Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از هفته سوم رقابت های لیگ برتر بیست و یکم فوتبال باشگاه های کشور امروز میزبان تیم فجر شهید سپاسی بود که در نهایت این دیدار با نتیجه دو بر صفر به سود مهمان پایان رسید.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، تیم فوتبال صنعت نفت از هفته سوم رقابت های لیگ برتر بیست و یکم فوتبال باشگاه های کشور امروز شنبه(هشتم آبان ماه 1400) میزبان تیم فجر شهید سپاسی بود که در نهایت این دیدار با نتیجه دو بر صفر به سود شیرازی ها پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم صنعت نفت که دوهفته اول را با شکست های سنگین پشت سر گذاشته بدون امتیاز و تفاضل گل منفی چهار در جایگاه 15 جدول لیگ قرار دارد. این تیم علاوه بر دو دیدار اول، این هفته هم از حضور سرمربی خود محروم است.

نیمه اول این دیدار بر خلاف تصورها با گل زنی شیرازی ها آغاز شد. بازیکنان اصغر کلانتری از همان ابتدا با دستور کار هجومی رقابت را شروع کردند و در دقیقه 20 محمد کاظمی پس از دریافت توپ از میانه های میدان و پیش از رسیدن به محوطه جریمه با یک شوت دیدنی دروازه فرزین گروسیان را باز کرد و تیمش را یک بر صفر پیش انداخت. در ادامه دو تیم با همین نتیجه 45 دقیقه اول را به پایان رساندند و به رختکن رفتند.

نیمه دوم این دیدار باز هم فجری ها به گل رسیدند. در این صحنه عرفان معصومی با نفوذ به سمت چپ محوطه جریمه نفتی ها، در دقیقه 81 با یک شوت روی پا دروازه گروسیان را گشود و گل دوم تیم را به نام خود ثبت کرد.

به این ترتیب این دیدار به سود شیرازی ها به پایان رسید و شاگردان منصوریان در سومین هفته حضورشان، همچنان جزو ناکامان لیگ بیست و یکم باقی مانند.

صنعت نفت آبادان امشب در حالی سومین شکست پیاپی خود را در هفته ی سوم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور تجربه کرد که به نوعی گوشه ی رینگ رقابت‌ها گیر افتاده است، در حالیکه  غیبت علیرضا منصوریان که آخر مشخص نشد به دلیل کرونا است یا مسایل دیگر ادامه دارد، خرمگاه مربی این تیم دایم در نشست‌های خبری با اظهاراتی از پیش باخته تنها حرفی که می‌زند، آرزوی برگشتن منصوریان است. باید دید این تیم که در حال ارایه ی بی کیفیت ترین رقابت در سال‌های اخیر لیگ برتر است با آمدن منصوریان جان می گیرد یا خیر.

علیرضا منصوریان در این دیدار فرزین گروسیان، فرزاد جعفری(8 فاخر تهامی)،  محمد بختیاری، حسن بیت سعید(64 رضا یزدان دوست)، حکیم نصاری، شروین بزرگ، طالب ریکانی، احمد شریعت‌زاده، امید خالدی، میثم تهیدست و مهدی حنفی را برای رقابت با شیرازی ها انتخاب کرده بود.

همچنین اصغر کلانتری در این دیدار ترکیب ایمان صادقی، محمدعرفان معصومی، سعید زارع(77 امید منصوری)، میلاد احمدی، حمید نعمتی(88 حسین مهربان)، رضا بابایی، محمد کاظمی(88 محمد زینالی)، سیروان قربانی، محمد قنبری، احمدرضا زنده روح(71 علی مولایی) و اتابک زارعی(46 علی نبی زاده) را برای رقابت با تیم صنعت نفت ارنج کرده بود.

قضاوت این دیدار بر عهده یاسر همرنگ با کمک علی اکبر نوری، مهدی شفیعی و شبیر بهروزی بود و مسعود مرادی  نیز به عنوان ناظر دیدار حضور دارد.

فرزاد جعفری(4) و طالب ریکانی(10) از صنعت نفت آبادان و علی نبی زاده(53) از فجرسپاسی با کارت زرد داور جریمه شدند. همچنین طالب ریکانی در دقیقه 95 با دریافت کارت زرد دوم، کارت قرمز داور را دریافت کرد و از زمین اخراج شد.

تیم صنعت نفت آبادان در حال حاضر بدون امتیاز و تفاضل گل منفی 6 موقتا در رده شانزدهم(آخرین تیم) و تیم فجر با سه امتیاز در رده هشتم لیگ برتر بیست و یکم قرار دارند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: صنعت نفت آبادان لیگ برتر فوتبال ایران فجر شهید سپاسی شیراز فدراسیون فوتبال ایران صنعت نفت آبادان بیست و یکم شیرازی ها لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۳۹۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنکوری های اروند در حال رقابت با یکدیگر

دختران و پسران آبادان و خرمشهر از صبح امروز همزمان با سراسر کشور در رشته علوم تجربی در حال رقابت با یکدیگر هستند.

 ۸۸۴نفر،۶۳۵خانم و ۲۴۹مرد در گرده آزمایشی تجربی در خرمشهر و ۶۶۷نفر،۳۶۸خانم و ۲۹۹مرد در گروه آزمایشی تجربی در آبادان در کنکور سراسری رشته علوم تجربی به رقابت می پردازند‌.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • دلیل باخت شهرداری گرگان به الریاضی/ مافیای بسکتبال دست ایران نیست
  • سومین دوره جایزه ملی تعالی گردشگری برگزار می‌شود
  • سرمربی تایلند: ایران نتوانسته راحت رقبا را شکست دهد
  • تغییر زمان دیدار صنعت نفت - مس رفسنجان
  • زمان دیدار صنعت نفت - مس تغییر کرد
  • پرسپولیس در ضربات پنالتی باخت و حذف شد
  • تاجیکستان هم مغلوب دختران فوتبال ایران شد
  • کنکوری های اروند در حال رقابت با یکدیگر
  • پیروزی خانگی صنعت‌نفت آبادان برابر استقلال خوزستان
  • منچسترسیتی به رکورد شکست‌ناپذیری در ۳۰ بازی پیاپی رسید