Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرآیند برگزاری انتخابات فدراسیون دوچرخه‌سواری زیر نظر اتحادیه جهانی خواهد بود. 

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، پس از استعفای محمود رشیدی از ریاست فدراسیون دوچرخه‌سواری، به دلیل ایراد اتحادیه جهانی به نحوه برگزاری مجمع انتخاباتی، این فدراسیون مجددا وارد دوران سرپرستی شد تا انتخابات آن مجددا برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فدراسیون برای برگزاری مجدد انتخابات، اساسنامه جدید مشترک فدراسیون‌ها را به اتحادیه جهانی ارسال کرده تا ‌پس از تایید آن فرایند انتخابات را آغاز کند.
همچنین قرار است اتحادیه جهانی دوچرخه‌سواری یک ناظر برای بررسی و حضور در روند برگزاری انتخابات معرفی کند.

 

رسول هاشم کندی در حال حاضر به عنوان سرپرست فدراسیون مشغول به کار است.

فرهنگ شادنیا دبیر فدراسیون دوچرخه سواری در گفت‌وگو با ایسنا در پاسخ به این پرسش که آیا اتحادیه جهانی  نظر خود را به نسبت به اساسنامه جدید اعلام کرده است یا خیر؟ گفت: هنوز هیچ چیزی اعلام نشده است و دستگاه های ذیربط تلاش می‌کنند تا هرچه زودتر فدراسیون به روال عادی خود برگردد. 

 

او در مورد معرفی ناظر انتخابات از سوی اتحادیه نیز گفت: اتحادیه جهانی قصد دارد  یک ناظر معرفی کند که البته این کار بعد از تایید اساسنامه انجام خواهد گرفت. 

 

دبیر فدراسیون دوچرخه سواری در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه فکر می‌کند معضل ارسال ایمیل از داخل ایران به فدراسیون جهانی برطرف شده باشد آیا با آغاز دوباره پروسه انتخابات ایمیل زدن ها شروع شود، تصریح کرد: کسانی که این ایمیل‌ها را زدند نه به رای مجمع احترام گذاشتند و نه به ورزشکاران. چرا که در این پروسه جابجایی‌ها تنها کسانی که بیشترین آسیب را می‌بینند، ورزشکاران هستند. ثبات مدیریتی اصل مهمی در موفقیت یک فدراسیون است به هر حال اعضای مجمع  وضعیت فدراسیون را دیده بودند و می‌خواستند تحولی ایجاد شود. فدراسیونی که برای تامین هزینه هایش حتی سیم کارت های خود را هم فروخته نشان می دهد که به بن بست رسیده است.

وی افزود: امیدوارم کسانی که ایمیل می زنند بتوانند شب‌ها با وجدان آسوده بخوابند. این اقدام آنها باعث شده  جامعه دوچرخه سواری هزینه‌های زیادی را بپردازند تا فدراسیون به شرایط عادی باز گردد. امیدوارم دوچرخه سواری به مدیریتی برسد  که مصالح کشور و دوچرخه‌سواری را در نظر داشته باشد. 

دوچرخه سواری

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: دوچرخه سواری فدراسیون دوچرخه سواری اتحادیه جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۴۲۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب رتبه سوم گلستانی ها در مشارکت/ وجود۷۰۰ ناظر در انتخابات گنبد

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا بهمنی نژاد شامگاه یکشنبه در گفتگوی ویژه خبر سیمای مرکز استان گلستان اظهار کرد: همزمان با سراسر کشور انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، یازدهم اسفند ۱۴۰۲ در سراسر استان برگزار شد که حوزه انتخابیه گنبد به مرحله دوم کشیده شد.

وی از مشارکت بیش از ۵۴ درصدی گلستانی‌ها در نخستین مرحله دوازدهمین دوره انتخابات مجلس خبر داد و افزود: استان گلستان توانست در انتخابات اسفند ماه رتبه سوم مشارکت کشور را کسب کند.

رئیس هیأت نظارت بر انتخابات در گلستان با اشاره به اینکه دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس همزمان با دیگر استان‌های کشور در روز جمعه ۲۱ اردیبهشت برگزار خواهد شد، گفت: طبق آمار اعلام شده در این دوره از انتخابات ۷۰۰ ناظر بر روند صحیح برگزاری انتخابات مشارکت خواهند کرد.

وی یادآور شد: با همراهی عوامل اجرایی تا کنون دو مرحله مانور برای افرادی که در روز انتخابات مشارکت خواهند داشت برگزار کردیم.

بهمنی نژاد با بیان اینکه تبلیغات داوطلبان دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس در گنبد کاووس از ساعت بیست و چهار روز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت آغاز شده و تا ساعت ۸ صبح روز پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ادامه دارد، اظهار کرد: کاندیدای گنبدی در ۲۱ نقطه از فضای عمومی برای برنامه‌های تبلیغاتی و در ۶۰ نقطه شهرستان برای پوستر و بنرهای تبلیغاتی خود می‌توانند استفاده کنند.

وی یادآور شد: بر اساس قانون در مرحله دوم انتخابات نامزدی که اکثریت نسبی آرا را کسب کند می‌تواند راهی بهارستان شود.

وی با اشاره به تخلفاتی که تا کنون صورت گرفته به مراجع قضائی گزارش شده است، افزود: شهروندان در صورت مشاهده تخلف می‌توانند به دفاتر هیأت نظارت مراجعه و آن مورد را گزارش دهند.

رئیس هیأت نظارت بر انتخابات در گلستان با بیان اینکه براساس قانون، همه واجدان شرایطی که در در مرحله نخست در حوزه انتخابیه گنبدکاووس رأی داده‌اند می‌توانند در دور دوم این حوزه به صورت مجدد شرکت کنند، گفت: متولدین ۲۱ اردیبهشت ۱۳۸۵ و قبل از آن می‌توانند در این دوره از انتخابات مجلس شرکت کنند.

کد خبر 6097726

دیگر خبرها

  • دیدار مناف هاشمی با دبیرکل فدراسیون جهانی سپک تاکرا
  • سنگ جدید اینبار برای دوچرخه برقی؛ شرط محال برای استفاده زنـان!
  • ثبت تقویم مسابقات کشوری دوومیدانی ایران در فدراسیون جهانی 
  • ثبت تقویم مسابقات کشوری دوومیدانی ایران در فدراسیون جهانی
  • جلسه هماهنگی مسابقات تور بین المللی دوچرخه سواری خزر
  • کسب رتبه سوم گلستانی ها در مشارکت/ وجود۷۰۰ ناظر در انتخابات گنبد
  • ملی پوشان دوچرخه سواری کوهستان ایران بدرقه شدند
  • جام جهانی تیراندازی| نکونام از صعود به فینال بازماند
  • اقدام عجیب خودی‌هاعلیه ژیمناستیک/وطن‌فروشی منفعت طلب‌ها
  • اقدام عجیب خودی‌ها علیه ژیمناستیک/ اعتراض به سهمیه المپیک ایران!