Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی نفت آبادان از نتیجه ای که تیمش برابر فجر گرفته است رضایت ندارد.

محمد خرمگاه، مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان پس از شکست 2 بر صفر تیمش مقابل فجرسپاسی در نشست خبری گفت:

تیم فجرسپاسی با یک و نصفی موقعیت، دو گل به ما زد، اما ما با 6 موقعیت در نیمه اول و 4 موقعیت در نیمه دوم، به گلی نرسیدیم. این هم یک برد است، در روزی که دروازه‌بان تیم حریف 6 موقعیت از ما گرفت و ما در روزی که 2 موقعیت روزی دروازه‌مان آمد، 2 گل خوردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری؛ وی افزود:

آقای منصوریان پیغام داد و اول از همه از هواداران خوب آبادان عذرخواهی کرد. توقع ما در این شرایط از دروازه‌بان‌هاست که هر دوی آنها در تیم امید و نفت تهران شاگرد ما بودند و انتظار این بود مقابل حداقل موقعیت‌ها را بگیرند، اما متأسفانه در سه بازی گذشته این شرایط را نداشتیم. شرایط بازی ما خوب بوده و موقعیت‌های خوبی داشتیم ولی اشتباهات فردی داشتیم. با کمترین موقعیت بیشترین گل را خوردیم و با بیشترین موقعیت، نتوانستیم گل بزنیم. آقای منصوریان پیغام داد که توقع زیادی از بازیکنان‌مان داریم، چون اینجا صنعت نفت آبادان است و باید بیشتر فکر کنیم تا شرایطی را به وجود بیاوریم که به این شکل ادامه ندهیم.

«باید به پرچم آبادان هم باد بوزد و آقای منصوریان پیغام داد که قول می‌دهیم شرایط اینگونه نخواهد ماند.» مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با اشاره به این پیغام علیرضا منصوریان که به دلیل ابتلا به کرونا نمی‌تواند کنار تیمش باشد، گفت:

بازیکنان ما باید بیشتر از این تلاش کنند، آن هم در شرایطی که موقعیت ایجاد می‌کنیم، اما گل نمی‌زنیم و حتماً مشکلی هست که باید مشکل‌مان را برطرف کنیم. با کمترین موقعیت تیم حریف، شکست می‌خوریم و امروز هم دروازه‌بان تیم حریف بهترین بازیکن زمین بود. با کمال احترام به تیم حریف، اما این هم طبیعت فوتبال و مدلی از فوتبال است که به آن فوتبال اتوبوسی می‌گویند.

خرمگاه خاطرنشان کرد:

باید از خودمان ایراد بگیریم که چرا موقعیت‌هایی که داریم را گل نمی‌کنیم و مطمئن باشید اگر یکی از موقعیت‌های ما در نیمه اول گل شده بود،‌ تیم حریف عقب نمی‌کشید و اتوبوسی بازی نمی‌کرد. فقط می‌توانم بگوییم ما یک تیم هستیم و تمام صحبت آقای منصوریان با بچه‌های تیم همین بود و گفت این حق فوتبال آبادان و هواداران این تیم نیست. آقای منصوریان گفت مشکلات را همه آگاه هستند که پول نداریم، مشکلات وجود دارد و اگر باختیم، همه با هم باخته‌ایم که از تدارکات گرفته تا مربیان، کادرپزشکی و بازیکنان با هم شکست خورده‌ایم و باید دست به دست هم بدهیم تا متحد شویم.

وی ادامه داد:

