Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید سعید رشادی عصر امروز شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان کلیبر با اشاره به این‌که ماهیت فعالیت رؤسای برخی ادارات پشت‌میزنشینی نیست، اظهار داشت: شغل رؤسای برخی ادارات و نهادها ایجاب می‌کند تا مدیر اداره بیشتر اوقات خارج از مجموعه تحت مدیریت باشد و حتی بخشداران و فرماندار وقت اداری یا خارج از وقت اداری نمی‌شناسند و همواره در حال تلاش و فعالیت هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه کلیبر با انتقاد از برخی مدیران ادارات در صورت غیبت در اداره جانشین تعیین نمی‌کنند، افزود: انتقادی که از برخی مدیران ادارات وجود دارد و آن انتقاد هم وارد است برخی رؤسای ادارات زمانی که در اداره حضور ندارند برای تسهیل در امر خدمات‌رسانی به مردم، جانشین نمی‌گذارند تا در نبود آن‌ها امور پیگیری شود و هیچ کسی غیر از همین مدیران نمی‌تواند حق اظهارنظر و امضا ندارد و سبب می‌شود تا اداره تعطیل شود.

وی با ذکر این‌که تحت هیچ شرایطی نباید ادارات کلیبر به خاطر عدم حضور رئیس تعطیل شود، گفت: اخلاقاً و شرعاً جایز نیست وقتی رئیس اداره حضور ندارد امور اداری مردم لنگ باشد، باید مدیران وقتی حضور ندارند جانشین تعیین کرده و تفویض اختیار کنند.

رشادی با اشاره به سالگرد شهادت شهید فهمیده و روز دانش‌آموز ابراز داشت: باید برای ترویج فرهنگ چنین مناسبت‌هایی سرمایه‌گذاری مضاعف‌تری کنیم، در انقلاب اسلامی چنین حوادثی بسیار است که باید برای تبیین آن‌ها برنامه داشته باشیم از طرفی هم جمهوری اسلامی به حادثه‌سازی نیازی ندارد.

کد خبر 5339726

منبع: مهر

کلیدواژه: فرهنگ ایثار و شهادت جانبازان و ایثارگران جلسه شورای اداری ویروس کرونا بنزین جایگاه سوخت بوشهر پمپ بنزین آمار کرونا خطبه های نماز جمعه کرمانشاه قوه قضاییه گرگان ایلام واکسن کرونا عکس استانها اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۳۹۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت در ترویج فرهنگ مدیریت مصرف آب

دریافت 29 MB کد خبر 6089560

دیگر خبرها

  • تدریس برترین دانش‌های نظامی در نیروی زمینی ارتش
  • حضور اسکواش باز البرزی در اردوی تیم ملی دختران جوان و نوجوان
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در کهگیلویه و بویراحمد
  • هم‌افزایی با ادارات استان و شهرستان برای تحقق شعار سال ۱۴۰۳
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در استان
  • مشارکت در ترویج فرهنگ مدیریت مصرف آب
  • رویکرد دولت سیزدهم خدمت شبانه‌روزی و جهادی به مردم است
  • آیین بزرگداشت هفته ترویج فرهنگ و منش پهلوانی در سنندج برگزار شد
  • ضرورت پاسداشت زبان فارسی در انتخاب نام واحد‌های صنفی
  • اولویت رسانه ملی تولید محتوای مرتبط با فرهنگ ایثار و شهادت است