Web Analytics Made Easy - Statcounter

رحیم میرآخوری سال ها برای بانک ملی بازی کرد، بازوبند کاپیتانی این تیم را به بازو بست و همچنین سرمربی بانک ملی بود. او پوشیدن پیراهن تیم ملی و هدایت تیم های ملی نوجوانان و جوانان را نیز تجربه کرد.

به گزارش طرفداری، رحیم میرآخوری در گفتگوی تلفنی با مهدی حدادپور تیم منتخب خود را معرفی کرد. همچنین فرم نظرخواهی تکمیل شده او نیز در انتهای متن گفتگو قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دروازه بان:

وقتی صحبت از دروازه بان قرن می شود دو نام بیشتر به ذهن می آید، ناصر حجازی و احمدرضا عابدزاده. باید بگویم مرحوم حجازی بهترین دروازه بانی است که در تاریخ فوتبال ایران دیده ام.

مدافعان:

پرویز قلیچ خانی و اکبر کارگرجم را انتخاب می کنم. زوجی که از آنها نام بردم در تاریخ فوتبال ایران بهترین بودند. در این انتخابات از محمد پنجعلی هم یاد کنید.

دفاع راست:

در این پست ابراهیم آشتیانی ارائه گر سبکی نوین در فوتبال ایران بود. باید از حسن نظری و زنده یاد منصور پورحیدری هم نام بیاورم.

دفاع چپ:

در دفاع چپ هیچکس را به توان و اهتبار و کلاس آندرانیک اسکندریان ندیده ام. می خواهم اینجا از مرحوم عزت جانملکی هم یاد کنم.

هافبک دفاعی:

در پست هافبک دفاعی کارو حق وریان بهترین بازیکن دوران خود بوده است و نام کارو را بنوسید. اینجا محمد صادقی و مسلم خانی هم فوق العاده بودند.

هافبک راست:

علی پروین بهترین هافبک راست دوران خود بوده و امروز هم مرور فوتبالش نشان دهنده کلاس کار و سطح فنی بالای اوست. اگر دو انتخاب داشتم اینجا نام مجید نامجو مطلق را هم می نوشتم.

هافبک چپ:

رضا عادلخانی از بازیکنانی در فوتبال ایران است که سبکش کمتر توجه شده. عادلخانی را انتخاب کنم. در این پست می خواهم از ایرج دانایی فرد هم یاد کنم، روحش شاد.

هافبک هجومی:

بین پشت مهاجم های تاریخ فوتبال مان ابراهیم قاسمپور از همه بهتر بود. علی کریمی هم بازیکنی فوق العاده بود. نام قاسمپور را بنوسید.

مهاجمان:

به نظر من مرحوم غلامحسین مظلومی و ناصر محمدخانی در پست های خود از همه بهتر بودند. در حال حاضر هم مهدی طارمی از همه مهاجمان فوتبال ایران بهتر است. نمی شود از مهاجم گفت و از علی دایی نام نبرد ولی متاسفانه دو انتخاب بیشتر ندارم

 رحیم میر آخوری در ادامه ناصر حجازی، پرویز قلیچ خانی و علی پروین را سه فوتبالیست برتر قرن و همینطور امیر قلعه نویی و رایکوف را مربیان قرن دانست.

پیشکسوت فوتبال ایران در بخش بهترین تیم، نام تیم ملی ایران در جام جهانی ۱۹۷۸ آرژانتین را نوشت. همچنین در بخش داور قرن با ادای احترام به محمد فنایی و محمد صالحی، از علیرضا فغانی نام برد.

انتخاب غلامرضا تختی، حسن یزدانی و حسین رضازاده در بخش ورزشکاران قرن پایان بخش نظرخواهی برترین های قرن با رحیم میرآخوری بود. فرم نظرخواهی تکمیل شده رحیم میرآخوری

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۴۰۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاثیرگذاری مهاجم تیم ملی ایران روی گلزنی رم ایتالیا

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های فوتبال ناپولی و رم ایتالیا از هفته ۳۴ سری آ ایتالیا امشب در حالی برگزار شد که سردار آزمون در ترکیب اصلی رم حضور داشت.

مهاجم تیم ملی ایران در دقیقه ۵۶ با تأثیرگذاری روی توپ و خطای ژسوس مدافع ناپولی باعث گرفتن پنالتی برای تیمش شد تا پائولو دیبالا آن را تبدیل به گل نخست این بازی کند.

تأثیرگذاری آزمون روی این گل باعث شد تا بار دیگر رسانه‌های فوتبال اروپا به خصوص کشور ایتالیا روی عملکرد این بازیکن زیر نظر دروسی سرمربی جالوروسی مانور دهند.

کد خبر 6091481

دیگر خبرها

  • اینتر تنها طارمی را در خط هجومی جذب می کند
  • تاثیرگذاری مهاجم تیم ملی ایران روی گلزنی رم ایتالیا
  • علی عسکری: استقلال باید در ابعادملی، منطقه‌ای و جهانی برترین باشد
  • علی عسکری: استقلال باید در ابعاد ملی، منطقه‌ای و جهانی جزو برترین‌ها باشد
  • عبدالکریم حسن در فهرست 19 نفره بهترین مدافعان چپ تاریخ پرسپولیس
  • جانشین طارمی در پورتو مشخص شد/ مهاجم بازل جایگزین بازیکن ایرانی
  • عکس| برترین پنالتی زن‌های تاریخ فوتبال کدام بازیکنان هستند؟
  • بهترین پنالتی زن تاریخ فوتبال کیست؟
  • فیلم| قایدی بهترین گلزن تاریخ ایران در لیگ امارات
  • تعیین تکلیف حق پخش ورزش