خوب بودن کافی نیست و ما باید عالی باشیم. این توپ‌ها باید گل شوم و دروازه‌بان‌های ما باید شرایط خوبی را رقم بزنند و دروازه‌بان باید یک دیوار مستحکم باشد. اصطلاح مربی عزیزی است که گفته بود یک دروازه‌بان می‌تواند از پدر و مادر بهتر باشد. اصلاً نمی‌خواهیم دروازه‌بان‌های خودمان را خراب کنیم، فقط می‌خواهیم به آنها تلنگر بزنیم. چون ما هنوز بازی داریم و می‌خواهیم با آنها کار را شروع کنیم و فقط از طرف آقای منصوریان این پیغام را به آنها می‌دهم که به خودتان بیایید، چون ما باید فوتبال آبادان و هواداران صنعت نفت را راضی کنیم و این حق فوتبال آبادان نیست. من از طرف بچه‌ها و مجموعه عذرخواهی می‌کنم و ما باید این شرایط را درست کنیم. همه دیدید که ما فوتبال خوبی بازی کردیم، 70 تا 75 درصد بازی در اختیار ما بود، اگر اشتباه نکنم 9-8 موقعیت گل داشتیم که توپ‌های ما به گل نرفت و آنها با یکی و نصفی موقعیت، دو گل به ما زدند. نمی‌دانم چه باید بگویم که بچه‌های ما به خودشان بیایند تا روزهای بهتری داشته باشیم.

مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در خصوص دیدار مقابل نساجی در هفته آینده گفت:

صحبتی نداریم، فقط باید کار و تلاش کنیم، بچه‌ها را از نظر روحی و روانی بالا بیاوریم تا بتوانیم نساجی را در آنجا ببریم. می‌دانیم نساجی تیم خوبی است، اما باید کار کنیم که آنجا امتیاز بگیریم.

خرمگاه در خصوص دلیل شکست‌های صنعت نفت در سه بازی گذشته و اینکه آیا دروازه‌بان‌ها مقصر هستند یا خط دفاع مشکل دارد، اظهار داشت:

ما یک تیم هستیم. ما به لحاظ تاکتیکی، تکنیکی و تمام شرایط عقب هستیم. نسبت به این عقب بودن، در حال باختن هستیم و زمان را از دست دادیم. این شکست‌ها هر دلیلی می‌تواند داشته باشد و در یک پازل، اگر دو تکه هم نباشد، پازل شما شکل نمی‌گیرد. هیچ بهانه‌ای نیست که سه بازی رسمی را باخته‌ایم، اما ما زمان و شرایط را از دست دادیم. اردو نرفتیم، کار خوب نکردیم، شرایط خوب نداشتیم و اکنون در حال ضربه خوردن آن موقع هستیم.

وی افزود:

اگر دروازه‌بان ما ضعف دارد، خط دفاع اشتباه می‌کند یا مهاجم توپ را به گل نمی‌زند، مربوط به همان موقع است. اینها بهانه نیست، ما باختیم. حال آقای منصوریان بعد از بازی خیلی بد بود و ما از او خواهش کردیم که صحبت کند و او گفت این گلایه‌ها را داشته باش و به بازیکنان بگو که باید بلند شویم و این حق فوتبال آبادن نیست و ما باید حق فوتبال آبادان را بگیریم.

اخبار داغ 

ماموریت زشت خانم رقصنده تتلو در کنسرت ! / بی غیرتی تماشاچیان ! + فیلم جزئیات اتهام سایت روسی به سردار آزمون؛ اخاذی یا نفقه دختر روس؟ تبلیغات اینستاگرامی، دلیل احضار سیدجلال حسینی و امید عالیشاه به کمیته اخلاق وینیسیوس: مودریچ همیشه می گوید تو حرکت کن، توپ خواهد رسید واکنش تماشایی آرون رمزدیل مقابل لسترسیتی (لسترسیتی - آرسنال)

منبع: طرفداری

کلیدواژه: صنعت نفت آبادان فوتبال آبادان آقای منصوریان دروازه بان ها موقعیت ها حق فوتبال تیم حریف بچه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۴۰۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراکتور از ذوب‌آهن انتقام گرفت

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های تراکتور و ذوب‌آهن از مرحله یک هشتم جام حذفی عصر جمعه از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه با حضور بیش از ۱۵ هزار تماشاگر در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار شد.

