Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سعید شاهین فر، به اجرای طرح اقدام ملی مسکن در استان زنجان اشاره کرد و گفت: این طرح با قوت بیشتری در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه پیامک واریز مرحله چهارم آورده نقدی متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن در زنجان برای پروژه‌های ۷۴۴ واحدی کوی نصر (برکت)، ۱۲۹۶ واحدی m۶ (کوی زنگان) و ۱۴۴ واحدی گلشهر ارسال شده است، اظهار کرد: این پروژه‌ها به دلیل پیشرفت بالای پروژه‌های ذکر شده امکان واریز مبلغ وجود دارد و به همین علت پیامک به آنها ارسال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: این پیامک، فرصتی برای کسانی است که امکان واریز مبلغ در مرحله چهارم را دارند و در صورت پرداخت مرحله چهارم آورده نقدی، امکان تحویل زودتر واحدها برای متقاضیان فراهم می‌شود.

شاهین فر تاکید کرد: برای متقاضیانی که امکان واریز ندارند، واحدها با تاخیر تحویل داده خواهد شد و متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن در صورت عدم واریز قسط چهارم حذف نمی‌شوند و از این بابت جای نگرانی وجود نخواهد داشت.

وی در خصوص اینکه در متن پیامک آمده که عدم واریز وجه به منزله انصراف تلقی می‌شود، اظهار داشت: متن پیامک به طور پیش‌فرض، تنظیم شده و امکان ویرایش ندارد.

معاون اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه هیچ متقاضی طرح اقدام ملی مسکن در زنجان به دلیل عدم واریز وجه، حذف نشده است، گفت: هیچ متقاضی مسکن ملی به جز متقاضیانی که واریزی مرحله اول را پرداخت نکرده‌اند، حذف نشده و این دسته از متقاضیان را دعوت به پرداخت آورده نقدی کرده‌ایم.

کد خبر 5339893

منبع: مهر

کلیدواژه: مسکن وام مسکن ویروس کرونا بنزین جایگاه سوخت بوشهر پمپ بنزین خطبه های نماز جمعه کرمانشاه آمار کرونا قوه قضاییه گرگان ایلام واکسن کرونا عکس استانها اردبیل طرح اقدام ملی مسکن عدم واریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۴۲۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۱ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن واجد شرایط سه گانه شدند

ارسلان مالکی معاون وزیر راه و شهرسازی در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: عملیات آماده‌سازی ۵۴۴ هکتار زمین با ظرفیت ساخت ۱۲ هزار و ۵۰۰ واحد در شهرهای مختلف کشور از جمله بوشهر  آغاز شده است و بیش از ۲ هزار هکتار معادل بیش از ۵۰ هزار واحد مسکونی تا به امروز عملیات اجرایی کلید خورده است.

معاون وزیر راه وشهر سازی گفت: بر اساس اطلاعات سامانه طرح نهضت ملی مسکن بیش از ۷۱ هزار متقاضی واجد ۳ شرط و همچنین ۱۷ هزار متقاضی دارای ۴ شرط برای دریافت واحدهای طرح نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کرده‌اند.

مالکی با بیان اینکه دسترسی به مسکن مسئله‌ای مهم و اساسی برای مردم است، تاکید کرد: آمارها حاکی از آن است که بین ۵۰ تا ۷۰ درصد درآمد خانوارها صرف هزینه مسکن می‌شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • جاعل کلاهبردار در دام پلیس همدان افتاد
  • تایید نهایی ۵۷۲ نفر متقاضی طرح نهضت ملی مسکن در اردل
  • ارسال پیامک ذخیره سازی آب برای شهروندان تهرانی | ماجرا چیست؟
  • فراهم شدن امکان تغییر رشته تحصیلی دانش آموزان
  • شگرد عجیب کلاهبرداری مرد جوان از داخل زندان
  • شگرد عجیب کلاهبرداری مرد زندانی
  • ارسال پیامک واریز اشتباهی شگرد کلاهبرداری مرد زندانی
  • کلاهبرداری قاتل برای پرداخت دیه میلیاردی | سرنوشت قاتلی که رویای آزادی در سر دارد
  • ۷۱ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن واجد شرایط سه‌گانه شدند
  • ۷۱ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن واجد شرایط سه گانه شدند