Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-04@17:15:14 GMT

اعتراض عجیب وزیر پاکستانی به گرانی! +عکس

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۴۱۵۷۶

اعتراض عجیب وزیر پاکستانی به گرانی! +عکس

انتشار تصویری از یک وزیر در پاکستان در حالی که گردنبندی از سیب زمینی، گوجه فرنگی و سبزیجات به گردن خود آویزان کرده، خبرساز شده است. «طریق مسیح» این گردنبند عجیب را در اعتراض به تورم فزاینده در این کشور به گردن خود انداخت. این اتفاق روز چهارشنبه و زمانی رخ داد که مسیح با دوچرخه قصد شرکت در یک جلسه در مجلس پنجاب را داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در تصویر منتشر شده در حالی که مسیح سوار بر دوچرخه دیده می‌شود، این گردنبند شامل حلقه‌های سیب زمینی، گوجه و سبزیجات دیگر را به دور گردن خود آویخته است. او در این باره گفت که به دلیل افزایش بی رویه قیمت‌ها تصمیم گرفت تا بدین شکل اعتراض خود را نشان دهد.  در همین حال اعتراضات در داخل و خارج از مجلس پنجاب در روز چهارشنبه ادامه یافت. برخی نمایندگان مخالف دولت پلاکارد‌های اعتراضی را به داخل مجلس بردند.

گفتنی است که این اعتراضات در حالی صورت می‌گیرد که تورم پاکستان به بالاترین سطح خود در ۷۰ سال گذشته رسیده است. به گزارش رسانه‌های محلی با دوبرابر شدن قیمت مواد غذایی قیمت قیمه، روغن، شکر، آرد و مرغ به طرز بی سابقه‌ای افزایش یافته است./باشگاه خبرنگاران

منبع: فردا

کلیدواژه: وزیر پاکستانی گرانی گوجه و سیب زمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۴۱۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه: ۲۸ زندانی پاکستانی آزاد می‌شوند

به گزارش جام جم آنلاین از مرکز رسانه قوه قضاییه، کاظم غریب‌آبادی روز پنجشنبه با اعلام این خبر بیان کرد: در جریان سفر رییس قوه قضائیه به استان هرمزگان، ۲۸ تبعه پاکستان که به جرم ورود غیرقانونی و صید غیرمجاز در زندان به سر می‌بردند، با استفاده از رافت اسلامی و با تعلیق بخشی از مجازات حبس آنان، آزاد و به کشور خود بازگردانده می‌شوند.

غریب آبادی افزود: در چارچوب توافقات به عمل آمده با پاکستان، برخی اتباع ایرانی زندانی در این کشور نیز آزاد خواهند شد و این فرایند میان ۲ کشور تا تعیین تکلیف تمامی افراد بازداشتی در ایران و پاکستان، ادامه خواهد داشت.
رییس قوه قضاییه در سی‌اُمین سفر استانی خود و در راس هیئت عالی قضایی، شامگاه چهارشنبه وارد بندرعباس شد.

حجت‌الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای و سایر مسئولان عالی قضایی در جریان این سفر، برنامه‌هایی را در راستای رفع مسائل و مشکلات حقوقی و قضایی مردم استان هرمزگان، ترتیب داده‌اند.

در جریان این سفر، رییس عدلیه در راستای صیانت از بیت‌المال و احیای‏ حقوق‏ عامه‏ از مجتمع بندری شهید رجایی به عنوان یکی از مراکز مهم تجاری ـ صنعتی کشور در استان هرمزگان بازدید کرد.

دیگر خبرها

  • تشدید محدودیت‌ها برای گردشگران پاکستانی در سفر به ایران
  • تشدید محدودیت ها برای زائران پاکستانی در سفر به ایران
  • ۲۸ زندانی پاکستانی آزاد می‌شوند
  • غریب‌آبادی: ۲۸ زندانی پاکستانی آزاد می‌شوند
  • ایران ۲۸ زندانی پاکستانی را آزاد می کند
  • معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه: ۲۸ زندانی پاکستانی آزاد می‌شوند
  • غریب آبادی: ۲۸ زندانی پاکستانی در جریان سفر رئیس قوه قضائیه به استان هرمزگان آزاد می‌شوند
  • ۲۸ زندانی پاکستانی در سفر اژه‌ای به هرمزگان آزاد می‌شوند
  • آزادی ۲۸ زندانی پاکستانی در سفر اژه‌ای به هرمزگان
  • آزادی ۲۸ زندانی پاکستانی در جریان سفر اژه‌ای به هرمزگان