Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-08@20:54:54 GMT

ورونا ۲-۱ یوونتوس؛ هر هفته ناامیدکننده تر از قبل

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۴۰۲۵۵

ورونا ۲-۱ یوونتوس؛ هر هفته ناامیدکننده تر از قبل

یوونتوس با ارائه یک نمایش ناامید کننده دیگر با نتیجه 2-1 از ورونا شکست خورد.

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس بعد از شکست غیرمنتظره هفته گذشته برابر ساسولو امروز مهمان هلاس ورونا بود که نهایتاً بازی دو تیم با نتیجه 2-1 به سود میزبان تمام شد.

 

یوونتوس در همان دقایق ابتدایی مسابقه دو موقعیت خوب گلزنی توسط آلوارو موراتا و پائولو دیبالا خلق کرد اما این دو ستاره کم دقت بودند تا بازی با تساوی بدون گل دنبال شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

در دقیقه 11 این تیم میزبان بود که موفق شد گل اول را به ثمر برساند. بعد از یک کش و قوس توپ در مقابل دروازه خالی و روی یک ریباند به جیووانی سیمئونه رسید و این بازیکن نیز به راحتی دروازه یوونتوس را باز کرد تا نتیجه 1-0 شود.

 

تنها سه دقیقه بعد ورونا توانست گل دوم را هم به ثمر برساند. باز هم جیوانی سیمئونه زننده گل تیم میزبان بود؛ جایی که او با یک شوت فوق‌العاده و مهار نشدنی دروازه یوونتوس را باز کرد تا اختلاف به دو گل افزایش پیدا کند.

 

 

 

 

در ادامه نیمه اول نیز اگرچه یوونتوس تا حدودی توپ و میدان را در اختیار داشت اما نتوانست موقعیت خاصی روی دروازه ورونا ایجاد کند تا بازی در پایان 45 دقیقه ابتدایی با نتیجه 2-0 به سود تیم میزبان تمام شود.

 

یوونتوس در نیمه دوم نیز شروع ناامید کننده ای داشت و نتوانست با وجود دو گل عقب افتاده حملات خطرناکی را روی دروازه ورونا ترتیب دهد تا اینکه بالاخره در دقیقه 80 توانست یکی از گل‌های خورده را جبران کند.

 

 

 

 

وستون مک کنی روی پاس دنیلو صاحب توپ شد و با یک ضربه محکم و دیدنی دروازه ورونا را باز کرد تا در فاصله 10 دقیقه مانده به پایان بازی نتیجه 2-1 شود.

 

در ادامه یوونتوس تلاش زیادی برای به ثمر رساندن گل تساوی انجام داد اما نهایتا نتوانست به این مهم دست پیدا کند تا شاگردان ماسیمیلیانو آلگری در دومین هفته پیاپی شکست خورده باشند.

هلاس ورونا یوونتوس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: هلاس ورونا یوونتوس نتیجه 2

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۴۰۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی رم با یوونتوس در شب آرام سردار آزمون

سردار آزمون حدود ۲۵ دقیقه مقابل یوونتوس بازی کرد اما کاری از پیش نبرد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ دیدار تیم‌های آاس و یوونتوس از هفته سی‌وپنجم رقابت‌های فوتبال سری‌آ ایتالیا از ساعت ۲۲:۱۵ دقیقه آغاز شد که این دیدار در نهایت با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

یک امتیاز این جدال نه برای رم که به دنبال کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپاست فایده داشت، نه برای یوونتوس که خطر از دست دادن رتبه سوم را بیخ گوشش احساس می‌کند کارساز بود.

در نیمه اول در دقیقه ۱۵ روملو لوکاکو با یک بغل پای محکم توانست اولین گل تیمش را به ثمر برساند و در دقیقه ۳۱گلیسون برمر گل تساوی بخش بازی را به ثمر رساند. در نیمه اول دو تیم با تساوی به رختکن رفتند.

در ۴۵ دقیقه دوم دو تیم نتوانستند موقعیتی روی دروازه‌های یکدیگر ایجاد کنند و بازی با تساوی دو تیم به اتمام رسید. رم با این تساوی ۶۰ امتیازی شد و در رده پنجم قرار گرفت و یوونتوس با این تساوی ۶۶ امتیازی شد و در رده سوم ایستاد.

در دقیقه ۹۳، رم موقعیتی ایده‌آل را از دست داد. روی پاس تماشایی سردار آزمون، تامی آبراهام با شزنی تک به تک شد اما ضربه ضعیف او دقیقا به جایی رفت که سنگربان یوونتوس حضور داشت.

آبراهام در بازی قبلی مقابل بایرلورکوزن هم در ثانیه‌های پایانی یک موقعیت ایده‌آل را خراب کرده بود.

 

 

دیگر خبرها

  • جانلوییجی بوفون: بهترین دروازه‌بان سری آ؟ یان زومر از اینتر
  • رسمی؛ میلان سهمیه لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۴/۲۵ را کسب کرد
  • توصیه الگری به ده روسی برای پیروزی مقابل بایرلورکوزن: می توانی دقیقه 60 گل اول را بزنی
  • تساوی رم و یوونتوس در حضور ۲۸ دقیقه‌ای آزمون
  • یوونتوس ۱-۱ رم / کار شاگردان دروسی سخت شد +فیلم
  • سردار آزمون چند دقیقه مقابل یوونتوس بازی کرد؟
  • تساوی رم با یوونتوس در شب آرام سردار آزمون
  • تساوی رم و یوونتوس با حضور 28 دقیقه‌ای آزمون؛ بانوی پیر از لیگ قهرمانان جا ماند
  • رم ۱-۱ یووه: شاید ده‌روسی سهمیه هم نگیرد!
  • تساوی رم و یوونتوس در المپیکو با حضور ۲۸ دقیقه‌ای آزمون