Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم روئینگ کشورمان گفت: با توجه به مشخص شدن نفرات تیم ملی کار را آغاز می‌کنیم و تنها یک ماه فرصت داریم تا در یک تمرین فشرده سطح بچه‌ها را بالا ببریم. - اخبار ورزشی -

افشین فرزام در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص شرایط حضور در مسابقات قهرمانی روئینگ آسیا اظهار داشت: بعد از تست‌گیری از قایقرانان در مسابقات قهرمانی کشور و یک هفته اردویی که برگزار شد و فرصتی که به بچه‌ها داده شد تا بتوانند تمرین داشته باشند، مجددا در رشته‌های انفرادی تست‌گیری انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما سه روز فرصت داشتیم تا در ارنج‌های گروهی تست‌گیری کنیم و شرایط بچه‌ها را بررسی کنیم.

وی در ادامه افزود: امسال یک مقدار شرایط شرکت ما در مسابقات قهرمانی آسیا خاص خواهد بود. ما از امروز با توجه به مشخص شدن نفرات کار را آغاز می‌کنیم و تنها یک ماه فرصت داریم تا در یک تمرین فشرده سطح بچه‌ها را بالا ببریم و امیدوارم در این زمان بتوانیم  از نظر کیفی شرایط ایده‌آلی را به دست آوریم.

سرمربی تیم روئینگ کشورمان در خصوص زمان اعزام به مسابقات گفت: اردوها تا اعزام برگزار می‌شود اگر برای صدور ویزا، تهیه بلیت و امور تشریفاتی مشکلی نباشد 15 آذر اعزام می‌شویم. بین 10 تا 12 نفر ورزشکاران ما را در این مسابقات تشکیل می‌دهند.

فرزام در پاسخ به این سوال که آیا تمرینات قایقرانان با قایق‌های جدید برگزار می‌شود، تصریح کرد: منتظر هستیم قایق‌ها به تهران برسد و در این فرصت باقیمانده تا آغاز مسابقات قهرمانی آسیا از قایق‌ها استفاده کنیم. تا جایی که در جریانم قایق‌های تک‌نفره و دو‌نفره خریداری شده و ما در ماده چهار نفره شرایط خوبی را از نظر تجهیزات نداریم اما باز هم این قایق‌ها غنیمت است. امیدوارم زودتر به دست بچه‌ها برسد و بتوانیم با کیفیت بهتری کار را دنبال کنیم‌‌.

دریاچه آزادی میزبان اردوی انتخابی تیم ملی روئینگ

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: قایقرانی قایقرانی مسابقات قهرمانی قایق ها بچه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۴۲۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴| فوتسال ایران جام قهرمانی را پس گرفت/شاگردان شمسایی بر بام آسیا

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم ملی فوتسال کشورمان از ساعت 14:30 به وقت تهران در فینال مسابقات جام ملت های آسیا با ترکیب اولیه باقر محمدى، محمد حسين درخشانى ، سالار آقاپور، مهدى كريمى، بهروز عظيمى به زمین فرستاد. به مصاف تایلند رفت که این دیدار با نتیجه 4 بر یک به سود شاگردان شمسایی به پایان رسید تا ملی پوشان فوتسال کشورمان فاتح این مسابقات شوند و جام قرمانی این مسابقات را از ژاپن که در دوره قبل به این عنوان رسید پس بگیرند.

گل های ایران در این مسابقه را مهدی کریمی،سعید احمد عباسی، علی اصغر حسن زاده و باقر محمدی به ثمر رساندند. 

این سیزدهمین قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در مسابقات جام ملت های آسیا بود که توسط وحید شمسایی و شاگردانش رقم خورد.

 

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد
  • نمی‌توانیم به قهرمانی آسیا برسیم اما رتبه خودمان را بالا می‌بریم
  • نمی‌توانیم به قهرمانی آسیا برسیم ولی رتبه خودمان را بالا می‌بریم
  • نایب قهرمانی تیم پسران ایران در شطرنج شهر‌های آسیا
  • ماجرای گردن‌بند خاص شمسایی در جام ملت‌ها | عکس
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۹ اردیبهشت
  • میزبانی مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا از ایران گرفته شد
  • عکس/جشن قهرمانی تیم ملی فوتسال در مسابقات جام ملت های آسیا
  • طیبی: امیدوارم فوتسال ایران در جام جهانی اتفاقات خوبی را رقم بزند
  • جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴| فوتسال ایران جام قهرمانی را پس گرفت/شاگردان شمسایی بر بام آسیا