Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@18:32:05 GMT

پدافند غیرعامل اثربخش‌ترین روش دفاعی است

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۴۱۳۴۱

ایسنا/ایلام محمد نوذری، استاندار ایلام به مناسبت فرا رسیدن هفته پدافند غیرعامل با صدور پیام به شرح زیر، پدافند غیرعامل را اثربخش ترین و پایدارترین روش دفاعی دانست.

اگرچه به سبب وابستگی جوامع امروزی به حوزه الکترونیک و سایبری، تهدید و آسیب در این حوزه نیز زیاد است، اما پدافند غیرعامل به عنوان اثربخش ترین و پایدارترین روش دفاعی، بسترهای امنیت و پایداری ملی را فراهم و در عرصه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی نقش کلیدی ایفا می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به اینکه حفظ و صیانت از جمعیت، مردم و زیرساخت های مختلف، با اجرای راه و اسناد بالادستی بویژه "طرح جامع پدافند غیرعامل" عملی خواهد شد، ضروری ‌است صاحب‌نظران، نخبگان، مسئولان دستگاه‌های اجرایی و مدیران و کارشناسان این حوزه، فرهنگ سازی و آگاه نمودن جامعه و آشنایی مردم با برنامه های پدافند غیرعامل را در برنامه‌ریزی‌های اساسی مدنظر قرار دهند.

بدون تردید توجه اقشار و گروه‌های مختلف چه در سطح مدیریتی و چه عموم افراد جامعه به موضوع پدافند غیرعامل، شناسایی نقاط تهدیدزا و نیز مقاوم سازی زیرساخت‌های عمومی را سبب شده و ضمن کاهش آسیب پذیری کشور، تقویت بنیه مقابله با بلایای غیرطبیعی را به همراه خواهد داشت.

اینجانب ضمن گرامیداشت هفته پدافند غیرعامل که با عنوان "پدافند غیرعامل، ایران پایدار" نامگذاری شده است را به همه تلاشگران حوزه پدافند غیرعامل تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی هفته پدافند غیرعامل پدافند غیرعامل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۴۱۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتباط سازمان تامین اجتماعی با اصناف دوسویه بوده است

مدیرکل تامین اجتماعی استان ایلام گفت: ارتباط سازمان تامین اجتماعی با اصناف و بازاریان در راستای بیمه جامعه هدف اصناف، دوسویه بوده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، علی اشرف تابانی امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت‌_ در نشست اعضای کمیته برنامه‌ریزی دوره‌های یادگیری (دیتا) که با هیئت رئیسه اتاق اصناف استان ایلام برگزار شد، اظهار کرد: ارتباط سازمان تأمین اجتماعی با اصناف و بازاریان در راستای بیمه جامعه هدف اصناف دوسویه بوده است.

وی با بیان اینکه انتظار سازمان تأمین اجتماعی از اصناف پرداخت به موقع حق بیمه اعضا و کارکنان است، افزود: اصناف با برنامه‌ریزی منسجم و آموزش زیر مجموعه‌های خود می‌تواند به خیلی از مشکلات حوزه غلبه کند.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان ایلام با اشاره به آموزش جامعه هدف سازمان تأمین اجتماعی برای بهبود وضعیت مزایا، حق و حقوق آینده کاری خود، خاطرنشان کرد: پرداخت به موقع حق بیمه صنوف می‌تواند در رفع مشکلات در حوزه بیمه‌ای راهگشا باشد.

اشرف تابانی با اشاره به جایگاه آموزش و آگاهی‌بخشی نسبت به جامعه هدف، گفت: در طرح فراگیر کسی که ارتباط کار فرمایی ندارد می‌تواند نسبت به بیمه خود اقدام کند.

وی با بیان اینکه نرخ و مبالغ و تعهدات تأمین اجتماعی در طرح بیمه اصناف مشخص شده است، ادامه داد: در راستای سیاست‌های کلی نظام و شعار رهبر انقلاب اسلامی و حمایت از تولید، تأمین اجتماعی نسبت به برگزاری نشست‌ها و کارگاه‌های آموزشی اقدام می‌کند.

کد خبر 748837

دیگر خبرها

  • استاندار همدان: هدف اصلی دشمنان جوانان هستند
  • «رخنه» توان علمی و دفاعی کشور در صنعت هوافضا را به رخ می‌کشد
  • ارتباط سازمان تامین اجتماعی با اصناف دوسویه بوده است
  • لزوم تقویت برنامه‌های فرهنگی و معنوی در بنیاد شهید استان ایلام
  • سردار رادان در جمع اعضای جامعه مدرسین حاضر شد
  • موضوع حجاب و عفاف از برنامه دشمن و مقابله جبهه کفر برابر حق است
  • موضوع حجاب و عفاف از برنامه های دشمنان و مقابله جبهه کفر برابر حق
  • برنامه ریزی لازم برای تحقق اقتصاد دریامحور در راستای تحقق تمدین نوین اسلامی انجام شود
  • ورود وزیر دفاع به آستانه پایتخت قزاقستان برای شرکت در اجلاس شانگهای
  • ورود وزیر دفاع آستانه پایتخت قزاقستان برای شرکت در اجلاس شانگهای