادی در حالی دو بر یک به سود استقلال شد که پس از سوت پایان مسابقه این دو بازیکن با یکدیگر درگیری پیدا کردند.

منبع: فارس

کد خبر 751352

دیگر خبرها

  • بازیکنان استقلال و ذوب‌آهن به کمیته انضباطی فراخوانده شدند
  • حاشیه جدید در لیگ برتر؛ تهدید رضایی به تسویه حساب با حامدی‌فر
  • هافبک محروم یوونتوس بازیگر شد!
  • مک کنی: می‌خواهم با یوونتوس قهرمان لیگ قهرمانان شوم؛ هدف ما در ابتدای فصل، کسب اسکودتو بود
  • بارسلونا با هافبک آرژانتینی قرارداد بست!
  • مدیران اخراجی استقلال کارت بازیکنان را بردند!
  • الگری: آینده؟ درک می کنم تیترهای آینده الگری در این هفته ها بسیار داغ است؛ از باشگاه بپرسید
  • ده روسی: به بازیکنانم افتخار می‌کنم و از عملکرد آن‌ها برابر یوونتوس خوشحالم
  • ایسکو بهترین بازیکن ماه آوریل لالیگا
  • احتمال غیبت سردار آزمون، مانچینی و اسپیناتزولا مقابل یوونتوس به دلیل مصدومیت