Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، فراز کمالوند بعد از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل پدیده در نشست خبری اظهار داشت: ابتدا روز مربی خدمت تمامی مربیان زحمتکش کشور را تبریک می‌گویم خصوصاً به اساتید خودم پرویز ابوطالب، مربی ارزنده‌ای که دار فانی را وداع گفت. همچنین آقای حبیبی که امیدوارم سایه او همچنان روی فوتبال ما باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی خوبی بود، هر دو تیم خوب بازی کردند به خصوص بازیکنان ما؛ اگر توپ‌های صددرصد ما دروازه حریف وارد می‌شد با اختلاف بیشتری به پیروزی می رسیدیم.

کمالوند تاکید کرد: البته تیم پدیده هم بسیار زحمت کشید و بازی پایاپایی را در نیمه دوم شاهد بودیم. از دقیقه ۷۰ به بعد به ما فشار آوردند با توجه به بارندگی و لغزندگی زمین، اما موقعیت‌های صددرصد ما زیاد بود که می‌توانستیم به گل برسیم. یک صحنه مشکوک هم در محوطه جریمه رخ داد که ما اعتراضی داشتیم و امیدوارم آن صحنه پنالتی نباشد تا آقای سلطانی نمره خوبی از این قضاوت بگیرد چون قضاوت‌های اولش را انجام می‌دهد.

وی افزود: می‌خواهیم در مورد نفت مسجدسلیمان توضیحاتی ارائه بدهم. ما مظلوم‌ترین تیم فوتبال کشور هستیم. همین تیم پدیده که الان با آن بازی کردیم ۱۰ تا ۱۵ درصد به بازیکنانش پول داده است اما بازیکنان ما پولی نگرفته‌اند. شهری روی گنج خوابیده و بسیاری از مشکلات اقتصادی کشور از شهر مسجدسلیمان و خوزستان در حال مرتفع شدن است اما شهر مسجدسلیمان در فقر مطلق به سر می‌برد. از آقای رئیسی ریاست محبوب جمهوری و مردمی می‌خواهم که به استان خوزستان توجه ویژه داشته باشند. این همه بحث نفت، بنزین و گاز کشور را این استان دارد حل می‌کند و استان اول کشور است. خیلی بد است که مردمش اینگونه جدا کنند جدا از بحث فوتبال. مردم مسجدسلیمان هیچ دلخوشی جز فوتبال ندارند یکی باید به فریاد این مردم برسد کما اینکه آبادان هم همین شرایط را دارد. شهرهای دیگر خوزستان هم همین شرایط را دارند. این برد را به مردم عزیز اندیکا تقدیم می‌‌کنیم که زلزله مشکلات زیادی برای‌شان به وجود آورده است.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان تصریح کرد: انتظار دارم یکی از مشکلات مسجدسلیمان رسیدگی کند. وزیر قبلی آقای زنگنه از فوتبال و ورزش متنفر بود. تیم‌های نفتی را به نابودی کشید. من از وزیر جدید نفت آقای اوجی خواهش می‌کنم یک سر مسجدسلیمان تشریف بیاورند، یک سر به آبادان بیایند شور و هیجان مردم را ببینند. این مردم چه گناهی کرده‌اند؟ فوتبال تنها تفریح این مردم است این را از آنها نگیرد. اگر شرایط اینگونه ادامه یابد من به شما قول می‌دهم دو سال بعد نه نفت آبادانی وجود داشته باشد و نه نفت مسجدسلیمانی؛ اینکه نمی‌شود شهری روی گنج باشد بعد برای یک آب معدنی دچار مشکل باشیم. مسئولان باشگاه ما هم کاری از دست‌شان برنمی‌آید. اول باید وضعیت تیم مشخص شود که مالک این تیم چه کسی است. شانزدهمین تیم بودیم که تمرینات را شروع کردیم. مالک تیم پای کار بیاید. ۲۰ روز دور هم جمع شدیم. از تیم گذشته‌مان دو بازیکن باقی مانده است نه توانسته‌ایم بازی دوستانه انجام بدهیم، نه فرصت بدنسازی داشته‌ایم.

