Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی صنعت نفت معتقد است این تیم می‌توانست فجرسپاسی را شکست دهد.

به گزارش ایلنا، محمد خرمگاه در نشست خبری بعد از بازی فجرسپاسی، اظهارکرد: امروز تیم فجر سپاسی شیراز با یک و نیم موقعیت، دو گل به ما زد و با ما با ۶ موقعیت در نیمه اول و ۴ موقعیت در نیمه دوم به گلی نرسیدیم. در روزی که دروازبان تیم حریف حداقل ۶ موقعیت ازما گرفت، ما دو گل دریافت کردیم و باختیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: آقای منصوریان در پیامی از تماشاگران تیم صنعت نفت عذرخواهی کرده است. ما از دروازبان های تیم خودمان انتظار داریم در حداقل موقعیت ها توپ ها را بگیرند. ما در سه بازی گذشته شرایط بازی خوبی داشتیم اما از روی اشتباهات فردی و در کمترین موقعیت ها گل دریافت کرده ایم.

وی ادامه داد: ما در کمترین موقعیت ها گل می خوریم و با بیشترین موقعیت ها نمی توانیم گل بزنیم. ما از بازیکنان خیلی توقع زیاد داریم زیرا این جا تیم نفت آبادان است و باید بیشتر فکر کنیم و شرایطی را به وجود بیاوریم که اینجوری بازی نکنیم.

مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: باید بالاخره باد به پرچم تیم فوتبال نفت آبادان بوزد و ما قول می دهیم که مطمئن باشید شرایط به این شکل نخواهد بود. بازیکنان تلاش خواهند کرد تا بهتر شوند.

وی افزود: متاسفانه موقعیت درست می کنیم اما گل نم یزنیم. حتما مشکلی است که باید آن را برطرف کنیم. امروز دروازه بان تیم حریف بهترین بازیکن زمین بود و با کمال احترام باید گفت که با فوتبال اتوبوسی بازی را واگذار کردیم. اگر در نیمه اول موقعیت هایی که به دست آوردیم را گل میکردیم، تیم حریف اتوبوسی فوتبال بازی نمی کرد.

خرمگاه عنوان کرد: آقای منصوریان گفت که این حق فوتبال آبادان و طرفداران این تیم نیست. ما از این شکست بسیار ناراحت هستیم. ما پول نداریم و مشکلاتی داریم اما اگر باختیم همه باخته ایم و باید همه باهم یک تیم متحد شویم‌.

وی افزود: خوب بودن کافی نیست و ما باید عالی باشیم و توپ های مان وارد دروازه شود. گلرهای ما باید شرایطی را رقم بزنند که مثل یک دیوار دفاعی مستحکم عمل کنند.

مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان عنوان کرد: گلرهای تیم ما باید به خودشان بیایند زیرا ما باید طرفداران تیم فوتبال صنعت نفت را راضی کنیم و این شکست حق فوتبال آبادان نیست.ما باید این شرایط را درست کنیم، هرچند که ما فوتبال خوبی بازی کردیم و حدود ۷۵ درصد از بازی را در اختیار داشتیم اماتوپ های ما وارد گل نشد.

وی افزود: باید تلاش کنیم و کار کنیم و تیم را از نظر روحی و روانی برای بازی بعد در مقابل تیم نساجی آماده کنیم تا بتوانیم آن بازی را ببریم یا حداقل در آن جا امتیاز بگیریم. ما از نظر تاکتیکی و تکنیکی عقب هستیم و به دلیل عقب بودن است که بازی ها را می بازیم. این باخت ها به دلیل زمانی است که از دست داده ایم.

وی عنوان کرد: اگر دروازه بان ضعف دارد یا دفاع اشتباه می کند و مهاجم توپ را واردگل نمی کند به این دلیل است که ما زمان را از دست داده ایم. آقای منصوریان قول داده است که باید بلند شویم زیرا حق فوتبا آبادان این نیست. انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: محمد خرمگاه صنعت نفت آبادان صنعت نفت آبادان لیگ برتر خلیج فارس لیگ خلیج فارس محمد خرمگاه تیم فوتبال صنعت نفت نفت آبادان موقعیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۴۰۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمس آذر با شکست پیکان موقتا در رده هفتم ایستاد

به گزارش خبرنگار مهر، تیم های فوتبال شمس آذر و پیکان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت و در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین با قضاوت رضا عادل رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در پایان با نتیجه دو بر یک به سود شاگردان سعید دقیقی به پایان رسید.

ترکیب شمس آذر: علیرضا جعفرپور - محسن طرحانی، هومن ربیع‌زاده، محمدرضا رضایی، حسین گودرزی، علی آزادمنش، پوریا سرآبادانی، صادق البوصبیح، امیرمحمد نسایی، محمد پاپی، فراز امامعلی

ترکیب پیکان: محمد ناصری، محمد ستاری، محمد آژیر، امیرحسین صدقی، علی‌اکبر رنجبر (۴۵- غلامرضا ثابت ایمانی)، غلامرضا ثابت ایمانی، محمدجواد آزاده (۶۹- آرش هاشمی)، محمدحسین فلاح، سامان نریمان جهان، فرشید اسماعیلی و علی قربانی

تیم فوتبال شمس آذر بهتر از میهمان خود بود و در دقیقه ۱۰ پوریا سرآبادانی، روی کرنر ارسالی توانست به زیبایی توپ را به تور دروازه بچسباند تا حساب کار یک بر صفر به سود شمس آذر شود. در ادامه نیز بازیکنان شمس آذر فرصت بازکردن دروازه حریف خود را داشتند که در دقیقه ۴۵ شوت فراز امامعلی به تیرک دروازه برخورد کرد و این بازیکن نتوانست گل دوم را برای شمس آذر به ثمر برساند. نکته بارز نیمه اول، تذکرهای پیاپی داور بازی به سرمربیان دو تیم بود که یکی از دستیاران عنایتی از کنار زمین اخرج شد و سعید دقیقی سرمربی شمس آذر نیز کارت زرد دریافت کرد.

در نیمه دوم بازیکنان هر دو تیم فرصت هایی را برای باز کردن دروازه ها داشتند اما موقعیت ها یکی پس از دیگری از دست می رفت تا اینکه در دقیقه ۸۹ حامد پاکدل توانست گل تساوی بخش را برای پیکان به ثمر برساند اما ۴ دقیقه بعد حسین گودرزی توانست دروازه پیکان را باز کند تا حساب کار دو بر یک به سود شمس آذر شود.

با این پیروزی شمس آذر ۳۴ امتیازی شد و موقتاً به رده هفتم جدول صعود کرد. تیم پیکان هم با ۲۵ امتیاز در رده دوازدهم جدول باقی ماند.

کد خبر 6093246

دیگر خبرها

  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال؛ برتری خانگی شمس‌آذر مقابل پیکان
  • شمس آذر با شکست پیکان موقتا در رده هفتم ایستاد
  • شجاعی در برابر شهری که او را بزرگ کرد!
  • تکراری‌ترین نیمه‌نهایی اروپا با معرکه مونیخ
  • رد شکایت سپاهان و نساجی از صنعت نفت آبادان
  • ذوب‌آهن به نیمه‌نهایی لیگ بسکتبال برگشت/ جبران شکست مقابل طبیعت
  • ستاره بایرن مونیخ دلتنگ خانه شده است!
  • منتظر محمد مصدوم شد
  • تن‌هاخ: منچستریونایتد سرگرم‌کننده ترین تیم است!
  • معجزه لورکوزن؛ دهمین فرار از باخت بعداز دقیقه۹۰