Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،در ادامه هفته دهم مسابقات فوتبال لیگ برتر انگلیس امروز (شنبه) کریستال پالاس در خانه منچسترسیتی به میدان رفت و موفق شد میزبان خود را با نتیجه ۲ بر صفر شکست دهد.عقاب ها  با این پیروزی در ورزشگاه اتحاد سنت شکنی کردند.

کریستال پالاس پس از بازگشت به لیگ جزیره در فصل۲۰۱۴ -۲۰۱۳ در ۱۶ بازی برابر من سیتی ۳۹ گل دریافت کرده و فقط یک بار توانسته بود برابر این تیم دروازه خود را بسته نگه دارد که امروز دومین کلین شیت خود را مقابل سیتیزن‌ها جشن گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عقاب‌ها در این ۱۶ بازی در ۱۱ مسابقه حتی نتوانسته بودند دروازه من سیتی را باز کنند که سرانجام امروز این طلسم را شکستند.

پیش از این کریستال پالاس در ۱۲ بازی اخیر خود مقابل منچسترسیتی فقط در یک بازی این تیم را برده بود، ۹ بار شکست خورده و ۲ بار به تساوی دست یافته بود.
منچسترسیتی پس از شکست یک بر صفر در اولین بازی این فصل در خانه تاتنهام در هشت بازی اخیر شکست نخورده و در خانه هم هیچ گلی دریافت نکرده بود، اما شاگردان پاتریک ویرا به این روند پایان دادند و نه تنها در ورزشگاه اتحاد  گل زدند بلکه  دومین شکست فصل را نیز به سیتیزن‌ها تحمیل کردند.

کریستال پالاس در ۶ بازی اخیر خارج از خانه حداقل ۲ گل دریافت کرده بود، اما امروز موفق شد بدون گل خورده ورزشگاه میزبان را ترک کند.

بیشتر بخوانید

خشن‌ترین منچستریونایتد لیگ برتر انگلیس لیگ برتر انگلیس/ شکست سنگین اورتون برابر واتفورد لیگ برتر انگلیس/ چلسی به صدر جدول رسید

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دنیای ورزش کریستال پالاس منچسترسیتی لیگ برتر انگلیس کریستال پالاس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۴۰۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی منچسترسیتی و ولورهمپتون + فیلم

دیدار تیم‌های منچسترسیتی و ولورهمپتون در چارچوب هفته سی‌وششم لیگ‌برتر انگلیس با برتری منچسترسیتی به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های منچسترسیتی و ولورهمپتون امشب _شنبه پانزدهم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های هفته سی‌وششم لیگ‌برتر انگلیس از ساعت ۲۰ به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با برد منچسترسیتی به‌پایان رسید.

ارلینگ هالند در دقیقه ۱۲ (از روی نقطه پنالتی)، ۳۵، ۳+۴۵ (از روی نقطه پنالتی) و ۵۴ و خولین آلوارز در دقیقه ۸۵ گل‌های منچسترسیتی را به ثمر رساندند.

تک گل تیم ولورهمپتون را هوانگ هی چان در دقیقه ۵۳ به ثمر رساند.

خلاصه بازی منچسترسیتی و ولورهمپتون کد خبر 750565

دیگر خبرها

  • داور بازی کریستال پالاس - منچستریونایتد، دوربین به تن می‌کند
  • پیروزی منچسترسیتی مقابل لسترسیتی با گل دیدنی وینسنت کمپانی (لیگ برتر انگلیس - 6 می، 2019) / فیلم
  • نکونام به دنبال طلسم شکنی مقابل ذوب آهن
  • نساجی به دنبال طلسم شکنی مقابل پرسپولیس
  • ترکیب احتمالی منچستریونایتد در بازی با کریستال پالاس
  • بحران خط دفاعی در منچستریونایتد؛ دوری سه هفته‌ای هری مگوایر از میادین
  • خلاصه بازی منچسترسیتی 5-1 وولورهمپتون (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • خلاصه بازی منچسترسیتی و ولورهمپتون + فیلم
  • ساکت الهامی به دنبال طلسم شکنی برابر پرسپولیس
  • ساعت پخش زنده بازی منچسترسیتی و ولورهمپتون + پخش آنلاین