Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم از رونمایی پوستر دومین جشنواره رسانه‌ای "شهر ما" به مناسبت "روز قم" خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، مهدی کلانترزاده در نشست رسانه‌ای روز قم، با اشاره به تشکیل ستاد خبری برای پوشش برنامه‌ها و مراسمات روز قم در اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم اظهار کرد: برای بزرگداشت روز قم برنامه‌های ویژه را تدارک دیده‌ایم که رونمایی از پوستر دومین جشنواره رسانه‌ای “شهر ما” در جلسه شورای اطلاع‌رسانی استان ازجمله این برنامه‌هاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن دعوت از هنرمندان، اصحاب رسانه و شهروندان قم برای شرکت در این رویداد رسانه‌ای، ابراز کرد: برنامه دیگر، برگزاری رویداد تولید محتوای دیجیتال است که برای نخستین بار با محوریت روز قم با همکاری فضای مجازی سپاه برگزار می‌شود.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم افزود: این برنامه در مجتمع امام خمینی (ره) از ۱۲ تا ۱۴ آبان به‌صورت حضوری و با رعایت پروتکل‌ها برگزار خواهد شد تا لبیکی از سربازان فضای مجازی به مطالبه مقام معظم رهبری باشد.

وی از برگزاری نشست خبری با حضور شهردار قم به مناسبت روز قم خبر داد و گفت: روز دوشنبه نیز شهردار قم در گفت‌وگوی خبری شبکه استانی قم با مردم صحبت خواهند کرد.

کلانترزاده چهارمین دوره طرح شهروند پرسشگر، مدیر پاسخگو به مناسبت روز قم را مورد توجه قرار داد و ابراز کرد: در این طرح اعضای شورای شهر، شهردار و معاونین شهرداری و مسئولان سازمان‌ها در ارتباط مستقیم و بدون واسطه با مردم صحبت کرده و مسائل و مشکلات آنان را بررسی خواهند کرد.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم در پایان خاطرنشان کرد: قم کلانشهر شیعی است و از رسانه‌ها درخواست داریم با هنر خود کیان و داشته‌های قم را در سطح ملی و بین‌المللی معرفی کنند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: روز قم ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قم رسانه ای روز قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۴۱۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت کارگران سرزندگی و زیبایی را به شهر و شهروند هدیه می‌دهد

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان گفت: فعالیت کارگران با وجود همه سختی‌ها در مجموعه مدیریت شهری، سرزندگی و زیبایی را به شهر و شهروند هدیه می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سیدسلمان قاضی‌عسگر در مراسم تجلیل از کارگران نمونه شهرداری منطقه ۹ اظهار کرد: کارگران شریف در لباس خدمت به شهر وظایف سخت و سنگینی را عهده‌دار هستند و همین موضوع اهمیت نیروی انسانی و ارج نهادن به زحمات آن‌ها را پراهمیت‌تر می‌کند.

وی ادامه داد: فعالیت کارگران با وجود تمام سختی‌ها در مجموعه مدیریت شهری، سرزندگی و زیبایی را به شهر و شهروند هدیه می‌دهد.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان تصریح کرد: شهرداری منطقه دارای کارگران همدل، دلسوز و هماهنگ است که این موضوع موجب هم‌افزایی در شهرداری منطقه شده است.

قاضی‌عسگر با بیان اینکه تکریم کارگران وظیفه تک تک ما است، گفت: کارگران زحمت‌کش ما را در ساختن شهری آباد و شایسته فرزندانمان با دست‌های پینه بسته خود یاری می‌کنند، از این رو باید از آنها تشکر کرد و به احترام آنها سر تعظیم فرود آورد.

به گزارش ایمنا، به‌مناسبت هفته و روز کار و کارگر مراسم تجلیل از کارگران نمونه منطقه ۹ شهرداری اصفهان با حضور شهردار منطقه و کارگران معاونت خدمات شهری و فضای سبز این منطقه برگزار شد؛ در منطقه ۹ شهرداری اصفهان در آستانه سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و روز معلم جمعی از مدیران شهرداری با حضور در مدارس این منطقه ضمن تکریم مقام معلم به ادای احترام و قدردانی از معلمان این منطقه پرداختند و بیش از ۵۰۰ پیامک تبریک از زبان مدیر منطقه به معلمان ارسال شد.

کد خبر 749694

دیگر خبرها

  • مشارکت ۳۱ استان کشور در دومین دوره جشنواره ملی دوست من کتاب
  • دومین نمایشگاه صنعت موسیقی برگزار می‌شود
  • فعالیت کارگران سرزندگی و زیبایی را به شهر و شهروند هدیه می‌دهد
  • پوستر هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار رونمایی شد
  • رونمایی از پوستر هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار
  • نشست تخصصی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در دومین اجلاس بین‌المللی ایران و آفریقا
  • برگزاری جشنواره بازی‌های محلی و بومی در روستای گورزانگ به مناسبت روز ملی خلیج فارس + تصاویر
  • پوشش ۱۵۰ هزار شرکت‌کننده در چهارمین جشنواره امامت و مهدویت
  • برگزاری اختتامیه چهارمین دوره جشنواره خودنویس در نمایشگاه کتاب
  • نشست تخصصی نفت، گاز، پتروشیمی و پالایش در دومین اجلاس بین‌المللی ایران و آفریقا