Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین،  سید قاسم قوامی مسئول هنر‌های نمایشی حوزه هنری انقلاب اسلامی قزوین در نشست تبیین برنامه‌های تئاتر مردمی بچه‌های مسجد گفت: فراخوان تئاتر بچه‌های مسجد در مردادماه سال جاری اعلام و در ابتدای آبان ماه با ثبت ۱۷ گروه نمایشی به پایان رسید و در ادامه با مصاحبه‌ها و بررسی‌های تخصصی پنج گروه که متشکل از ۳۰ هنرجو است، جواز حضور در این دوره‌های آموزشی را بدست آوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: اساتید دوره آموزشی تئاتر مردمی بچه‌های مسجد حوزه هنری استان قزوین بر عهده کیوان حبیبی، امیر رجب‌پور، آذر متفکر و سید قاسم سید قوامی خواهند بود و هنرجویان علاقه‌مند با مبانی هنر نمایش، نمایش نامه نویسی، کارگردانی و بازیگری آشنا می‌شوند.

مسئول هنر‌های نمایشی حوزه هنری انقلاب اسلامی  گفت : هدف ما در تئاتر بچه‌های مسجد تربیت نیروی انقلابی و متعهد برای فرهنگ و هنر نظام مقدس جمهوری اسلامی است تا هنرمندانی شایسته پا به عرصه بگذارند.

وی تاکید کرد: طرح معضلات و مشکلات محله با استناد به آموزه‌های دینی، معرفتی و سخنان و رفتار و اعمال پیامبر رافت و ائمه اطهار (ع) از موضوعات اصلی و اولویت‌دار نمایش‌های مسجدی است.

رییس انجمن هنر‌های نمایشی قزوین گفت: آموزش، پژوهش و آفرینش از جمله بخش‌های اصلی در هنر‌های نمایشی محسوب می‌شوند که در این بین آموزش از اهمیت ویژه‌ایی برخوردار است برنابراین فراهم کردن این شرایط توسط حوزه هنری انقلاب اسلامی قزوین بسیار تحسین برانگیز و کارآمد است.

حبیبی افزود: در این دوره هنرجویان با مبانی هنر‌های نمایشی، تاریخ نمایش و شکل‌گیری آن، نمایش‌های ایرانی و عوامل تشکیل‌دهنده گروه‌های نمایشی از جمله نویسندگی، بازیگری و کارگردانی آشنا خواهند شد.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تئاتر مردمی حوزه هنری اخبار هنرمندان هنر های نمایشی بچه های مسجد حوزه هنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۴۲۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش قهرمان اسکیت ایران به مناسبت روز خلیج فارس

به گزارش خبرگزاری مهر، در جشن روز ملی خلیج فارس که با اجرای برنامه های مختلف از جمله موسیقی ایرانی همراه بود، محمود نیکپور قهرمان اسکیت نمایشی ایران نیز به اجرای برنامه پرداخت که مورد توجه شرکت کننده در این جشن قرار گرفت.

اسکیت نمایشی یکی از رشته های پرطرفدار و جذاب در اسکیت است که ملی پوشان زیادی در کشور در این حوزه فعالیت می کنند و محمود نیکپور عنوان قهرمانی آن را در اختیار دارد.

کد خبر 6094346

دیگر خبرها

  • اهمیت توجه به «مخاطب مردمی» در تئاتر رضوی/ ماجرای علاقه به فوتبال
  • از آغاز پیش‌فروش بلیت یک نمایش تا «مدرسه در دست بچه‌ها»
  • بلیت‌فروشی «دوازده سی‌وشش» آغاز شد
  • بلیت‌فروشی «دوازده سی‌وشش» آغاز شد/ آغاز اجرا از ۲۵ اردیبهشت
  • «شهر آفتاب مهتاب» اتفاقی آوانگارد در تئاتر دهه ۴۰
  • تئاترحوزه هنری استان به جشنواره سراسری بچه های مسجد راه یافت
  • پایان جشنواره نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم
  • حضور ۱۴ گروه در جشنواره نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم
  • راهیابی هنرمندان کهگیلویه و بویراحمدی به جشنواره تئاتر مسجد
  • نمایش قهرمان اسکیت ایران به مناسبت روز خلیج فارس