دقیقه ۵ بازی ضربه گوستاوو پس از برخورد با مدافع تیم ذوب آهن از بالای دروازه تیم مهمان به بیرون رفت. دقیقه ۱۴ ضربه محکم هاشم نژاد توسط دروازه بان تیم ذوب آهن مهار شد. دقیقه ۲۰ بازی تیم محمد نادری پس از برخورد با مدافع ذوب آهن به کرنر رفت که کمک داور اعلام آفساید کرد. اواخر نیمه نخست برخی از هواداران نور فلش گوشی شأن را روشن کردند. دقایق پایانی بازی بازیکنان تراکتور فشار زیادی روی دروازه تیم ذوب آهن ایجاد کردند که با مصدومیت بازیکن تیم مهمان از فشارها کاسته شد. دقیقه ۵۲ گل دوم تراکتور آفساید اعلام شد. تیم تراکتور برای جبران شکست بازی قبلی در مصاف با ذوب آهن با انگیزه‌ای مضاعف وارد میدان شد و در نیمه نخست چندین موقعیت خوب بدست آورد ولی نتوانست به گل دست بیابد و این نیمه با نتیجه بدون گل به پایان رسید. با شروع نیمه دوم تراکوری ها دقیقه اول این نیمه با ضربه سر مهدی هاشم نژاد به گل نخست دست یافت. دقیقه ۶۱ بازیکن تعویضی ذوب آهن با نفوذ به محوطه جریمه تراکتور گل تساوی را به ثمر رساند. موقعیت تک به تک رحمان جعفری با دروازه ذوب آهن که شوت این بازیکن را پارسا جعفری مهار کرد. دقیقه ۸۰ ضربه محکم آلوز با اختلاف اندک از کنار دروازه به بیرون رفت. بازی با نتیجه یک بر یک خاتمه یافت و به وقت‌های اضافه کشیده شد. در وقت‌های اضافه هم هر ۲ تیم نتوانستند دروازه یکدیگر را باز کنند و نتیجه این دیدار به ضربات پنالتی رسید. تیم فوتبال تراکتور با ترکیب حسین پور حمیدی، مهدی شیری (سجاد آشوری)، عارف آقاسی، شجاع خلیل‌زاده، محمد نادری، صفا هادی، سید مهدی حسینی، ریکاردو آلوز، گوستاوو واگنین (امیرحسین حسین زاده)، مهدی هاشم‌نژاد (مهدی عبدی) و رحمان جعفری (امیرارسلان مطهری) به مصاف ذوب آهن رفت. همچنین تیم ذوب آهن با ترکیب پارسا جعفری، امیرحسین رنگرز، سید محمد قریشی، محمد جواد محمدی (امید لطیفی)، کمال کامیابی نیا (مجید علی یاری)، محسن آذرباد، گریگول چابر ادزه، فریبرز گرامی، علی مصلح، مهرداد رضایی (سید پویا مختاری) و محمد حسین اسلامی وارد میدان شد. تیم داوری این بازی را امیر سامان سلطانی، امیر محمد داود زاده، وحید سیفی، حامد سیری و اکبر بخشی زاده به عنوان ناظر داوری بر عهده داشتند. در طول بازی شجاع خلیل زاده از تیم تراکتور و محمد قریشی و پویا مختاری از ذوب آهن کارت زرد دریافت کردند. از حواشی بازی می‌توان به روشن شدن چراغ نورافکن‌ها از ساعت ۱۸ اشاره کرد. ورود جیمی جامپ به داخل زمین که با حمایت دروازه بان تراکتور به سکو برگشت. ورود آمبولانس به کنار زمین ورزشگاه و مداوای تماشاگر مصدوم کد خبر 6089320

دیگر خبرها

  • تغییر زمان یک مسابقه از هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال
  • تغییر زمان دیدار صنعت نفت - مس رفسنجان
  • از «سید محمد مولوی» چه می‌دانیم/از آموزش و پرورش تا بهارستان
  • چادرملو اردکان در جمع هشت تیم پایانی جام حذفی
  • خشنودی تراکتور در ضربات پنالتی
  • تراکتور از ذوب‌آهن انتقام گرفت
  • برد گل گهر مقابل فجر سپاسی در نیمه اول
  • مس به ۱/۴ نهایی صعود کرد
  • مس صعود کرد/ شکست ناپذیری شاگردان نویدکیا حفظ شد
  • مس به ۱/۴ نهایی صعود کرد/ شکست ناپذیری شاگردان نویدکیا حفظ شد