Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@19:41:39 GMT

پدیده خراسان مغلوب نفت مسجدسلیمان شد

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۳۹۵۷۷

پدیده خراسان مغلوب نفت مسجدسلیمان شد

به گزارش ایرنا، با توجه به توقف و وقفه هشت روزه تمرینات بازیکنان پدیده خراسان و ازسرگیری این تمرینات با سرمربی جدید، ناهماهنگی میان شاگردان اکبر میثاقیان در نیمه نخست این دیدار خانگی در ورزشگاه امام رضا(ع) کاملا مشهود بود و از طرف دیگر نفت مسجد سلیمان با درخشش کرّار جاسم توانست موقعیت های خطرناکی را روی دروازه میزبان ایجاد کند اما در این نیمه توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نیمه دوم در حالی که میثاقیان و جلیلوند تعویض های خود را انجام داده بودند در دقیقه ۸۰ هادی میرجوان با ضربه زیبای سر خود توپ را وارد دروازه پدیده کرد که با شدت پیدا کردن حملات دو تیم در منطقه جریمه در نهایت بازی با تک گل مهمان بازی به سود نفت مسجد سلیمان خاتمه یافت.

امیرسامان سلطانی به عنوان داور، فرزاد بهرامی، امید افخمی و علی بای به عنوان کمک داور و داور چهارم قضاوت این دیدار را برعهده داشتند و ۲ کارت زرد در این دیدار بین بازیکنان ۲ تیم تقسیم شد.  

پیش از این دیدار پدیده خراسان با یک بازی کمتر و کسب یک امتیاز در رده دهم و نفت مسجد سلیمان نیز در رده یازدهم لیگ برتر فوتبال ایران قرار داشتند.

برچسب‌ها تیم فوتبال پدیده مشهد فوتبال نفت مسجد سلیمان لیگ برتر فوتبال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تیم فوتبال پدیده مشهد فوتبال نفت مسجد سلیمان تیم فوتبال پدیده مشهد فوتبال نفت مسجد سلیمان لیگ برتر فوتبال نفت مسجد سلیمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۳۹۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چشم عقاب: فخرفروشی لیگ روشن به لالیگا!

به گزارش ورزش سه، الهلال در رقابت های لیگ حرفه ای عربستان در فصل جاری 2023-2024 در دیدار تشریفاتی خود مقابل الفتح در هفته بیست و نهم از استفاده از فناوری خط دروازه "چشم شاهین" در رقابت های لیگ حرفه ای عربستان سود برد.

دو تیم عصر جمعه به میزبانی الهلال در ورزشگاه کینگدوم آرنا در ریاض پایتخت عربستان به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری سه بر یک الهلال به پایان رسید.

بازی با تساوی بدون گل دنبال می‌شد تا اینکه لوکاس زلارایان ارمنی در دقیقه 57  الفتح را پیش انداخت اما الهلال بلافاصله و با اولین حمله پس از برتری الفتح با ضربه سر بازیکن برزیلی میشل دی اولیویرا به گل تساوی رسید.

پس از گل، در مورد اینکه توپ تا چه حد از خط دروازه الفتح عبور کرده یا نه، بحث و جدل به وجود آمد، اما تکنیک چشم شاهین این بحث را در کمتر از دو ثانیه حل کرد و از طریق ساعت مچی نتیجه به داور اعلام شد: گل!

لازم به ذکر است که بارسلونا به دلیل عدم استفاده از تکنیک چشم عقاب در لیگ اسپانیا برخلاف لیگ روشن عربستان متضرر شده و به دلیل عدم احتساب گل لامین یامال به مراجع مختلف شکایت کرده است.

بارسلونا  همچنان معتقد است که "توپ در تمام محیط خود از خط دروازه عبور کرده است"، در حالی که داوران فناوری ویدیو قبل از اینکه از داور مسابقه بخواهند بازی را از سر بگیرد، تأیید کردند که "هیچ شاهدی برای اثبات این موضوع وجود ندارد".

دیگر خبرها

  • پیشکسوت فوتبال سپاهان: کمیته داوران یک داور باکیفیت برای دیدار با پرسپولیس انتخاب کند
  • تقویت همکاری ایران و عراق برای مقابله با پدیده گرد و غبار
  • یوونتوس ۰ - ۰ میلان/ روسونری نایب قهرمانی را حفظ کرد
  • صدور حکم موقت علیه ضاربان داور دیدار لیگ ۲ تهران
  • اضافه شدن ۱۹۵ کلاس درس به فضای آموزشی مسجدسلیمان
  • چشم عقاب: فخرفروشی لیگ روشن به لالیگا!
  • تیم فوتبال سپاهان راهی یک چهارم نهایی شد
  • تاجیکستان هم مغلوب دختران فوتبال ایران شد
  • تساوی بدون گل در نیمه اول‌ لیگ یکی ها
  • افغانستان با شکست عراق در یک قدمی صعود به جام جهانی فوتسال