Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج،نمایش‌های روز شنبه هشتم آبان نسبت به روز‌های قبل، متنوع‌تر و در عین حال، تماشاچیان بیشتری داشت و هنرمندان و بازیگران تئاتر هم از حضور مردم با وجود شیوع کرونا، راضی بودند، هرچند آن را نسبت به دوره‌های گذشته کمرنگ می‌دانستند.

ساعت ۱۰ نمایش " اسطوره" از اصفهان در پارک ملت، "دروشکه‌ی برسیه کان" از مریوان در پارک شانو، "هه نسکو ئه وینی گولی" از سنندج در شهر کانی دینار و "داشتن یا نداشتن" از دهلران در پارک هجرت اجرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این برنامه‌ها در ساعت ۱۱، نمایش "حریره" از مریوان در پارک ملت، " مایه ممات" از مریوان در پارک شانو، " سبزک و مبارک" از تهران در کانی دینار و "خنیاگر" از کرج در پارک هجرت به اجرا درآمد.

همچنین نمایش‌های "یادآوری" از اصفهان در پارک ملت و "پینوکیو " از دهلران در پارک شانو و "ژانی ئاو" از بانه در دریاچه زریبار ساعت ۱۲ و "هه نسکو ئه وینی گولی" از سنندج در دریاچه زریبار ساعت ۱۴ و نمایش‌های "مایه ممات" از مریوان در دریاچه زریبار و "سبزک و مبارک" اثری از تهران در پارک شانو ساعت ۱۵ اجرا شد.

در ادامه برنامه‌های روز سوم جشنواره پانزدهم تئاتر مریوان، " دروشکه‌ی برسیه کان" از مریوان در دریاچه زریبار و "داشتن یا نداشتن" از دهلران در پارک شانو ساعت ۱۶ و نمایش‌های "حریره" از مریوان در دریاچه زریبار و "خنیاگر" از کرج در پارک شانو ساعت ۱۷ اجرا شد و هنرمندان اصفهانی در ۲ نمایش "اسطوره" و "یادآوری" ساعت ۱۸ به ترتیب در دریاچه زریبار و پارک شانو هنرنمایی کردند. ساعت ۱۹ نیز نمایش "پینوکیو" اثر هنرمندان دلهلرانی به اجرا درآمد.

پانزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان از پنجم تا ۱۰ آبان ماه ۱۴۰۰ به دبیری عبید رستمی در شهرستان مریوان برگزار می‌شود.

نمایش‌های راه‌یافته به این جشنواره ۴۱ اثر بوده که ۱۶ اثر در بخش آزاد، ۶ اثر در بخش آیینی و سنتی، پنج اثر در بخش کودک و نوجوان، سه اثر در بخش دگرگونی‌های اجرایی و پنج اثر هم در بخش ویژه (ایثار و شهادت) به مرحله نهایی راه یافت. ضمن اینکه بخش برگزیده جشنواره (جشنواره جشنواره‌ها) هم برگزار خواهد شد. ۲۷ اثر خارجی هم متقاضی نمایش است که تعدادی از آن‌ها در فضای مجازی و به صورت آنلاین پخش خواهد شد.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تئاتر خیابانی مریوان کردستان دریاچه زریبار پارک شانو اثر در بخش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۴۱۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | نمایش تسلیحات غنیمتی روس‌ها در «پارک پیروزی»

261 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901103

دیگر خبرها

  • در حوزه تئاتر رضوی باید از کلیشه پرهیز کرد/ اهمیت اجرای عمومی
  • سومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی به شناخت ابعاد شخصیت امام رضا (ع) نزدیکتر شد
  • اضافه‌شدن ۶ نمایش به جشنواره تئاتر رضوی برای اجرا در دهه کرامت
  • شش نمایش همراه جشنواره تئاتر رضوی شدند
  • ببینید | نمایش تسلیحات غنیمتی روس‌ها در «پارک پیروزی»
  • راهیابی تئاتر ۴۴۴ از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور
  • تئاتر ۲ روز تعطیل می‌شود
  • حضور فرهاد ناظرزاده‌کرمانی در اجرای نمایش «نظامِ ابن عربی»
  • تقدیم اجرای «نظامِ ابن عربی» به فرهاد ناظرزاده‌کرمانی
  • سالن‌های تئاتر ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت اجرا ندارند