Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمانشاه رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام کرمانشاه از اعزام تیم کرمانشاه به اولین دوره رقابت های پاورلیفتینگ بانوان قهرمانی کشور خبر داد.

حسین شیروانی در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به برگزاری اولین دوره رقابت‌های پاولیفتینگ قهرمانی کشور بانوان در یاسوج، اظهارکرد: از استان کرمانشاه یک تیم سه نفره در رده سنی بزرگسالان به این مسابقات اعزام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نجمه نوروزی، الهه امیری و شفق هاشمی سه بانوی کرمانشاهی هستند که در در سه وزن 63 کیلوگرم، 84 کیلوگرم و مثبت 84 کیلوگرم با سرپرستی بدری مرادیان و مربیگری رها پارسیان به این مسابقات اعزام شده اند.

رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان کرمانشاه اضافه کرد: برای حضور در این رقابت ها، از قبل فراخوانی را به بانوان ورزشکار در این رشته در استان دادیم که پس از رکوردگیری هایی که از آنها شد، در سه وزن که رکوردهایشان بهتر بود و احتمال کسب مدال می دادیم، ورزشکار اعزام کردیم.

وی بااشاره به نوپا بودن رشته پاورلیفتینگ بانوان در ایران، گفت: حدود چندسالی است که این رشته راه اندازی شده و در برخی از باشگاه ها فعال بود، اما اکنون با برگزاری رقابت های قهرمانی کشور آن شکل و رنگ رسمی تری به خود گرفته است.

شیروانی تصریح کرد: در کرمانشاه هم این رشته همانند سایر مناطق کشور رشته ای جدید است که با زحمات و راهنمایی های جواد جوادی فر رئیس کمیته پاورلیفتینگ استان بخش بانوان آن راه اندازی شده و ظرفیت ها و پتانسیل های خوبی در آن داریم.

وی خاطرنشان کرد: از آنجایی که کرمانشاه در بخش مردان این رشته یکی از قطب های کشور محسوب می شود، امیدواریم بتوانیم در بخش بانوان نیز در آینده ای نزدیک صاحب نام شویم.

رئیس سازمان لیگ فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در ادامه برگزاری رقابت های قهرمانی کشور  پاورلیفتینگ بانوان را مقدمه برای برگزاری رقابت های لیگی آن دانست و گفت: پس از برگزاری رقابت های قهرمانی کشور با در نظر گرفتن نقاط ضعف و قوت این رقابت ها، برای برگزاری رقابت های لیگ برنامه ریزی خواهیم کرد.

انتهای پیام  

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی پاورلیفتینگ بانوان كرمانشاه فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام پاورلیفتینگ بانوان برگزاری رقابت قهرمانی کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۳۹۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت بوکسور‌های کیش در مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی ملایر

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، نخستین دوره مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور انتخابی تیم ملی با حضور ۲۳۰ ورزشکار، ۳۰ مربی و سرپرست و ۳۰ داور رسمی ستاره دار به میزبانی شهرستان ملایر در حال برگزاری است.

عرشیا جنگی زهی در وزن ۴۸ کیلوگرم، پارسا خوبانی در وزن ۶۰ کیلوگرم و امیرعلی فتاحیان در وزن ۸۰ کیلوگرم بوکسور‌های کیش در این رقابت‌ها به مصاف حریفان می‌روند.

این مسابقات به یاد زنده یاد محمدامین روستایی نایب قهرمان مسابقات بوکس کشور و عضو تیم ملی بوکس تا دهم اردیبهشت ادامه دارد.

محمد اسماعیلی به عنوان مربی و سرپرست تیم بوکس نوجوانان کیش را همراهی می‌کند.

دیگر خبرها

  • برگزاری ماراتن کنکور در کرمانشاه با پیشتازی بانوان
  • صعود مدعیان به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های تنیس ساحلی
  • برگزاری اردوی تدارکاتی تیم‌های هندبال بانوان و جوانان دختر
  • برگزاری روز نخست رقابت‌های بین المللی تنیس ساحلی
  • برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان
  • اعلام مسیر رسیدن به المپیک در دوومیدانی/ برنامه اعزام‌ها مشخص شد
  • ارشیا مصدقی در ماده پرش با نیزه ششم شد
  • رقابت بوکسور‌های کیش در مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی ملایر
  • پایان رقابت‌های قهرمانی کاراته کشور با معرفی نفرات برتر+فیلم
  • برگزاری بیست و پنجمین مسابقات کشوری کشتی باچوخه در گرماب