Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، رییس جمهور آمریکا در پاسخ به سوالی درباره زمان از سرگیری مذاکرات احیای برجام گفت که آنها (ایران) قرار است گفت‌وگوها را از سر بگیرند.

خبرنگار سی‌ان‌ان خبر داد که در آستانه دیدار «جو بایدن» رییس جمهور آمریکا با سران کشورهای آلمان، فرانسه و انگلیس درباره ایران، از وی درباره زمان از سرگیری مذاکرات برجام پرسیده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بایدن در پاسخ به سوالی که از وی پرسیده شد: «آقای رییس جمهور، چه زمانی می‌خواهید مذاکرات با ایران از سرگرفته شود؟»، گفت: «آنها (ایران) قرار است (مذاکرات را) از سر بگیرند».

«جیک سالیوان» مشاور امنیت ملی آمریکا چند روز پیش گفته بود که رییس‌جمهور آمریکا خواستار هماهنگ‌سازی سیاست‌هایش با طرف‌های اروپایی و رسیدن به جبهه‌ای متحد با آنها در قبال ایران است.

کشورهای غربی به رهبری آمریکا و رژیم صهیونیستی در سال‌های گذشته ایران را به پیگیری اهداف نظامی در برنامه هسته ای این کشور متهم کرده‌اند. ایران قویاً این ادعاها را رد کرده است.

پربیننده ترین اولیانوف نظر امیرعبداللهیان را رد کرد انتشار تصاویری از تاسیسات هسته‌ای اسرائیل + عکس زبان بدن مترجم ایتالیایی در دوره ترامپ و‌ بایدن + فیلم برترین تصاویر خبری هفته گذشته تحریم جدید آمریکا علیه چهار فرد و دو نهاد ایرانی

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: برجام رییس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۳۹۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغو دیدار اردوغان و بایدن

  

به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از آنکارا، رسانه های ترکیه از لغو برنامه دیدار رجب طیب اردوغان رئیس‌جمهور این کشور با جو بایدن رئیس جمهور آمریکا خبر دادند.

قرار بود اردوغان برای دیدار با رئیس جمهور آمریکا نهم ماه مه عازم واشنگتن شود.

وبگاه روزنامه قرار در گزارشی نوشت هر چند منابع کاخ ریاست جمهوری ترکیه لغو این برنامه را به عنوان تغییر در تاریخ اعلام کرده اند اما، آمریکا این سفر را لغو کرده است.

به نوشته روزنامه قرار کاخ سفید با انتشار مطلبی اعلام کرده بی‌صبرانه منتظر پذیرایی از جناب اردوغان هستیم اما نتوانستیم تاریخی را که مناسب دو طرف باشد، تعیین کنیم، به همین دلیل در حال حاضر دیداری مطرح نیست که اعلام کنیم.

روسای جمهور دو کشور پارسال در حاشیه اجلاس سران ناتو در لیتوانی با هم دیدار کرده بودند.

دیگر خبرها

  • لغو دیدار اردوغان و بایدن
  • بایدن قصد خودکشی داشت!
  • رییس دانشگاه فردوسی مشهد به روسای دانشگاههای آمریکا نامه اعتراضی نوشت
  • بایدن: زمانی به خودکشی فکر می‌کردم
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب از سرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله
  • دولت صنعا از سرگیری مذاکرات با عربستان را تکذیب کرد
  • افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان
  • بایدن لایحهٔ ممنوعیت تیک‌تاک را امضا کرد
  • تصاویر تلاش مجدد بایدن برای دست دادن با موجود خیالی + ویدئو
  • بایدن: اوکراین نیمی از اراضی خود را از روسیه پس گرفته است