Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اصفهان مدیرعامل شرکت پویش معادن ذوب آهن گفت: امیدواریم با همکاری باشگاه بتوانیم در مناطق محروم که از جهت زیرساخت‌ها و امکانات واقعا محروم هستند، فعالیتهایی را داشته باشیم.

حسن محمدی، اظهارکرد: ورزش یکی از ارکان نشاط برانگیز است. یکی از کارهایی که ما به عنوان متولیان صنعت کشور می‌توانیم در کنار فعالیت‌های سنگین کاری، انجام دهیم، ایجاد شور و نشاط اجتماعی در بعد قهرمانی و همگانی در بین کارکنان و خانواده آنها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: جامعه هدف ما طبیعتا خانواده زیر مجموعه ذوب آهن اصفهان و پویش معادن ذوب آهن است، امیدواریم بتوانیم خانواده‌ها را درگیر ورزش کنیم و فضای مفرح و شاد را برای خانواده ها فراهم کنیم، چرا که از این راه می توانیم شرایط تربیت جسمی را برای آنها فراهم کنیم.

وی ادامه داد: درصدد هستیم از طریق باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن اصفهان نسبت به بحث فراهم کردن شرایط مناسب ورزشی برای پرسنل پویش معادن و استعدادیابی در بین خانواده‌های آنها برای جذب بازیکنان نخبه اقدام کنیم.

مدیرعامل پویش معادن گفت: به طور قطع علاوه بر همکاری‌های دوجانبه، موفقیت‌های باشگاه ذوب‌آهن نیز باعث انگیزه بسیار بالایی در بین پرسنل شرکت سهامی ذوب آهن و شرکت‌های وابسته از جمله شرکت پویش معادن می شود که خود را جزئی از خانواده بزرگ ذوب‌آهن می دانند. امیدواریم که بتوانیم با همکاری دوجانبه هم  خانواده‌ها را به سمت تیم‌های ذوب‌آهن جذب کنیم و هم  شور و نشاط اجتماعی را برای خانواده‌ها ایجاد کنیم.

محمدی گفت: امیدواریم که با همکاری باشگاه بتوانیم در مناطق محروم که از جهت زیرساخت‌ها و امکانات واقعا محروم هستند، فعالیتهایی را داشته باشیم که باشگاه بتواند علاوه بر استعدادیابی در این مناطق به ورزش این مناطق هم کمک کند.

وی اضافه کرد: اصفهان شهر بزرگی است و باشگاه های بزرگی دارد، اما در مناطقی مثل بهاباد یزد، صفاشهر یا تایباد به هیچ عنوان این شرایط مهیا نیست و باشگاه می‌تواند با فعالیت در این مناطق به ورزش کمک کند و استعدادهای ناب این مناطق را جذب کند.

 وی خاطرنشان کرد: تیم فوتبال ذوب آهن این فصل جوانگرایی انجام داده است که امیدوارم بتواند جایگاه بسیار بهتری نسبت به فصل گذشته پیدا کند و حداقل بین حدود پنج شش تیم اول لیگ امسال باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی باشگاه ذوب آهن حسن محمدی بهاباد یزد ذوب آهن اصفهان پویش معادن خانواده ها ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۳۹۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی و انتصاب مجری و نماینده بنیاد علوی در استان کهگیلویه وبویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کهکیلویه و بویراحمد، علی نیک بخت از جوانان انقلابی، توانا و خلاق استان کهگیلویه بویر احمد با پیشنه‌ی موفق به عنوان دبیر نهاد آبادانی و پیشرفت بنیاد علوی در لنده هم اکنون به عنوان مجری و نماینده بنیاد علوی در سطح استان کهگیلویه و بویر احمد انتخاب و معرفی شد. مهندس نیک بخت با اشاره به تدوین سند توسعه استان در بخش‌های مختلف و استفاده از ظرفیت‌های نخبگان در راستای توانمندسازی مناطق محروم استان گفت:در دوره جدید ماموریت‌های بنیاد علوی، پیشرفت اقتصادی مناطق محروم و روستایی مبتنی بر توانمند سازی، اشتغال زایی و درآمد پایداری اقشار ضعیف خواهد بود. نیکبخت افزود؛ توسعه و ارتقای سلامت با تاکید بر اقدامات پیشگیرانه و گلوگاه‌های حساس، حضور موثر و اهرمی در توسعه نوآوری‌های نوین سلامت اقشار ضعیف در دستور کار مجموعه‌ی بنیاد علوی است. نماینده بنیاد علوی در استان سومین ماموریت بنیاد را ارتقای عدالت آموزشی با تاکید بر جمعیت دانش آموزی و تامین شرایط خاص برای استعداد‌های برتر اقشار ضعیف برشمرد و گفت: تسهیل‌گران و مجریان شهرستان‌های هدف بنیاد علوی در استان تا نیمه دوم اردیبهشت ماه بعد از گذراندن مراحل مختلف آزمون، ارزیابی شایستگی و مصاحبه تخصصی و فنی توسط بنیاد علوی انتخاب و معرفی می‌شوند

دیگر خبرها

  • فعالیت ۹۱ معدن در استان البرز
  • معرفی و انتصاب مجری و نماینده بنیاد علوی در استان کهگیلویه وبویراحمد
  • فعالیت معدن یا احیای منابع آبی! / منابع محلی خبر از حفاری در نزدیکی سرچشمه کامو می‌دهند
  • شهرام عظیمی خبر داد: بدنبال سهم بیشتر تولیدات داخلی با استفاده از توان بالای هموطنان در مناطق روستایی و عشایری هستیم
  • بازسازی منازل محرومان روستای دولت‌آباد به همت جهادگران قمی
  • کاهش واردات و توسعه صادرات؛ راهبرد مهم فعالیت مناطق آزاد
  • فعال بودن۴۰ درصد معادن نیشابور
  • افزایش فعالیت‌های اکتشاف معادن در آذربایجان‌شرقی
  • آموزش هوش مصنوعی به دانش‌آموزان مناطق محروم
  • اتصال بیرجند و طبس به طرح پزشک خانواده و نظام ارجاع