Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از تسنیم، محمد مهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پاسخ به این سؤال که آیا برنامه‌ای برای رفع توقیف فیلم‌های سینمایی دارید، اظهار داشت: در حوزه سینمایی بنا این است حداکثر همراهی با اصحاب سینما داشته باشیم و در این راستا تلاش می‌کنیم.
وی افزود: از همکارانم خواسته که با دقت فیلم‌های سینمایی توقیف‌شده را بررسی کنند که خدایی ناخواسته حقی از کسی ضایع نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پاسخ به سؤال دیگر که امسال جشنواره فیلم فجر چگونه برگزار می‌شود، گفت: دبیر جشنواره که یک استاد دانشگاه و فرد برجسته در حوزه سینما بوده، به تازگی منصوب و شروع به کار کرده و جشنواره متفاوت‌تر از سالیان گذشته برگزار خواهد شد.   وی تصریح کرد: دستور داده که تیم و گروه‌های مختلفی که در جشنواره فجر مشارکت داشته، با دقت کارهایشان را انجام دهند چراکه که جشنواره متعلق به همه جامعه هنری و سینمایی بوده و تمام تلاشمان برگزاری بهتر و باشکوه‌تر از سالیان گذشته خواهد بود.
اسماعیلی در پاسخ به این سؤال که چه زمانی انتصابات مدیران استانی فرهنگ و ارشاد آغاز می‌شود؟ توضیح داد: معاون مجلس امور استان‌ها اخیراً منصوب شده و از شنبه هفته گذشته آغاز به کار کرده و تغییرات به‌زودی انجام خواهد شد.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پاسخ به سؤال که چه برنامه‌ای برای بهبود وضعیت معیشتی خبرنگاران و حل مشکل بیمه خبرنگاران دارید، اظهار کرد: به رئیس صندوق اعتباری هنر دستور داده که هیچ تفاوتی بین خبرنگاران و اهالی دیگر فرهنگ و هنر قائل نشوند و  اصحاب رسانه نیز همانند سایر هنرمندان از امتیازهای صندوق اعتباری هنر بهر‌ه‌مند شوند.
اسماعیلی اعلام کرد: مشکل بیمه خبرنگاران را نیز حتما در دولت سیزدهم حل خواهیم کرد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بیمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۴۲۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکلات موسیقی استان‌های فارس و بوشهر بررسی می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی معاونت هنری، امیرحسین سمیعی مدیرکل دفتر موسیقی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فردا ۹ اردیبهشت برای بررسی وضعیت فعالیت موسیقی استان‌های فارس و بوشهر به این ۲ استان سفر می‌کند.

سمیعی در این سفر که با همراهی مسؤول دفتر سرود و برخی از کارشناسان دفتر موسیقی انجام می شود، ضمن بازدید از انجمن‌های موسیقی، با گروه‌های سرود، فعالان موسیقی، مدیران ارکسترهای استانی و مدیران ادارات کل فرهنگ و ارشاد استانی دیدار کند و از نزدیک در جریان مشکلات و مسایل آنان قرار گیرد.

همچنین در پایان این سفر ۲ روزه مدیر دفتر موسیقی ضمن بازدید از روند برگزاری جشنواره موسیقی خلیج فارس با هنرمندان حاضر در این جشنواره گفت‌وگو خواهد کرد.

کد خبر 6090001 علیرضا سعیدی

دیگر خبرها

  • وزارت ارشاد: محمد خزاعی می‌ماند
  • تغییر رئیس سازمان سینمایی تکذیب شد
  • تغییر محمد خزاعی در سازمان سینمایی تکذیب شد
  • برگزاری ۱۴ دوره جشنواره شعر رضوی در استان خوزستان
  • فارس و بوشهر زیر ذره‌بین دفتر موسیقی رفتند
  • مشکلات موسیقی استان‌های فارس و بوشهر بررسی می‌شود
  • ساخت فیلم سینمایی اقتباسی درباره فرهنگ رضوی
  • خبرهایی از ساخت دو فیلم درباره امام رضا(ع) و اقبال لاهوری
  • فیلم سینمایی تاریخی اقتباسی فرهنگ رضوی ساخته می‌شود
  • فیلم سینمایی فرهنگ رضوی ساخته می‌شود/ برگزاری نخستین جشنواره فیلم دینی رضوان