Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: مشکلی در سوخت‌گیری کامیون‌ها و خودرو‌های دیزلی وجود ندارد.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو فاطمه کاه‌ی با اعلام این خبر افزود: هم اکنون بیشتر جایگاه‌های عرضه نفت گاز (گازوئیل) در سراسر کشور فعال است و یا به صورت آزاد و یا از طریق سامانه هوشمند سوخت و به صورت سهمیه‌ای در حال خدمت‌رسانی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی گفت: در حال حاضر از ۴ هزار جایگاه موجود در کشور ۳۹۰۰ جایگاه به مدار بازگشته که از این تعداد در ۱۹۰۰ جایگاه به صورت آزاد و در ۲ هزار جایگاه از طریق سامانه هوشمند و با استفاده از کارت، سوخت عرضه می‌شود.

کاه‌ی تاکید کرد: تنها تعداد معدودی جایگاه که در مناطق دور دست واقع شده‌اند هنوز وارد مدار نشده‌اند و در بیشتر جایگاه‌ها انواع فرآورده‌های نفتی شامل بنزین و گازوئیل عرضه می‌شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دیزل گازوئیل کامیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۳۹۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین سوخت سه هزار و ۴۴۰ هواپیما از آبادان

 محمد بنی سعید مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آبادان گفت: در سال۱۴۰۲، بیش از ۱۶ میلیون و ۳۸۱ هزار لیتر فرآورده به سه هزار ۴۴۰ فروند هواپیما در مراکز سوختگیری هواپیمایی منطقه آبادان سوخت‌رسانی شده است.

به گفته او این رقم بیانگر رشد ۲۱ درصدی تامین سوخت و افزایش ۳۵ درصدی تعداد فروند هواپیما‌های سوخت گیری شده نسبت سال ۱۴۰۱ است.

 شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آبادان دارای دو مرکز سوختگیری هواپیمایی در آبادان و ماهشهر است که مسئولیت سوخت‌رسانی به شرکت‌های هواپیمایی، در فرودگاه‌های جنوب غرب استان را برعهده دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در کهگیلویه و بویراحمد
  • رانندگی خودرو دیزلی با سوخت زیستی
  • معامله ۴.۸ میلیون تن سیمان در بورس کالا در نخستین ماه امسال
  • تامین سوخت سه هزار و ۴۴۰ هواپیما از آبادان
  • اجرای رسمی طرح باک پُر از روز شنبه در مرز رسمی پرویزخان
  • طرح باک پُر در مرز پرویزخان به صورت رسمی از روز شنبه اجرا می شود
  • نظارت بهداشتی بر تولید تا عرضه فرآورده‌های خام دامی
  • اولین عرضه خودرو‌های برقی در روز‌های آینده
  • واردات ۵۵۰۰ خودروی برقی/ اولین عرضه خودروهای برقی در روزهای آینده
  • توقیف کامیون حامل سوخت قاچاق در یزد