Web Analytics Made Easy - Statcounter

عطاا... رییسی معاون صید اداره کل شیلات سیستان وبلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،   با اشاره به اینکه  شناساندن پنانسیل‌های صید وصیادی استان در کشور وبازار‌های بین المللی  یکی از نیاز‌های حوزه صیادی می‌باشد گفت: :نمایشگاهی که میتواند تعاملات توسعه‌ی درصنایع وابسته وابزیان را در کشور را در اختیار علاقه‌مندان شیلاتی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد:۸ بندرصیادی وفعالیت بیش از ۲۶ هزار صیاد ووجود ۱ هزار شناور لنج و ۱ هزارسیصدقایق در شیلات سیستان وبلوچستان فرصتی است که توانسته است این اشتغال زایی را دراین منطقه ایجاد کند.

معاون صید اداره کل شیلات سیستان وبلوچستان با اشاره به اینکه  استان سیستان وبلوچستان در صید تن ماهیان جایگاه دوم در کشور راداریم خاطر نشان کرد:برای اولین بار صید لانگ ولاین (صید با قلاب)  وخون گیری  ماهیان گیدر در چابهارعملیاتی شده است وخود فرصتی است که بتوانیم ازاین ظرفیت در بحث اشتغال وتوسعه شیلات وصادرات را دوبرابرکنیم.

عطاا... رییسی تصریح کرد:روش حمل ونقل وجابجایی بهداشتی ماهی هادر اداره کل شیلات به بهترین نحو ممکن در حال انجام است ودرترویج این امر کارگاه‌هایی زیادی برای صیادان برگزار شده است.

معاون صید اداره کل شیلات سیستان وبلوچستان در پایان گفت:پنجمین نمایشگاه بین المللی شیلات، ابزیان، ماهیگیری، غذا‌های دریایی وصنایع وابسته در نمایشگاه بین المللی تهران از ۷ تا ۱۰ ابان در حال برگزاری است

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شیلات سیستان و بلوچستان آبزی پروری شیلات سیستان وبلوچستان اداره کل شیلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۴۰۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۲ میلیاردی کالای قاچاق در مرز‌های سیستان وبلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، سرهنگ جواد رفیعی گفت: مرزبانان استان سیستان و بلوچستان با تشدید اقدامات کنترلی علیه قاچاقچیان موفق شدند مقادیر قابل توجهی فرآورده‌های سوختی را کشف کنند.
جانشین فرمانده مرزبانی استان در ادامه اجرای ماموریت موفقیت‌آمیز توسط مرزبانان افزود: ماموران در این عملیات‌ها موفق شدند، ضمن توقیف ۲۶ دستگاه خودروی سواری، یک دستگاه کامیون تانکردار، مقدار ۵۴ هزار لیتر سوخت قاچاق را کشف کنند.
وی افزود: برابر با اعلام کارشناسان، ارزش این محموله کشف شده، ۲۲ میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال برآورد شده است.

دیگر خبرها

  • ارتقای راه‌های سیستان وبلوچستان به بزرگراه نیازمند ۳۰ همت
  • جشنواره ایی از ایده های دانش آموزان جنوب سیستان وبلوچستان
  • جشنواره خوارزمی، جشنواره ایی از ایده های دانش آموزان جنوب سیستان وبلوچستان
  • نشست تخصصی وبیناری در چابهار
  • دریافت مهر اصالت برای پنج اثر از صنعتگران و هنرمندان چابهار
  • کشف ۲۲ میلیاردی کالای قاچاق در مرز‌های سیستان وبلوچستان
  • جیش‌الظلم به سفره مردم بلوچ شلیک می‌کند
  • کدام کشورها خواهان محصولات شیلاتی قشم هستند
  • امارات واردات سیمان ایران را ممنوع کرد
  • کرمان آیدکس معرفی ظرفیت‌های مغفول برای توسعه سرمایه‌گذاری