Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@03:44:59 GMT

عزم جهانی به کمک سیستان و بلوچستان می‌آید

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۴۱۸۲۷

عزم جهانی به کمک سیستان و بلوچستان می‌آید

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از جمعیت هلال احمر، رئیس دفتر فدراسیون بین المللی جمعیت‌های صلیب سرخ و هلال احمر در ایران، مدیرپروژه دفتر کمیته بین المللی صلیب سرخ در تهران و معاون مدیر کل عملیات و برنامه‌های بشردوستانه جمعیت هلال احمر طی سفری دو روزه به استان سیستان و بلوچستان، به منظور بررسی مشکلات ایجاد شده از خشکسالی در منطقه سیستان و همچنین ورود مهاجرین افغان از مناطق مرزی شمال این استان، دریاچه هامون، رودخانه هیرمند، بازارچه مرزی میلک و پل ابریشم بازدید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



عطا دورانی  پس از سفر به منطقه سیستان افزود: استمداد بین‌المللی فراخوانی برای جذب کمک‌های اهداکنندگان در سطح جهانی، برای کمک به عملیات پاسخگویی جمعیت هلال احمر ایران است. این کمک‌ها می‌تواند نقدی و یا غیر نقدی باشد. ما در این بازدید از نزدیک منطقه را ارزیابی کردیم و تلاش می‌کنیم تا کمک‌های بین المللی جهت کمک به سیستان و بلوچستان را هرچه سریع‌تر جذب کنیم.  

همچنین کامران خاکی مدیر پروژه دفتر کمیته بین‌المللی صلیب سرخ در تهران اظهار امیدواری کرد کمک‌های جهانی به ایران در ۲۰۲۲ افزایش یابد و درباره همکاری‌های مشترک با هلال‌احمر ایران گفت: کمیته و هلال احمر برنامه‌ی مشترکی را در آینده نزدیک پیش‌بینی کردند که به ۱۵۰ هزار نفر در استان‌های خراسان رضوی، خراستان جنوبی و سیستان و بلوچستان که متاثر از خشکسالی هستند؛ کمک‌رسانی کنند.

خاکی تقویت انبارهای هلال احمر در خصوص اقلام امدادی و معیشتی و تقویت ناوگان لجستیکی را  از جمله کارهای مهم پیش رو دانست.

همچنین علی رضا میربهاالدین مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان و علی‌رضا آقایی معاون مدیر کل عملیات بشردوستانه جمعیت هلال احمر (ستاد) در همراهی با کامران خاکی و عطا دورانی مهمان جلسه‌ای در دفتر بیجار معاون امور عمرانی استانداری سیستان و بلوچستان بودند تا هماهنگی‌های مقدماتی و همفکری با مدیران استانی انجام شود.

۱۳۵۲

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان سازمان امداد و نجات هلال‌ احمر جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان سازمان امداد و نجات هلال احمر جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران سیستان و بلوچستان سازمان امداد و نجات هلال احمر جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران سیستان و بلوچستان جمعیت هلال احمر بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۴۱۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات کوهنوردان مفقود شده در ارتفاعات بام و صفی آباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ ابوالفضل محبان گفت: دیشب تماسی مبنی بر مفقودی ۲ نفر از کوهنوردان در ارتفاعات شاه حسن به مرکز پاسخگویی به عملیات ۱۱۲ اعلام شد، که بلافاصله تیم امداد و نجات کوهستان جمعیت هلال احمر اسفراین به منطقه اعزام شدند.
وی افزود: نجاتگران جمعیت هلال احمر شهرستان طی جستجوی پنج ساعته، ۲ نفر مفقودی را پیدا کردند و به خانواده آنها تحویل دادند.
شهرستان بام و صفی آباد در ۶۵ کیلومتری جنوب شرقی شهر اسفراین قرار دارد.

دیگر خبرها

  • ورود عمره گزاران دو استان به فرودگاه بین المللی زاهدان
  • گرفتار شدن برخی عشایر دزپارت به علت بارش شدید باران
  • جمع آوری بیش از ۳۱ میلیارد ریال کمک در فعالیت‌های داوطلبانه هلال احمر کردستان
  • نجات کوهنوردان مفقود شده در ارتفاعات بام و صفی آباد
  • تصادف دو خودرو سواری با ۷ مصدوم
  • پایان امدادرسانی به سیلاب سیستان و بلوچستان
  • آمادگی هلال احمر ایران برای کمک به سیل‌زدگان کنیا
  • اعلام آمادگی هلال‌احمر ایران برای کمک به سیل‌زدگان کنیا
  • آمادگی هلال احمر برای کمک به مردم سیل‌زده کنیا
  • امدادرسانی به سیستان و بلوچستان پایان یافت