Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

با توجه به مخالفت AFC با درخواست فدراسیون فوتبال برای تمدید مهلت ارائه مدارک حرفه‌ای باشگاه‌ها، استقلال و پرسپولیس در خطر حذف قرار گرفتند.

کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) با درخواست فدراسیون فوتبال ایران برای تمدید مهلت باشگاه‌ها جهت تکمیل مدارک خود و دریافت مجوز حرفه‌ای مخالفت کرد تا به این شکل استقلال و پرسپولیس در خطر حذف از لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۲ قرار بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهلت باشگاه‌ها برای ارائه مدارک‌شان ۳ اکتبر ۲۰۲۱ (۱۱ مهر ماه ۱۴۰۰) بود و پس از آن کنفدراسیون فوتبال آسیا اجازه برطرف کردن نواقص تا پایان اکتبر را داد، اما عملاً این زمان امروز (شنبه) به پایان رسیده، چراکه فدراسیون فوتبال فردا باید اسامی نهایی باشگاه‌هایی را که موفق به دریافت مجوز حرفه‌ای شده‌اند، به AFC اعلام کند. به نظر می‌رسد مشکلات عدیده در دو باشگاه پر طرفدار پایتخت مانع از ارائه مدارک لازم برای دریافت مجوز حرفه‌ای برای فصل جاری شده است و با توجه به مخالف AFC با تمدید مهلت، شاید اتفاقی شوکه کننده در فوتبال ایران رقم بخورد.

کنفدراسیون فوتبال آسیا فردا منتظر اعلام نهایی فدراسیون فوتبال است تا مشخص شود کدام باشگاه‌ها مشمول دریافت مجوز حرفه‌ای شده‌اند. با توجه به تمدید نشدن مهلت، به نظر می‌رسد استقلال  و پرسپولیس به دلیل عدم دریافت مجوز حرفه‌ای، جواز حضور در لیگ قهرمانان آسیا فصل ۲۰۲۲ را کسب نکنند و به این ترتیب دو تیم دیگر از ایران در این مسابقات شرکت خواهند کرد.

باید دید در صورت تأیید حذف دو تیم استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۲ به دلیل عدم دریافت مجوز حرفه‌ای، فدراسیون فوتبال چه تصمیمی برای تیم‌های جایگزین خواهد گرفت و کدام تیم‌ها برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا فصل آینده مجوز دریافت می‌کنند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا استقلال و پرسپولیس استقلال استقلال و پرسپولیس پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا دریافت مجوز حرفه ای استقلال و پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا فدراسیون فوتبال باشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۴۱۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) آخرین مهلت تبدیل مجوز‌های کاغذی قدیمی؛ ۱۷ روز دیگر

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • (ویدئو) آخرین مهلت تبدیل مجوز‌های کاغذی قدیمی؛ ۱۷ روز دیگر
  • شمسایی، قهرمانی تیم ملی فوتسال در جام ملت‌های آسیا را به خانواده «حمیدرضا الداغی»، شهید غیرت تقدیم کرد + فیلم
  • جنجال حذف ستاره از لوگوی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس
  • سپاهان و تراکتور محکوم به پیروزی برابر استقلال و پرسپولیس
  • استقلال و یاسین سلمانی، بیرانوند و سپاهان!
  • پیغام هافبک پرسپولیس با شادی گل دردناک
  • جلسه فوتسال و فوتبال ساحلی AFC با ریاست مهدی تاج
  • کفاشیان: زور فوتبال به صدا و سیما نمی‌رسد!
  • مورایس: استقلال ملاثانی باعث افتخار جام حذفی بود
  • سهمیه ایران در مسابقات باشگاهی آسیا مشخص شد