Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالمهدی نصیرزاده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: امسال اولین سالی است که با ترکیبی کامل در مسابقات جهانی حضور پیدا می‌کنیم و برای نخستین بار است که در مسابقات فیتنس اسپورت و چلنج فیتنس نماینده‌ای از ایران حضور دارد که امیدوارم مانند سال ۲۰۱۹ قهرمان جهان شویم.

وی ادامه داد: در این دوره از مسابقات جهانی بیش از ۱۵۰۰ ورزشکار از یکصد کشور جهان اعلام آمادگی کرده‌اند و این نشان می‌دهد رقابت‌ها در چه سطحی کیفی بالایی برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ملی ایران نیز برای حضور در پیکارهای قهرمانی آسیا در لبنان و جهانی اسپانیا نیز با ترکیب ۹۰ ورزشکار و کادر فنی راهی این مسابقات خواهد شد.   

رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام یادآور شد: از سال ۱۳۸۴ که فدراسیون تاسیس شد ۱۰ بار قهرمان و یک نایب قهرمانی را به دست آوردیم که نشانگر آن است که ایران قطب پرروش اندام جهان بوده و باید این روند ادامه یابد. ۲۰۳ کشور جهان عضو فدراسیون بین‌المللی پرورش اندام هستند و امروز تیم‌هایی مانند مصر، کره‌جنوبی و اسپانیا ورزشکاران مطرحی را در این حوزه پرورش داده‌اند.   

نصیرزاده همچنین در خصوص جابجایی در پست دبیری این فدراسیون گفت: تغییر دبیر با هدف ایده‌های جدید و خلاقانه صورت گرفت و جا دارد از دبیر سابق فدراسیون بابت تمام زحمات و خدماتی که داشت تشکر کنم، در اینجا باید به ناصر امینی نیز تبریک بگویم. او از قهرمانان ملی این فدراسیون است و چندین سال رئیس هیات استان مرکزی و عضو هیات علمی دانشگاه بوده و دکترای تربیت بدنی دارد و امیدوارم در کنار تخصص و تعهدی که دارد در پست دبیری فدراسیون موفق باشد.

وی در مورد اینکه چرا بانوان با توجه به اردوهای برگزار شده و مجوز شورای برون مرزی به مسابقات اعزام نمی‌شوند، تصریح کرد: همانطور که گفتید برای حضور بانوان مجوز شورای برون مرزی را گرفته بودیم و مشکلی نبود اما دغدغه‌هایی در نخستین اعزام وجود داشت و شاید مسایلی به وجود بیاید که نیازمند برنامه‌ریزی بهتر و بیشتر باشد. به عنوان مثال برای اولین بار است که رشته جدیدی به نام چلنج فیتنس در راستای ورزش پاک در دستور کار قرار گرفته و ما باید در این حوزه، دانش مربیان و داوران خود را افزایش داده تا ورزشکاران در سطح قهرمانان جهان قرار بگیرند.  

رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: با توجه به رایزنی‌های صورت گرفته با فدراسیون جهانی، مسابقات قهرمانی پرورش اندام مردان را اسفند ماه سال جاری در ایران برگزار خواهیم کرد که در نظر داریم در کنار آن رقابت‌های چلنج فیتنس آسیایی را نیز به مرحله اجرا در آوریم. با توجه به کرسی آسیایی و جهانی که داریم این موضوع در هیات اجرایی فدراسیون آسیایی مطرح و مورد موافقت قرار گرفت و با فدراسیون جهانی در این خصوص مکاتبه داشتیم، در صورتی که این مساله نهایی شود تمام کادر اجرایی رقابت‌ها بانوان خواهند بود و با رعایت مسایل شرعی و بر اساس قوانین کشورمان شاهد برگزاری این رویداد خواهیم بود.  

نصیرزاده در خصوص اینکه شایعاتی در خصوص عدم اعزام تیم ملی ایران به مسابقات آسیایی مطرح است، گفت: واقعیت این بود که شرایط لبنان به دلایل مشکلات داخلی کمی ناپایدار بود و گمانه‌زنی‌هایی از سوی برخی‌ها می‌شد که شاید تیم نرود اما این نظر ما و فدراسیون نبود و با تمام توان به دنبال اعزام هستیم و بلیت بچه‌ها را هم تهیه کردیم تا این اعزام صورت گیرد.

گفتنی است مسابقات جهانی ۱۲ تا ۱۷ آبان ماه به میزبانی اسپانیا و رقابت‌های آسیایی نیز ۲۱ تا ۲۴ همین ماه در لبنان برگزار خواهد شد و تیم ایران با ترکیبی کامل راهی این ۲ رویداد خواهد شد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: عبدالمهدی نصیرزاده فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام عبدالمهدی نصیرزاده فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام فدراسیون های ورزشی پرورش اندام رقابت ها خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۴۲۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای پیروزی به میدان می رویم/فوتبال ایران یا مشکل مهاجم روبرو است

دریافت 90 MB

به گزارش خبرنگار مهر، سعید دقیقی شامگاه دوشنبه در نشست مطبوعاتی پیش از بازی با پیکان اظهار کرد: فوتبال ایران در آینده ای نزدیک با مشکل مهاجم روبرو خواهد بود.

کد خبر 6092575

دیگر خبرها

  • اعزام تیراندازان به جام جهانی باکو + اسامی و برنامه مسابقات
  • نحوه اعزام حسن یزدانی به المپیک؛ بحران بزرگ یا یک اتفاق عادی؟!
  • حسن یزدانی بحران ملی نیست
  • قرارداد سرمربی تیم ملی، اولویت فدراسیون شد
  • برای پیروزی به میدان می رویم/فوتبال ایران یا مشکل مهاجم روبرو است
  • وعده رییس فدراسیون والیبال به ساحلی‌بازان برای صعود به المپیک
  • رئیس سازمان ملی استاندارد: امضای ایرانی جهانی شد
  • پیام تبریک اینفانتینو و شیخ سلمان برای قهرمانی فوتسال ایران در آسیا + عکس
  • اوجاقی:به سمت برگزاری مسابقات ورزشی پایتخت‌های آسیایی می رویم
  • شکست جادوگر بریتانیایی پس از توهین به وفایی