Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران جزئیات ثبت نام مردم این استان در طرح نهضت ملی تولید مسکن را اعلام کرد و افزود: ثبت نام تا ۲۸ آبان ادامه دارد.

خلیل محبت خواه تداوم ثبت نام نهضت ملی تولید مسکن در راه و شهرسازی استان تهران خبر داد و افزود: سهم استان تهران در این نهضت ۱۵ هزار واحد است، که مردم تا ۲۸ آبان ماه فرصت دارند، در این طرح ثبت نام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران ضمن تشریح روند ثبت نام افراد در این طرح گفت: پس از ثبت نام متقاضیان پس از ثبت نام در این طرح پالایش می‌شوند و در مراحل بعدی، نسبت به بقیه موارد از جمله قیمت گذاری و نحوه واریز مبالغ، اعلام خواهد شد.

محبت خواه با برشمردن شرایط حضور در این طرح گفت: مردان متأهل، زنان خود سرپرست که بالای پنج سال در محل مورد تقاضا سکونت داشته و بالای ۳۵ سال سن دارند، می‌توانند برای این طرح ثبت نام کنند.

وی گفت: شهرهای پرند، رباط کریم، هشتگرد، ایوانکی و پاکدشت، سرریز شهر تهران برای این واحدها است، که متقاضیان در تهران می‌توانند برای این شهرها ثبت نام کنند./مهر

منبع: فردا

کلیدواژه: ثبت نام نهضت ملی تولید مسکن استان تهران ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۳۹۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری بیش از یک هزار قطعه زمین نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت در شهر بم‌

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛ مراسم قرعه‌کشی یک هزار و ۴۵ قطعه زمین در قالب طرح‌های نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت و فرزند‌آوری بعد از ظهر سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل سازمان ملی زمین و مسکن، استاندار کرمان، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، امام جمعه و فرماندار بم، سایر مسئولان استانی و شهرستانی و با حضور پرشور مردم در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بم برگزار شد.   محمدمهدی فداکار استاندار کرمان در این مراسم گفت: در بحث طرح نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت، ابتدا بحث ساخت واحدها به صورت آپارتمانی مطرح بود اما تصمیم گرفته شد در کل استان زمین به صورت ویلایی واگذار شود و مردم خود خانه‌شان را بسازند.    وی با اشاره به اینکه در حال حاضر یک هزار و ۴۵ قطعه زمین در قالب طرح نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت به مردم واگذار می‌شود، بیان داشت: همچنین بیش از یک هزار و ۲۰۰ هکتار زمین نیز در حال آماده شدن است و‌ موجب تأمین نیاز همه متقاضیان خواهد شد و ان شالله تا قبل از پایان فصل تابستان این امر محقق می‌شود.    استاندار کرمان با بیان اینکه که در مجموع ۲۰ هزار قطعه زمین در شهرستان بم تأمین خواهد شد، تصریح کرد: بر این اساس زمین مورد نیاز نیروهای شاغل غیر بومی نیز فراهم می‌شود.   وی با اشاره به اینکه زیرساخت‌های اولیه برای ساخت و ساز نیز انجام می‌شود، افزود: منطقه شرق استان به شدت در حال پیشرفت است و سرمایه‌گذاری‌ها و پروژه‌ها نیازمند نیروی انسانی و تأمین مسکن است که تدابیر لازم انجام می‌شود.

دیگر خبرها

  • تحویل واحدهای نهضت ملی مسکن در زنجان شتاب می‌ گیرد
  • ۱۰ هزار قطعه زمین در اختیار متقاضیان نهضت ملی مسکن قرار می‌گیرد
  • تأمین برق طرح نهضت ملی مسکن در چهارمحال و بختیاری
  • وام ۴۰ تا ۳۰۰ میلیون تومانی برای مستاجران
  • جزئیات پرداخت وام ۴۰ تا ۳۰۰ میلیون تومانی ودیعه مسکن
  • واگذاری بیش از یک هزار قطعه زمین نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت در شهر بم‌
  • آخرین وضعیت متقاضیان تسهیلات مسکن در این بانک مشخص شد
  • نبض مسکن در کلان‌شهر همسایه تهران
  • طرح نهضت ملی مسکن رضوانشهر در مرحله صدور پروانه
  • هشدار مدیریت بحران برای تهرانی‌ها