Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک دفاعی استقلال در مورد شرایط بازی با تراکتور صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، مهدی مهدی پور هافبک تیم فوتبال استقلال پس از دیدار برابر تراکتور که با پیروزی یک بر صفر آبی پوشان و کسب سومین پیروزی پیاپی همراه بود، اینطور در مورد روند تیمش صحبت کرد: خدا را شکر شرایطمان خیلی خوب است. سه هفته سه برد و بدون گل خورده.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نظرم شروع خیلی خوبی داشتیم. اما چیزی هست باید دیدمان رو به جلو باشد و برای بازی با فجر آماده شویم تا بتوانیم با ۱۲ امتیاز به استراحت برویم و آماده تر ادامه دهیم.

او در مورد اینکه استقلال نتایج خیلی خوبی گرفته ولی چشم نواز بازی نمی کند، بیان کرد: من موافق چشم نواز بازی نکردن استقلال نیستم. ما چهار روز پیش یک بازی سنگین با ذوب آهن داشتیم و آمار دوندگی آنقدر بالا بود که قبلا چنین چیزی ندیده بودم. امروز یک مقدار خسته بودیم ولی موافق چنین موضوعی نیستم. نیمه اول سه چهار موقعیت خیلی خوب داشتیم که اگر گل می شدند، همه اش به به و چه چه می شد.

مهدی پور در واکنش به این سوال که قرعه استقلال در ابتدای فصل خیلی سخت نیست و با دو تیم لیگ یکی قرعه این تیم درآمده، توضیح داد: به هر حال تیم های تازه وارد هم خیلی قابل احترام هستند. ما با هوادار بازی سختی داشتیم و هم با فجر بازی قطعا سختی خواهیم داشت ولی چیزی که هست اینکه ما استقلال هستیم و باید در تمام بازی ها برنده باشیم. انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: مهدی پور مهدی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۴۰۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب احتمالی تراکتور مقابل استقلال با یک سورپرایز

تیم تراکتور در حالی به مصاف استقلال خواهد رفت که احتمال دارد حمید مطهری تغییری نسبت به بازی تیمش مقابل ذوب‌آهن نداشته باشد، اما در عین حال احتمال ورود یک بازیکن جالب به ترکیب هم در تمرین دیروز بررسی شد که ترکیب تراکتور را جالب‌تر خواهد کرد.

البته چند ساعت دیگر باید منتظر ماند، اما ترکیب دفاعی تراکتور با پورحمیدی، شیری، نادری، شجاع و آقاسی تشکیل می‌شود.
در خط میانی سه بازیکن خارجی با مهدی هاشم‌نژاد و مهدی حسینی اولویت مطهری هستند. در بازی قبلی هاشم‌نژاد عملکرد درخشانی داشت و حالا نیز امیدوار است که برابر استقلال بدرخشد
برای خط حمله رحمان جعفری از ابتدا بازی می‌کند، اما در طول بازی باید منتظر تغییرات ماند و ارسلان مطهری و مهدی عبدی وارد زمین خواهند شد.

ترکیب تراکتور در این بازی ۴-۱-۴-۱ خواهد بود که البته بنابر خواسته مربی تراکتور با فرم آزادانه، تغییراتی را در طول بازی خواهد داشت
حسین پورحمیدی، شجاع خلیل‌زاده، عارف آقاسی، محمد نادری، مهدی شیری، صفاهادی، ریکاردو الوز، گوستاوو واگنین، مهدی حسینی، رحمان جعفری، مهدی هاشم‌نژاد.

منبع: ورزش سه

tags # تراکتورسازی تبریز سایر اخبار قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟ اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟

دیگر خبرها

  • استقلال و پرسپولیس تفاوتی ندارند؛ جام گرفتن دیگر لیاقت نمی‌خواهد!
  • مورایس: به سود استقلال بازی کردیم!
  • مورایس: خوشحال می شوم بگویند برو/ از تساوی ما استقلال سود برد
  • تساوی تراکتور و استقلال در ایستگاه بیست و پنجم
  • تساوی یک نیمه‌ای تراکتور و استقلال در بازی سرد
  • ترکیب دو تیم تراکتور و استقلال اعلام شد
  • ترکیب احتمالی تراکتور مقابل استقلال با یک سورپرایز
  • تارتار: مساوی دیگر به درد ما نمی‌خورد
  • در تبریز استقلال نشان می‌دهد کت تن کیست | هر وقت کم آوردیم به سمت چپ سینه‌مان نگاه می‌کنیم
  • اوسمار: وضعیت بیرانوند برای بازی با سپاهان امروز مشخص می‌شود/ امیدوارم هواداران در کنارمان باشند