Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، محمدخرمگاه،مربی تیم صنعت نفت آبادان در نشست خبری پس از بازی با تیم فجر شهید سپاسی شیراز گفت: با یک و نیم موقعیت از تیم مقابل ۲ گل دریافت کردیم و، اما با ۱۰ موقعیت خوب و مناسب گل زنی نتوانستیم دروازه‌ی حریف را باز کنیم.

او افزود: از دروازه بان‌های صنعت نفت آبادان توقع می‌رفت تا مانند دیواری محکم بتوانند در حداقل موقعیت‌ها مانع از گل زنی حریف شوند، ولی در سه بازی گذشته با وجود موقعیت‌های خوب، اشتباهات فردی سبب شد تا در کمترین موقعیت بیشترین گل را دریافت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خرمگاه ادامه داد: در زمینه تاکیکی، تکنیکی عقب هستیم و یکی از دلایل باخت در سه هفته‌ی متوالی را می‌توان از دست دادن زمان و نرفتن به اردو برشمرد.

سرمربی نفتی‌ها بیان کرد: سرمربی این تیم با پیامی به هواداران صنعت نفت از بهتر شدن اوضاع این تیم خبر داد که با بیشتر شدن تلاش بازیکنان به زودی رقم می‌خورد.

خرمگاه دروازه بان تیم شیرازی‌ها را بهترین بازیکن این تیم خواند و توضیح داد: به دلیل ضعف نفتی‌ها، تیم حریف از سبک اتوبوسی برای بازی استفاده کرد.

او در خصوص بازی بعد این تیم با نساجی مازندران گفت: امیدواریم با تلاش‌ها وضعیت بازیکنان زردپوش بهتر شود تا شرایط برای برد در مقابل نساجی فراهم باشد.

عقب نشینی نفتی‌ها گل اول شیرازی‌ها را به ثمر نشاند

علی اصغر کلانتری، سرمربی تیم فجر شهید سپاسی شیراز نیز در این نشست خبری گفت: بیست دقیقه اول درنیمه‌ی نخست با بازی خوب بازیکنان سبب عقب نشینی آبادانی‌ها و در نهایت دروازه‌ی آن تیم را باز کردیم و در نیمه‌ی دوم نیز با وجود بازی هجومی آبادانی‌ها با استفاده از تاکتیک‌های پیش فرض خود از دریافت گل جلوگیری شد و گل دوم به صنعت نفت آبادان نیز به ثمر نشست.

او با بیان اینکه این تیم به برد امروز نیاز داشت تلاش بازیکنان فجر سپاسی شیراز را عامل دست آوردن این موفقیت خواند و از تلاش‌ها و کسب آمادگی برای حضور در بازی بعدی لیگ برتر خبر داد.

کلانتری افزود: شرایط صنعت نفت به علت دو باخت پی در پی و تلاش برای برد در سومین بازی دشوار بود و تیمی در این رقابت به موفق بود که بازیکنان آن از ابتدا می‌توانستند آرامش خود را حفظ کنند.

او با تبریک روز مربی به مربی‌های کشور این شغل را همراه با سختی‌های فراوان دانست و از همه‌ی مربیان فوتبال خواست تا قبل از هرچیز پاکی را به این رشته‌ی ورزشی هدیه دهند تا به دنبال آن سطح کیفی فوتبال ایران بالاتر رود.

انتهای پیام / ا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صنعت نفت آبادان لیگ برتر صنعت نفت نفتی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۴۰۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آنژ پوستکوعلو: فصل بعد به سوئد می روم

سرمربی تاتنهام در کنفرانس مطبوعاتی در مورد برنامه اش برای فصل آینده حرف زد. 

طرفداری | آنژ پوستکوعلو، سرمربی تاتنهام در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار تاتنهام و چلسی حاضر شد. سرمربی استرالیایی تاتنهام در مورد حریفِ همشهری تیمش صحبت کرد و در نهایت راجع به برنامه اش برای فصل آینده با لحن طنز حرف زد. 

تیم از بازی آخر مقابل چلسی با چالش های زیادی دست و پنجه نرم کرده است. ما مجبور شده ایم بر مشکلات در بسیاری از زمینه ها غلبه کنیم، اما در بیشتر موارد ثبات نسبی خود را حفظ کرده ایم.

از نظر بازیکنان، شرایط تیم تا آن مقطع خوب بود و در بازی ها ریتم خوبی داشتیم. اما از آن زمان به بعد با مشکلاتی در بخش های مختلف روبرو شدیم و مجبور شدیم بر این چالش ها غلبه کنیم، برخی با موفقیت و برخی دیگر نه چندان. با این حال، در مجموع عملکرد نسبتا ثابتی داشته ایم.

چلسی اخیرا عملکرد بسیار خوبی داشته است. آنها بازیکنان با استعدادی دارند و پوچتینو هم  یک مربی عالی است. بنابراین، صرف نظر از همه این موارد، می دانیم که بازی خارج از خانه مقابل آنها در ورزشگاهشان و در یک دربی لندن، بازی سختی خواهد بود.

سوئد سیستم VAR را رد کرده است - شما همیشه در مورد VAR نظر بسیار واضحی داشتید؟

بله، من به آنجا نقل مکان می کنم.

شغل جدیدتان در هلسینبورگ (شهری در سوئد) خواهد بود؟

نه، من فقط به آنجا نقل مکان می کنم. 

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • خشم پوچتینو: شایعه اخراجم احمقانه است!
  • واکنش آلونسو به پیروزی تیمش مقابل رُم
  • ده‌روسی: چیزی نمی‌شود گفت، امسال سال لورکوزن است
  • روی اشتباه وحشتناک: قدرت‌نمایی لورکوزن در المپیکو
  • وحید امیری: هنوز لیگ برتر تمام نشده است
  • امیری: لیگ هنوز تمام نشده است/ تا روز آخر تلاش می‌کنیم
  • اتهام مدیرعامل پرسپولیس به بازیکنان سپاهان
  • آنژ پوستکوعلو: فصل بعد به سوئد می روم
  • خرید شومیز مجلسی و اسپرت جدید و باکیفیت از اینفینیتی
  • آلومینیوم با تصویر خاص مقابل فولاد