Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن سابق بارسلونا گفت: رونالدو کومان تمام تلاش خود را کرد، اما این تلاش‌ها برای کسب نتیجه کافی نبود.

خبرگزاری میزان - خوزه ادمیلسون گومز، بازیکن سابق بارسلونا، بخشی از یک نسل طلایی در تاریخ باشگاه کاتالانهاست؛ این هافبک برزیلی در بین سال‌های ۲۰۰۴ تا ۲۰۰۸ با پیراهن بارسلونا افتخارات زیادی را کسب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازیکن همچنین در حد فاصل سال‌های ۲۰۰۰ – ۲۰۰۷، ۴۲ بار برای، تیم ملی فوتبال برزیل به میدان رفته‌ است و طی این مدت یک گل به ثمر رسانده‌ است.

به بهانه شرایط آشفته این روزهای باشگاه بارسلونا گفت‌وگویی با یکی از ستاره‌های سال‌های نه چندان دور باشگاه محبوب اسپانیایی ترتیب دادیم که مشروح گفت‌گوی ادمیلسون با خبرگزاری میزان را در زیر می‌خوانید:

نظر شما درباره شرایط این روز‌های بارسلونا و نتایج این تیم چیست؟

فکر می‌کنم برخی مواقع در زندگی باید مراحل انتقال و تجدید را پشت سر بگذاریم در حالی که ما همیشه مسئول آن نیستیم، زیرا در زمانی مناسب شروع نمی‌کنیم. بارسلونا هم اکنون این شرایط را پشت سر می‌گذارد و نتایج حاصل از این اتفاقات، علاوه بر اثرات سیاسی، نتیجه مدیریت باشگاه است. اما بارسلونا باشگاه بزرگی است و به سرعت خود را بازسازی خواهد کرد.

چه عواملی باعث شد بارسلونا نتواند در این فصل نتایج خوبی کسب کند؟

به نظر من روند سیاسی انتقال باشگاه مانع از برنامه‌ریزی صحیح و مستمر شد و این امر کسب نتیجه را دشوار می‌کند، زیرا بر تصمیم‌گیری بر تمام ارکان باشگاه از مربیان تا ورزشکاران و به ویژه سرمایه‌گذاری در رده‌های پایه تأثیر می‌گذارد. من معتقدم که این اتفاقات روی روند نتیجه‌گیری تأثیر منفی گذاشت و همانطور که قبلاً گفتم، این زمانی برای بازسازی و رنسانس است.

 

نظر شما به عنوان یکی از بازیکنان با سابقه بارسا درباره اتفاقی که برای کومان افتاد چیست؟

فکر می‌کنم اتفاقی که درخصوص کومان افتاد شبیه اتفاقی است که در باشگاه رخ داد. تصمیمات اشتباه و به طبع آن طبیعی است که او به هر آنچه می‌خواست نرسید. این به این دلیل نیست که او اسطوره باشگاه است، بلکه یک ابرقهرمان است که شرایط بازسازی را تغییر می‌دهد. بنابراین، من فکر می‌کنم او تمام تلاش خود را کرد، اما برای کسب نتیجه کافی نبود.

فکر می‌کنید با آمدن ژاوی، بارسلونا می‌تواند به شرایط مطلوب دست پیدا کند؟ چه توصیه‌ای به دوست قدیمی خود برای موفقیت در بارسا دارید؟

آمدن ژاوی به معنای حضور اسطوره دیگری در هدایت تیم برای کسب عنوان است. او مانند تمام اسطوره‌های باشگاه، عشق و قدردانی را نسبت به بارس دارد و تمام تلاش خود را می‌کند، اما باشگاه باید مرتب‌تر و هماهنگ‌تر در خارج از زمین و بخش مدیریت باشد. با شرایط موجود هر مربی حرفه‌ای؛ چه اسطوره‌های بارسا و چه غیر از این نمی‌تواند نتیجه بگیرد. شاید تفاوت اصلی این است که ژاوی نگاه مدرن‌تری به سبک بازی فوتبال دارد.

بیشتر بخوانید: ادعای اسپورت کاتالونیا؛ ژاوی گزینه اصلی جانشینی کومان در بارسلونا

انتهای پیام/

برچسب ها: ادمیلسون ادمیلسون جونیور بارسلونا ژاوی هرناندز ژاوی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ادمیلسون ادمیلسون جونیور بارسلونا ژاوی هرناندز ژاوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۴۲۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود بارسای زنان به فینال چمپیونزلیگ

به گزارش "ورزش سه"، چلسی با توجه به پیروزی ۱-۰ در دیدار رفت در خانه بارسلونا، به بلوگرانا اجازه داد توپ را در اختیار داشته باشد و به دفاع رفت. فرصت‌های زیادی برای بارسلونا به ارمغان می‌آمد.

در یکی از این موقعیت‌ها آیتانا بونماتی، بهترین بازیکن زن در سال گذشته، با یک ضربه زیبا بارسا را به برتری رساند و نتیجه را در مجموع مساوی کرد.

بعد از این گل بازی بازتر شد. در دقیقه ۳۰ سلما پارایوئلو مانند بازی رفت یک موقعیت عالی به‌دست آورد اما آن را هم از دست داد و بازی ۲-۰ نشد.

چلسی هم صاحب موقعیت شد. لئوپولز از فاصله شش متری دروازه از گلزنی ناکام ماند و توپ به تیر افقی برخورد کرد.
در نیمه دوم، نوسکن، بازیکن ملی‌پوش هم توپ را به تیر زد تا نتیجه بازی عوض نشود.
اندکی بعد، کادیشا بوکانن، مدافع میانی چلسی، دومین کارت زردش را در پنج دقیقه گرفت. چلسی از آن پس با یک بازیکن کمتر در زمین حضور داشت. سپس رولفو در دقیقه ۷۵ از روی نقطه پنالتی بارسا را به گل دوم رساند.

در ادامه آبی‌ها از تحت فشار قرار دادن بارسلونا ناکام ماندند تا تیم اسپانیایی با کامبک و شکست دادن چلسی در استمفوردبریج به فینال چمپیونزلیگ صعود کند.

دیگر خبرها

  • صعود بارسای زنان به فینال چمپیونزلیگ
  • چراغ سبز پپ به ستاره سیتی: به بارسا برو!
  • ناراحتی ستاره بارسلونا: از این تیم می‌روم!
  • بارسا چاره‌ای ندارد: فروش حداقل یک ستاره
  • مسی به یاد مربی افسانه‌ای: چقدر زود رفتی تیتو!‏
  • ماندن یا رفتن ژاوی هیچ ربطی به من ندارد!
  • هشدار بارسا به ژاوی: رفتارت را درست کن
  • ادعای رلوو: منچستریونایتد علاقه‌مند به استخدام ژاوی بود!
  • کار دشوار بارسا برای حفظ نایب قهرمانی لالیگا
  • واکنش توییتر رسمی باشگاه بارسلونا به ماندن ژاوی؛ فراتر از یک مربی