Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار خوزستان با اشاره به پوشش کم واکسیناسیون در برخی مدارس، گفت: در برخی مدارس خوزستان تنها یک دانش‌آموز واکسن دریافت کرده است و پوشش واکسیناسیون دانش‌آموزی قابل قبول نیست.

صادق خلیلیان در نشست ستاد استانی مدیریت کرونا که امروز (۸ آبان‌ماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، با اشاره به ارائه گزارش پایین بودن موارد پلمب مراکز درمانی و همچنین وضعیت رعایت پروتکل‌های بهداشتی در بانک‌ها، اظهار کرد: هر چند بازدیدها به صورت تیمی انجام می‌شود اما محور کار، مجموعه بهداشت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهداشت حداقل می‌توانست برای هر کدام از این اماکن یک اخطار صادر کند؛ هر دستگاهی باید وظایف خود را به درستی انجام دهد.

به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه در برخی مدارس خوزستان تنها یک دانش‌آموز واکسن دریافت کرده است و پوشش واکسیناسیون دانش‌آموزی قابل قبول نیست، افزود: مدیران چنین مدارسی چگونه مدیر قلمداد می‌شوند؟ اصراری به مدیریت مدیران مدارسی که علاقه مند به ادامه مدیریت نیستند، نداریم و فردی جایگزین آن‌ها می‌شود که بتواند به وظایف خود عمل کند.

خلیلیان گفت: تا هفته بعد باید وضعیت این مدیران تعیین تکلیف شود. اگر پوشش واکسیناسیون در این مدارس تا هفته آینده به بالای ۵۰ درصد برسد، نشان از اعمال مدیریت است، در غیر این صورت فرد جایگزین معرفی شود. در این خصوص با کسی شوخی نداریم و نمی‌شود سلامت مردم را به خطر انداخت.

وی با اشاره به رعایت نشدن پروتکل‌های بهداشتی در بانک‌ها، افزود: مدیران بانک‌ها باید در ستاد استانی مدیریت کرونا حضور پیدا کنند و در صورتی که پس از آن نیز به وظایف خود عمل نکنند، باید فکر اساسی در این زمینه شود.

استاندار خوزستان بیان کرد: در حال رفتن به سمت عادی‌سازی فعالیت‌ها هستیم بنابراین باید پروتکل‌های بهداشتی رعایت شوند و به هیچ وجه نباید در این خصوص مماشات شود؛ ادامه این روند دیگر قابل تحمل نیست.

وی با تاکید بر لزوم برخورد مدیریتی با بانک‌هایی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند، تصریح کرد: به جای پلمب بانک‌هایی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند، باید این مساله در ارزیابی مدیران لحاظ شود و چنین مدیری به عنوان مدیر ضعیف معرفی شود و قطعا مدیر ضعیف، جایگاهی در مدیریت ندارد.

خلیلیان افزود: مساله رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مطب‌ها، داروخانه‌ها و بانک‌ها و افزایش واکسیناسیون دانش‌آموزی باید حل شود.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: پروتکل های بهداشتی برخی مدارس بانک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۳۹۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسلامی: ایران در المپیاد مخترعین مقام اول را کسب کرد

رئیس انرژی سازمان اتمی گفت: در المپیاد مخترعین جهان از مدارس انرژی اتمی، ۵ دانش آموز ما مدال گرفتند و در بخش دانش آموزی، ایران مقام اول را کسب کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمد اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی امروز_چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران گفت: المپیاد مخترین جهان این هفته در سوئیس برگزارشد و مدارس انرژی اتمی هم درآن ثبت نام کردند و ۵ دانش آموز ما مفتخر به دریافت مدال شدند. یک مدال طلا، یک مداال نقره و سه برنز و در این بخش، دانش آموزان ما مقام اول را کسب کردند که این افتخار را به مردم عزیز و خانواده های آنها تبریک می‌گویم.

تکمیل می‌شود..

کد خبر 749673

دیگر خبرها

  • بازی محل رشد خلاقیت دانش آموز است
  • بازگشت ۲۸۲ دانش آموز ترک تحصیل کرده به مدارس گیلان
  • اسلامی: ایران در المپیاد مخترعین مقام اول را کسب کرد
  • دانش آموز خوزستانی، برگزیده جشنواره افتخار من+فیلم
  • آموزش ایمنی ترافیک به ۴ هزار و ۶۰۰ دانش‌آموز مدارس حاشیه راه‌های آذربایجان‌غربی
  • آمار دانش آموزان مبتلا به اوتیسم در قزوین رو به افزایش است
  • فردا مدارس خوزستان تعطیل شد
  • ۲۹۸ دانش آموز و ۹۳ معلم ابلاع صلح یاری دریافت کردند
  • وقتی ستاد مدیریت بحران خود دچار بحران می‌شود
  • شرکت ۲۷ هزار دانش‌آموز خراسان شمالی در امتحانات نهایی