Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، پیمان ترکمانه عصر شنبه در کارگروه اشتغال استان که در سرسرای شهدای دولت استانداری کرمانشاه برگزار شد، افزود: در سال جاری اعتبارات بند ب ماده ۱۶ که ویژه نهاد حمایتی است، کمیته امداد کرمانشاه ۳۷۰ میلیارد تومان تسهیلات مصوب دارد که تاکنون ۲۸۴ میلیارد تومان تخصیص یافته از این میزان ۲۷ درصد جذب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: از محل ۲۳ میلیارد تومانی این نهاد از ماده تبصره ۱۸ هنوز هیچ اعتباری تخصیص نیافته است.

ترکمانه همچنین بیان داشت: از محل اعتبارات ۲۸ میلیارد تومان منابع داخلی کمیته امداد تاکنون ۶ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان تخصیص یافته که همه آن جذب شده است. 

وی در ادامه از برنامه اشتغال سه هزار نفری این نهاد توسط طرح کاربران اشتغال در سال ۱۴۰۰ خبر داد و گفت: تاکنون ۶۲۱ فرصت شغلی از این طرح در استان ایجاد شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه در ادامه با بیان اینکه نیم درصد از تسهیلات اشتغالزایی کشور و به تبع آن استان به کمیته امداد اختصاص می یابد، گفت: ۳۰ درصد اشتغال در استان و کشور کمیته امداد ایجاد می کند که نشان از نظارت و فرایند صحیح اشتغال این نهاد است.

مددجویان اصلا نگران خارج شدن از زیرپوشش نباشند

مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود گفت: یکی از دلایل عدم رغبت مددجویان برای استفاده از تسهیلات اشتغال این نهاد نگرانی از زیر پوشش خارج شدن است که اصلا صحت ندارد.

ترکمانه اظهار کرد: پرداخت تسهیلات اشتغال کمیته امداد طی یک فرایند علمی و تجربی و مشاوره صحیح اشتغال پرداخت می شود و از زمان پرداخت تا زمان خودکفایی واقعی که درآمد مددجویان به درآمد بیمه شدگان تامین اجتماعی برسد هیچ یک از آنها از زیر پوشش خارج نمی شوند.

او همچنین با بیان اینکه سقف وام کمیته امداد به ۱۰۰ میلیون تومان افزایش یافته است، از برخی شعب بانکی که بیش از یک ضامن با کسری حقوق تقاضا می کنند، یا باید ضامن حتما کارمند دولت باشد انتقاد کرد و آن را سد راه جذب اعتبارات این نهاد دانست.

نزدیک به ۲۰۰ هزار نفر از جمعیت ۲ میلیون نفری استان کرمانشاه زیر پوشش کمیته امداد است.

برچسب‌ها مستمری مددجویان کمیته امداد امام خمینی اشتغال زایی کرمانشاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مستمری مددجویان کمیته امداد امام خمینی اشتغال زایی مستمری مددجویان کمیته امداد امام خمینی اشتغال زایی کرمانشاه تسهیلات اشتغال میلیارد تومان کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۳۹۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به نیازمندان فارس

 رییس صندوق امداد ولایت فارس در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس گفت: صندوق امداد ولایت پارسال ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به شانزده هزار خانواده نیازمند استان پرداخت کرد.
صالحی با بیان این که تسهیلات در زمینه‌های ازدواج، کمک هزینه خرید مسکن، کمک هزینه اجاره مسکن، درمان و جهیزیه پرداخت شده است افزود: قرار است امسال با همیاری خیران، میزان تسهیلات افزایش یابد.
وی ادامه داد: صندوق امداد ولایت در قالب بانکداری اسلامی فعالیت می‌کند و تسهیلات پرداخت شده بدون سود و با بازپرداخت ۶۰ ماهه است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • از پروژه‌های ورزشی مصوب سفر رئیس جمهور به کرمانشاه چه خبر؟ 
  • مشارکت ارتش در اجرای طرح مردم یاری در مناطق مرزی و محروم کرمانشاه
  • توزیع رایگان تخم نوغان بین مددجویان کمیته امداد گیلان
  • مصوب نشدن بودجه شهرداری موجب اخلال در ارائه خدمات به شهروندان می‌شود
  • جریمه دیرکرد بابت وام مددجویان کمیته امداد دریافت نمی شود
  • جریمه دیرکرد وام از مددجویان کمیته امداد دریافت نمی شود
  • پرداخت ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به نیازمندان فارس
  • اختصاص بیش از ۴۸ میلیارد تومان اعتبار برای تأمین لوازم ضروری زندگی نیازمندان هرمزگانی
  • تعهد اشتغال برای هزار و ۵۵۸ نفر در سمیرم
  • پرداخت ۱۰۶ میلیارد تسهیلات به مددجویان کمیته امداد