Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری ایرج کیانی گفت: تاکنون ۲ هزار و ۳۰۰ قلم انواع تجهیزات اساسی بین زلزله‌زدگان زمین‌لرزه اخیر در شهرستان کوهرنگ توزیع شده است که شامل ۱۶۸ دستگاه چادر، یک‌هزار و ۳۰۰ تخته پتو، ۳۳۵ تخته موکت ۶ متر مربعی، ۳۲۸ شعله چراغ گرمایشی والر، ۹۱ ست انواع ظروف، ۱۴ شعله هیتر (بخاری) برقی، ۵۰ گالن آب و هشت کلمن آب بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری افزود: از ابتدای وقوع زمین‌لرزه اخیر کوهرنگ تاکنون ۲ هزار و ۷۷۰ قوطی انواع کنسرو خوراکی، ۵۸۰ کیلوگرم برنج و ۲۰۰ بسته غذایی ۷۲ ساعته برای معیشت زلزله‌زدگان توزیع شد.

وی افزود: در این مدت یک‌هزار کیلوگرم نایلون برای پوشش و حفاظت چادرها، وسایل و تجهیزات زلزله‌زدگان در برابر بارش‌های احتمالی بین زلزله‌زدگان توزیع شده است.

کیانی یادآور شد: این میزان چادر، تجهیزات و اقلام خوراکی به زلزله‌زدگان ۲۲۳ روستای شهرستان کوهرنگ اختصاص داده شد و امدادرسانی به خانوارهای خسارت‌دیده ناشی از این زمین‌لرزه همچنان ادامه دارد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد:  ۲۱ گروه امدادی از جمعیت هلال‌احمر چهارمحال و بختیاری برای خدمات‌رسانی به مردم زلزله‌زده کوهرنگ فعالیت دارند و امدادگران جمعیت هلال‌احمر در چهار ساعت ابتدایی وقوع این زمین‌لرزه با حضور در تمامی روستاهای این منطقه ارزیابی اولیه را انجام دادند و پنج مصدوم را به مراکز درمانی منتقل کردند.

وی افزود: جمعیت هلال‌احمر استان در این مدت ارزیابی خسارت وارد شده و خدمات‌رسانی به یک‌هزار و ۴۵۰ خانوار زلزله‌زده کوهرنگی را انجام داده است.

 کیانی تشریح کرد: پنج هزار و ۶۷۰ نفر در قالب ۱۱ هزار خانوار در شهرستان‌های کوهرنگ، اردل و فارسان در چهارمحال و بختیاری از زلزله ۵.۷ ریشتری چلگرد متاثر شدند که در همین راستا تعدادی از خانه‌ها به‌طور کامل آوار و برای اسکان موقت ۲۰۰ خانوار چادر و بسته‌های امدادی نظیر وسایل گرمایشی، مواد غذایی و سایر مایحتاج ضروری زندگی از سوی جمعیت هلال‌احمر استان تویع شده است.

انتهای پیام/۶۸۰۳۲

منبع: فارس

کلیدواژه: مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری اقلام توزیع شده زلزله کوهرنگ جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری زلزله زدگان زمین لرزه توزیع شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۴۲۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات ۱۸ نفر از سیل در روستای شادکام بافق در استان یزد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد از نجات ۱۸ نفر از سیل در روستای شادکام بافق خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از صدا و سیما، محمد عشقی اظهار کرد: در ساعت ۱۹ شب گذشته با دریافت خبری مبنی بر گیر افتادن ۱۸ نفر در سیل روستای شادکام، دو تیم امدادی سیلاب و کوهستان هلال احمر شهرستان بافق با ۳ خودرو امدادی به منطقه اعزام شدند.

وی ادامه داد: با استفاده از تجهیزات کارگاه این افراد را نجات و به مکان امن انتقال دادند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر یزد بیان کرد: همچنین قبل از این حادثه ساعت ۱۶ دیروز تیم‌های امدادی به روستای قطرم بافق اعزام و پس از رهاسازی چندین خودرو گرفتار در سیل و خارج نمودن افراد از منازل متأثر از رودخانه‌ها تا پاسی از شب تلاش و خدمات رسانی کردند.

کد خبر 747969

دیگر خبرها

  • سیل به مزار امامزاده سیدعلی (ع) رسید / تخلیه آبگرفتگی صحن مزار
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • نجات ۱۸ نفر از سیل در روستای شادکام بافق در استان یزد
  • هلال احمر سمنان در توزیع اعتبارات و مولدسازی دارایی‌ها دیده شود
  • تامین و توزیع اقلام ضروری امدادی در سراسر استان سمنان
  • ۹۵ میلیارد تومان صرف خرید تجهیزات مدارس چهارمحال وبختیاری شد
  • خدمات رسانی ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر به سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • امداد رسانی هلال احمر به سیل زدگان در خراسان جنوبی
  • امداد رسانی به سیل زدگان ۷ استان