Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- نماینده مردم اصفهان در مجلس با بیان اینکه دولت سیزدهم نمانیدگان اصفهان را برای احیای زاینده‌رود امیدوارم کرد؛ گفت: دولت روحانی هیچ برنامه‌ای نداشت. - اخبار استانها -

مهدی طغیانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهانپیرامون مشکلات رودخانه زاینده‌رود و بحران آب اظهار داشت: هفته گذشته جلسه و دیداری در وزارتخانه نیرو با وزیر نیرو داشتم و در این جلسه درباره موضوع زاینده‌رود و بحران کم‌آبی و فرونشست زمین با وزیر گفت‌وگو کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره محتوای این دیدار تصریح کرد: البته با وزیر نیرو چندین بار گفت‌وگوهایی داشتیم و در این جلسه به وزیر نیرو گفتم که ما می‌دانیم که مشکل زاینده‌رود موضوع پیچیده‌ای است اما همچنان تلاش کردیم و با اجماع نظر کارشناسان و متخصصان، ایده‌هایی برای حل بحران زاینده‌رود گردآوری کردیم که کاملاً عملیاتی هستند و می‌توانند راهگشا باشند.

نماینده مردم اصفهان با بیان اینکه موضوع انتقال آب یکی از راهکارهای ارائه شده است، ادامه داد: خلاصه راهکارهای گردآوری شده در چند صفحه به وزیر داده شد و گفتیم که راهکار پیشنهادی ما تنها بحث انتقال آب نیست بلکه انتقال آب و تعیین تکلیف پروژه‌های انتقال آب یکی از راه‌ حل هاست و دستورالعمل‌های دیگری نیز وجود دارد.

وی تصریح کرد: از جمله راهکارهای این موضوع، شفافیت و مدیریت برداشت‌ها، پساب، بارگذاری‌ها، ساماندهی بستر، بازار آب و غیره است و اگر وزارتخانه خود ایده و راهکاری برای نجات زاینده‌رود دارد مطرح کند تا بر روی آن بحث کنیم و اگر ایده‌ای ندارد، برنامه‌ای که ما جمع‌بندی کردیم اجرا و به آن توجه شود.

انتقاد نماینده اصفهان از عدم توجه به معضل آب؛ "احیاء زاینده‌رود" نیازمند راهکار کوتاه‌مدت و بلندمدت استنماینده مردم شاهین‌شهر: بحران فرونشست در اصفهان به‌علت خشکی ‌زاینده‌رود استاحیای زاینده‌رود مشکلات آب اصفهان را برطرف می‌کند

طغیانی با تأکید بر لزوم هماهنگی مسئولان و دستگاه‌های مختلف استان در بحث احیای زاینده‌رود خاطرنشان کرد: برنامه‌ای که جمع‌بندی شده، با نگاه اجماعی جمع‌بندی شده و من به استاندار اصفهان نیز گفتم که اگر هر مسئول و نهادی ساز خود را بزند و نماینده کار خود را بکند و استانداری کار خود را، مشکل زاینده‌رود حل نخواهد شد بلکه دستگاه‌ها و مسئولان استان باید با اجماع و هم افزایی و هماهنگ با هم عمل کنند.

وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه آیا به همکاری دولت و وزارت نیرو با نمایندگان و مسئولان استان اصفهان در حل مشکلات اصفهان به ویژه بحران زاینده‌رود امیدوارید یا خیر، خاطرنشان کرد: در دولت قبل فضای حاکم به این شکل بود که آقایان ادعا می‌کردند که راه حل مشکلات را می‌دانند و برنامه دارند و غیره ولی در عمل هیچ کاری انجام نمی‌شد اما در این دوره نوع برخورد دولت با نمایندگان بسیار دلگرم کننده بوده و از راه‌حل‌ها و پیشنهاد‌های نمایندگان استقبال می‌کنند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: با این حال، این‌ها نیز در مرحله آغاز ارتباط است و چیزی که می‌تواند واقعا امیدوار کننده باشد این است که این پیشنهادات در بدنه وزارتخانه تصمیم‌سازی کند و تبدیل به سیاست شود و مشکلی از مشکلات مردم بکاهد و در آن موقع است که می‌توان امیدوار بود.

انتهای پیام/163/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نماینده مردم اصفهان زاینده رود انتقال آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۴۱۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید نماینده مردم شهرستان بروجن بر تصویب و اجرایی شدن تحقیق و تفحص از عملکرد وزارت نیرو

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، حجت الاسلام جعفری در آخرین نطق خود در مجلس یازدهم تصویب و اجرایی شدن تحقیق و تفحص از عملکرد وزارت نیرو در طرح‌های انتقال اب بین حوزه‌ای را خواستار شد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • تأکید نماینده مردم شهرستان بروجن بر تصویب و اجرایی شدن تحقیق و تفحص از عملکرد وزارت نیرو
  • رفع موانع تولید در مسیر تحقق شعار سال با نگاه مسأله محور
  • رئیس‌جمهور با یک خط می‌تواند فیلتر را بردارد
  • ببینید | سرکار گذاشتن مردم توسط دولت رئیسی به روایت یک نماینده مجلس
  • انتقاد از رفیق بازی مدیران ورزشی در اصفهان/ وزیر ورزش به این بازی مار و پله خاتمه دهد
  • رفع مشکلات زیرساخت‌های مشهد نیازمند نگاه ملی و حمایت دولت است
  • انتقاد یک نماینده مجلس از سیاست های نادرست ارزی دولت/ کالاهای اساسی با قیمت ۲ تا ۳ برابری به دست مردم می‌رسد
  • گوش شنوای دولت برای شنیدن مشکلات و نیازهای مردم
  • نماینده مجلس : موضوع چای دبش را لاپوشانی کردند
  • نماینده مردم زنجان : دولت جدیت لازم برای استفاده از افراد توانمند را نداشت/ مجلس در انتسابات تاثیر منفی گذاشت/ چالش‌هایمان بیشتر خواهد شد