Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، لطیفی مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان گفت: رنگ و بوی ایثار و شهادت باید در جامعه گسترش یابد و برای این مساله باید معارف ناب دفاع مقدس و ادبیات مقاومت با روش‌های خلاقانه و زبان هنر به نسل های جدید بیان شود.

او به تمهیدات انجام گرفته درخصوص فضاسازی رسانه‌ای این کنگره اشاره کرد و افزود: از اواسط سال ۱۳۹۸ کمیته رسانه و ارتباطات کنگره در صداوسیما آغاز به کار کرد و با برگزاری جلسات متعدد و هماهنگی با مبادی ذیربط سازمان برابر برنامه ریزی های انجام شده به انجام وظیفه پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل صداوسیمای مرکز زنجان ادامه داد: شبکه اشراق با تولید و پخش برنامه‌های مانند طلیعه عشق، ایثار جلوه لری، نشانه ها، همسنگر، تله فیلم تنهایی یوسف، مستند‌های راه ناتمام، سرداران کردستان و والدین شهداء، تله تئاتر نجات اربیل، تقویم عزت، سریال فاخر صبح آخرین روز، خط شکن لر روایتی و ده‌ها عنوان برنامه دیگر با پوشش رسانه‌ای کامل اجلاسیه نهایی کنگره که با سخنرانی سرلشگر سلامی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد مجموعا۷ هزار و ۶۰۵ دقیقه برنامه تولید و پخش کرده است.

لطیفی گفت: شبکه استانی صدا هم در قالب ویژه برنامه‌هایی مانند مقاومت حماسه سی، عشق مدرسه سی، مسابقه ۰۲۴، کتاب صوتی جرعه آخر، بغض خیس، دریادلان، مدرسه عشق، خاکریز، میهمانی لاله ها، سی سردار، ایثار مکتبی، ققنوس، صنوبران سبز و روایت شیدایی همچنین تمام برنامه‌های روتین در مجموع به مدت ۷ هزار و ۹۰۲ دقیقه به پوشش این رویداد ملی پرداخت.

او ادامه داد: رادیو نمای مرکز هم با اختصاص بخش‌های ویژه کنگره، به انتشار تصاویر ارسالی مخاطبان و سرود‌های حماسی دوران دفاع مقدس پرداخت.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان در خصوص برنامه‌های معاونت اطلاعات و اخبار گفت: تولید و پخش ۳۸۷ عنوان گزارش و آیتم خبری ویژه به مدت ۹۳۳ دقیقه ره آورد همکاران بخش‌های خبری در خصوص پوشش رویداد‌های مرتبط با کنگره بود.

او افزود: کمیک موشن شهید شهریاری، ۵ مورد موشن گرافی سرداران شهید، اینفوگرافیک آمار و اطلاعات دفاع مقدس، مستند‌های آرشیوی، ۱۲ مورد روزنگار، تیزر، ۳ ویدئو، ۵ پادکست و ۱۰۰ مورد بازنشر تولیدات سیما و صدا به مدت ۵۷۹ دقیقه بخشی از فعالیت همکاران معاونت فضای مجازی مرکز در این ایام بود.

رئیس رسانه استانی بااشاره به برنامه زنده اجلاسیه نهایی گفت: چند روز قبل از برگزاری اجلاسیه نهایی کنگره، همکاران واحد‌های مختلف مرکز برابر برنامه ریزی انجام شده با استقرار واحد سیار تلویزیونی، واحد سیار رادیویی، واحد سیار ارتباطات ماهواره‌ای sng، خطوط پشتیبان فیبر نوری و استقرار اکیپ‌های پرتابل خبری و تولیدی، علاوه بر پخش زنده این مراسم معنوی از شبکه اشراق بستر لازم جهت بهره مندی هم میهنان را از طریق شبکه‌های سراسری یک، خبر و شما و شبکه‌های استانی آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، بوشهر و قزوین محیا کرده بودند.

او در پایان با اشاره به رهنمود‌های حکیمانه رهبر معظم انقلاب در دیدار با مسئولین برگزاری کنگره ۳۵۳۵ شهید استان زنجان، افزود: حضرت آیت الله خامنه ای باتأکید بر اینکه این کنگره پایان راه نیست و ابتدای مسیر مهمی است که باید یاد شهداء را همیشه در جامعه جاری و ساری کند و رسانه استانی هم در لبیک به منویات ایشان، همچون گذشته راهبرد اصلی خود را در این مسیر متعالی قرار داده و بیش از پیش در این راستا تلاش خواهد کرد.

 

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صدا و سیمای زنجان کنگره شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۳۹۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ضبط مستند تبلیغاتی و مناظره نامزدهای دور دوم انتخابات

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر رضایی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران، با اعلام اینکه از اواخر هفته گذشته ضبط مستند تبلیغاتی و مناظره نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در سه حوزه انتخابیه در صدا و سیمای آذربایجان شرقی کلید خورده است، پیش بینی کرد: حدود یکهزار دقیقه برنامه از نامزدها در این مرحله تولید و در شبکه استانی سهند پخش شود.

وی با اشاره به اینکه در دور دوم انتخابات به هر نامزد یک فرصت ۲۰ دقیقه‌ای برای ارائه برنامه و دیدگاه‌ها داده خواهد شد، گفت: علاوه بر تولید سه مناظره ۱۲۰ دقیقه‌ای برای حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو، سه برنامه ۶۰ دقیقه‌ای برای حوزه انتخابیه میانه و سه برنامه ۶۰ دقیقه‌ای برای حوزه انتخابیه شبستر بین نامزدها تولید و پخش می‌شود.

وی اظهار کرد: در دور اول انتخابات از ۲۰۰ کانال انتخاباتی کشور، ۱۳ کانال سهم آذربایجان شرقی بود که در ۱۳ حوزه انتخابیه در مجموع ۶۵۸ برنامه در هفت محور با حضور تعداد ۹۴ نامزد از مجموع ۱۶۸ کاندیدای ثبت نام شده، برنامه ضبط شد.

رضایی با اشاره به موفقیت صدا و سیمای مرکز در تولید و پخش برنامه‌های تبلیغاتی نامزدها در دور نخست انتخابات مجلس، یادآور شد: در حالی که آذربایجان شرقی از نظر کثرت نامزدها در دور اول انتخابات، بعد از اصفهان رتبه دوم را داشت، اما با ضبط و پخش ۹۸ مناظره تلویزیونی رتبه نخست کشوری را به خود اختصاص داد.

کد خبر 6090977

دیگر خبرها

  • «وعده صادق»؛ عملیاتی که نباید فراموش شود
  • خاطره‌بازی با عصر بزرگداشت مقام معلم
  • انجام ۶ هزار و ۹۵۰ متر شبکه‌گذاری در بوئین زهرا
  • آسیب‌شناسی استفاده از فضای مجازی در نظام تبلیغی‌رسانه‌ای مساجد
  • تولید نان کامل در ۱۵ واحد نانوایی در استان زنجان
  • پروژه شهرداری الکترونیک به صورت ۱۰۰ درصدی در سنندج انجام شده است
  • کشف و ضبط بیش از ۴ تن لبنیات سنتی غیربهداشتی در کرمانشاه
  • آغاز ضبط مستند تبلیغاتی و مناظره نامزدهای دور دوم انتخابات
  • جزئیات اجلاس ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد
  • جزئیات اجلاسیه ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد