Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@01:48:44 GMT

تساوی بدون گل سپاهان و هوادار در نیمه نخست

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۳۹۰۰۳

تساوی بدون گل سپاهان و هوادار در نیمه نخست

گروه استان‌ها- تیم‌های فوتبال سپاهان و هوادار در هفته سوم لیگ برتر فوتبال و در یک نیمه کسل‌کننده به تساوی صفر بر صفر رسیدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، در چارچوب هفته سوم لیگ برتر فوتبال، جام خلیج فارس تیم فوتبال سپاهان از ساعت 18 امروز در ورزشگاه نقش‌جهان میزبان هوادار تهران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سپاهان این مسابقه را با ترکیب کریستوفر کنت، امید نورافکن، محمد نژادمهدی، گئورگی ولسیانی، دانیال اسماعیلی‌فر، مسعود ریگی، جلال‌الدین علی‌محمدی، سروش رفیعی، سیدمحمدرضا حسینی، سجاد شهباززاده و شهریار مغانلو آغاز کرد.

رضا عنایتی سرمربی هوادار نیز تیمش را با ترکیب مهرداد بشاگردی، مهدی عبدی، صائب مهدی، محمد ستاری، آرش داجلیری، امیر پورمحمد، سپهر روزی‌طلب، محمد چهارمحالی، نیما انتظاری، پیمان میری و جواد محمدی به میدان فرستاده است.

ترکیب تیم‌های سپاهان و هوادار در هفته سوم لیگ برتر فوتبال مشخص شدهمایش بزرگ تیم‌های ورزشی سپاهان برگزار شد/ حضور بانوان هوادار در ورزشگاه نقش‌جهانساکت: افتخارات باشگاه سپاهان از پیوند با شرکت فولاد مبارکه آغاز شد

در دقیقه 3 بازی سروش رفیعی نخستین حمله بازی را رقم زد که ارسال این بازیکن را مدافعان تیم هوادار بازگرداندند.

در دقیقه 12 بازی بازیکنان هوادار صاحب یک کرنر شدند که بازیکنان سپاهان این توپ را به سختی دور کردند و در ادامه با سوت داور خطای بازیکن هوادار اعلام شد.

در دقیقه 16 بازی سروش رفیعی روی ضربه ایستگاهی صاحب موقعیت شد که ارسال این بازیکن روی سر شهریار مغانلو فرود آمد و ضربه این بازیکن را بشاگردی به راحتی در اختیار گرفت.

در دقیقه 32 بازی ارسال امید نورافکن از کناره‌ها به ولسیانی رسید که ضربه این بازیکن از کنار دروازه هوادار به بیرون رفت.

در دقیقه 42 بازی بازیکنان هوادار ارسالی را روی دروازه سپاهان داشتند که ضربه سر میری راهی به دروازه سپاهان نداشت و مدافعان این تیم توپ را به خوبی دفع کردند.

بازیکنان سپاهان در نیمه نخست سعی در ارسال از کناره‌ها برای رسیدن به گل‌ داشتند که هوشیاری بازیکنان هوادار مانع از این موضوع شده بود و به نوعی رضا عنایتی دست محرم نویدکیا را در نیمه نخست خوانده بود.

نیمه نخست این مسابقه با تساوی بدون گل به پایان رسید.

انتهای پیام/168/ف

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نیمه نخست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۳۹۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل‌گهر و شمس آذر با تساوی به رختکن رفتند

نیمه اول نخستین دیدار هفته بیست‌وششم لیگ برتر فوتبال برنده نداشت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان از ساعت 19 امروز (یکشنبه) در اولین دیدار از هفته بیست‌وششم لیگ برتر فوتبال، در ورزشگاه سپهبد قاسم سلیمانی سیرجان مقابل شمس آذر قزوین صف‌آرایی کرده است که نیمه اول این مسابقه به تساوی صفر - صفر انجامید.

عقیلی: گل‌گهر پتانسیل قهرمانی در جام حذفی را دارد

ایمان کهیش داور این بازی، در نیمه نخست به بازیکنی از دو تیم کارت زرد یا قرمز نشان نداد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیروزی پرگل فاینورد در حضور یک نیمه‌ای جهانبخش
  • اوزونیدیس: فوتبال «بکش زیرش» را بازی نمی‌کنم/ داریم یک تیم می‌سازیم
  • تساوی سرد و بی‌روح گل‌گهر و شمس آذر
  • گل‌گهر و شمس آذر با تساوی به رختکن رفتند
  • سرنوشت پیرمرد پرحاشیه/ مارکوپولو به استقلال نرسید!
  • توماس توخل: وقتی به اندازه کافی بازیکن ندارد، نمی‌توانید از ترکیب دوم استفاده کنید
  • پیرمرد پرحاشیه سپاهانی ۱۰ سال محروم شد؛ واکنش قاطع کمیته انضباطی!
  • حیف وقت که برای دیدن بازی استقلال و پرسپولیس بگذاری | همین بی کیفیت ها چند هفته بعد ۴۰-۵۰ میلیارد می خواهند
  • بیانیه تند پرسپولیس در مورد اتفاقات بازی با سپاهان
  • دلایل «سرد» بودن بازی پرسپولیس - سپاهان/ راه قهرمان شدن سرخپوشان