Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@07:50:27 GMT

جوانان بسیجی آینده سازان تمدن نوین اسلامی هستند

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۳۹۰۰۰

جوانان بسیجی آینده سازان تمدن نوین اسلامی هستند

به گزارش ایرنا، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری روز شنبه در نشست با فرماندهان ناحیه مقاومت بسیج دانش‌آموزی استان بوشهر افزود: بسیجی به‌معنای جوان انقلابی، مومن، با ایمان الهی و تقوا همراه با اخلاق اسلامی فردی و اجتماعی است.

وی بیان کرد: یکی از ویژگی‌های بسیج دانش‌آموزی داشتن بصیرت سیاسی و اجتماعی در راستای شناخت دوست و دشمن و تحلیل ترفندهای دشمنان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه بوشهر با اشاره به ایجاد اختلال در جایگاه‌های عرضه فرآورده‌های نفتی از طریق حمله سایبری بیان کرد: چون سرور مرکزی بیشتر امور سایبری در خارج از کشور و در کشورهای متخاصم قرار دارد، انواع ترفند در عرصه حمله سایبری طراحی و اجرایی می‌شود که این‌بار به جایگاه‌های توزیع فرآورده‌های نفتی حمله و خلل ایجاد کردند و در کوتاه‌ترین زمان این حمله سایبری خنثی شد.

صفایی بوشهری توجه به اسلامیت، داشتن بصیرت، ولایت‌مداری، جهادگری و در صحنه بودن را از ویژگی‌های بسیجیان عنوان کرد و گفت: بسیجیان باید همواره به هدایت‌های رهبر معظم انقلاب توجه و آن را عملی کنند و از سوی دیگری فرهنگ جهادگری باید در تفکر بسیج متبلور باشد و در همه صحنه‌ها برای خدمات‌رسانی به جامعه و خنثی کردن اهداف دشمنان حضور فعال داشته باشد.

وی با اشاره به نقش دانش‌آموزان بسیجی تصریح کرد: دانش‌آموزان بسیجی باید در هفته بسیج دانش‌آموزی در تمام برنامه‌ها و مراسم شرکت کنند و اقتدار خود را در عرصه‌ها نشان دهند.

امام جمعه بوشهر گفت: بسیجیان با حضور فعال در همه صحنه‌ها ضمن شناسایی توطئه‌ها، باید اهداف دشمنان را خنثی کنند.

وی شهید رئیسعلی دلواری را شخصیت بی‌نظیر در جهان دانست و بیان کرد: این سردار بزرگ اسلام با دست خالی و با اقتدار در برابر استعمار ایستاد و آن را شکست داد که باید ابعاد شخصیتی این شهید در عرصه بسیجی دانش‌آموزی مورد توجه قرار بگیرد.

صفایی بوشهری، توجه به اهداف آرمان‌های شهدا و ادامه مسیر ایثارگران را مورد تأکید قرار داد و افزود: جوانان و نوجوانان استان بوشهر در همه عرصه‌ها مایه افتخار و عزت هستند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با اشاره به برتری جوانان استان بوشهر در عرصه شبکه تربیتی صالحین بسیج کشور بیان کرد: جوانان استان بوشهر در کشور برتر شدند که نشان از تلاش جوانان بسیجی در این عرصه است.

برچسب‌ها بوشهر سازمان بسیج دانش آموزی امام جمعه بوشهر غلامعلی صفایی بوشهری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر سازمان بسیج دانش آموزی امام جمعه بوشهر بوشهر سازمان بسیج دانش آموزی امام جمعه بوشهر غلامعلی صفایی بوشهری بسیج دانش آموزی صفایی بوشهری استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۳۹۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی از کارگران بسیجی نمونه اراکی

 

در مراسم گرامیداشت هفته بسیج کارگری از کارگران بسیجی نمونه شهرستان اراک تجلیل شد.

سردار اهوازیان از همرزمان شهید حاج قاسم سلیمانی در این مراسم گفت: یک سوم رزمندگان را جامعه کارگری تشکیل می‌دهند و جامعه کارگری در همه عرصه‌ها چه در زمان دفاع مقدس و چه در زمان جنگ اقتصادی نشان داد همواره حامی و پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

او افزود: ۱۸ کارخانه از اراک امکانات جنگ را فراهم می‌کرد.

سرهنگ مهجوری فرمانده سپاه ناحیه اراک اهمیت حضوربسیجیان و نقش کارگران بسیجی در جامعه آن است که محیط کار بایستی اسلامی باشد و در راستای تولید و رفع موانع تولید کمکی به کارکنان و کارخانجات داشته باشند و به تلاش در راه تحقق شعار سال و منویات رهبر معظم انقلاب در این خصوص کمک کنند.

پنجم تا یازدهم اردیبهشت به نام هفته بسیج کارگری نامگذاری شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • اردوگاه دانش آموزی با منظر گردشگری مقاومت در بوشهر احداث شود
  • حجت الاسلام خسروپناه: علم حکمی؛ لازمه دستیابی به تمدن نوین اسلامی
  • استعدادیابی آینده سازان فوتبال در استان یزد
  • قدردانی از کارگران بسیجی نمونه اراکی
  • شهید «مطهری» طراح اندیشه تمدن نوین اسلامی است
  • تدوین سند هوش مصنوعی باید مبتنی‌بر تمدن نوین اسلامی باشد/ پیش بینی بودجه ۵ همتی برای هزینه در هوش مصنوعی
  • مساعدت بنگاه‌های معدنی برای توسعه و تجهیز اردوگاه‌های دانش‌آموزی جوادیه و شهید باهنر
  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی
  • سال گذشته اردوی راهیان نور با حضور بیش از ۱۵۰ نفر از دانشجویان برگزار شد
  • تمدن نوین اسلامی با وحدت محقق می‌شود/ عینت‌بخشی به وحدت اسلامی در دستور کارم بود