کمالوند ادامه داد: نه توانستیم کار تاکتیکی کنیم این سه بازی اول ما بازی دوستانه ما است. این از این مشکلات؛ مشکل بعدی این است که مشخص نیست باشگاه ما چگونه اداره می‌شود. در هفته اول یک ساعت قبل از بازی کارت بازیکنان‌مان صادر شد در هفته دوم پشت دروازه ورزشگاه فولاد ۴۰ دقیقه معطل شدیم که می‌خواستیم وارد ورزشگاه شویم و کلاً ۲۰ دقیقه گرم کردیم. امروز هم کارت بازی ۳-۴ بازیکن ما را ندادند. فکر می‌کنم باید عدالتی رعایت شود نمی‌شود تیمی ۱۰-۱۵ میلیارد بدهکار باشد و ما در ترازویی بگذارید که فقط ۱.۵ میلیارد تومان بدهکاریم ۶۰-۷۰ درصد از بدهی‌هایمان را داده‌ایم مگر ما چقدر پتانسیل داریم که کارت ۳-۴ بازیکن ما را نمی‌دهید

ادامه دارد …

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۴۰۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ چهار بانده شدن جاده ملاثانی به مسجدسلیمان به کجا رسید؟

تین نیوز

مردم شهر مسجد سلیمان از استاندار خوزستان تسریع در احداث جاده چهاربانده محور ملاثانی به مسجدسلیمان را مطالبه کردند. 

به گزارش خبرنگار تین نیوز، در این کارزار خطاب به علی اکبر حسینی محراب؛ استاندار خوزستان آمده است: شهر نفت خیز و تاریخی مسجدسلیمان که در تاریخ کشور در عرصه هنر و علم پزشکی و ادبیات کهن و داشتن انسان هایی فرهیخته، عالم و خدوم و همچنین احداث بناهای جدید و مدرن در کشور از اولین ها بوده و اولین چاه نفت خاورمیانه را در خاطره ها دارد و توریسم و گردشگران زیادی برای دیدن این دکل و چاه نفتی به این شهر می آیند و در حال حاضر نیز از ثروت خدادادی نفت و گاز بهره مند است و نیز تیم فوتبال در لیگ کشور دارد، از داشتن جاده چهار باند بین شهرهای ملاثانی و مسجدسلیمان بی بهره است.

در ادامه عنوان شده که تصادفات رانندگی زیادی به دلیل دوطرفه بودن جاده مذکور موجب تلفات جانی و مالی شده است و این در حالیست که بیشتر جاده های کشور از نعمت یک طرفه بودن جاده و داشتن اتوبان بهره مند هستند ولی در خوزستان ثروت خیز سزاوار نیست جاده ای با استانداردهای قدیم بین شهرهای ذکر شده داشته باشیم؛ لذا برای رفاه حال ساکنین این شهر و تردد کم خطر به مرکز استان از آن مقام تقاضا داریم که در امر تسریع احداث جاده چهار باند بین شهرهای ملاثانی و مسجدسلیمان دستور مقتضی معمول فرمایید.

این کارزار در حالی از روز 2 اردیبهشت ماه مطرح شده که معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی خوزستان چند روز پیش پیرامون آخرین وضعیت چهار خطه کردن محور اهواز ملاثانی مسجد سلیمان تشریح کرد: ۱۳ کیلومتر از مسیر ملاثانی به سمت مسجدسلیمان به صورت کامل چهار خطه شده است.

مطلب پربازدید استان ها را بخوانید:

طولانی ترین تونل ریلی خاورمیانه در لرستان ساخته می شود

رحمان بهرامی طرح چهارخطه کردن محور ملاثانی به سمت مسجدسلیمان را بسیار مهم و پرتردد عنوان کرده و گفته: در این محور، عملیات چهار خطه کردن مسیر ملاثانی به مسجدسلیمان در قالب پنج قطعه، به طول ۳۴ کیلومتر توسط پیمانکاران در حال اجرا بوده و عمده اعتبارات این طرح نیز تامین شده است.

به گفته معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی خوزستان در صورت تکمیل و اتمام این طرح ها حدود ۴۷ کیلومتر از این محور پر تردد به حالت چهار خطه تبدیل می شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • هشدار فیفا به محرومیت رئال، بارسا و تیم ملی اسپانیا
  • سیاسی‌بازی در شوراها مانع خدمت‌رسانی می‌شود
  • پیام تبریک وزیر ورزش و جوانان در پی قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران
  • انتقاد از رفیق بازی مدیران ورزشی در اصفهان/ وزیر ورزش به این بازی مار و پله خاتمه دهد
  • دانشگاهیان سراسر کشور در محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی و حمایت از مردم مظلوم غزه
  • توجه اصلی به جنایات صهیونیست‌ها معطوف باشد
  • ◄ چهار بانده شدن جاده ملاثانی به مسجدسلیمان به کجا رسید؟
  • راهپیمایی ضدصهیونیستی اردنی‌ها در پایتخت این کشور+فیلم
  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت: کشور به مدت یک دهه دچار عقب‌ماندگی شده بود
  • فاجعه سیل بلوچستان/ وضع از سیل قبلی بدتر است/ ببینید چطور مردم خودشان به داد همدیگر رسیدند (فیلم)