Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-28@23:46:54 GMT

پدیده مشهد در خطر کسر امتیاز

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۴۲۷۴۹

باشگاه پدیده تا پنجشنبه فرصت تسویه حساب با مربی سابق ایتالیایی اش را دارد

با اعلام دبیر هیات فوتبال خراسان رضوی، باشگاه پدیده برای پرداخت پول کوزین فقط تا پنجشنبه، ۱۳ آبان ماه، فرصت دارد.

به گزارش طرفداری، محسن حیدری پس از بازی پدیده و نفت مسجدسلیمان در جمع خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت نماینده مشهد در لیگ برتر گفت:

وضعیت پدیده نیازی به توضیح ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک هفته عجیب را در فوتبال خراسان گذراندیم. در این مدت هیات فوتبال سعی کرد با شرایط مزبور مدارا کند و مسائل را رسانه‌ای نکند تا حاشیه‌ای برای تیم ایجاد نشود. حضور ۲ سرمربی در تمرین، عدم حضور تیم در یک مسابقه رسمی و... از زشتی‌هایی بود که ماحصل مدیریت دوستان بود.

حیدری افزود:

شنیده‌ایم دوستان با برخی مجموعه‌ها برای فروش تیم مذاکره کرده اند. ما از این موضوع خوشحالیم چون از روز اول گفته‌ بودیم آقایان توان تیمداری ندارند. در حال حاضر ۵ یا ۶ بازیکن خوب تیم جدا شده اند و تعدادی جانشین آنان شده‌اند اما به خاطر مبلغی اندک پنجره نقل و انتقالات همچنان بسته مانده‌ است.

حیدری گفت:

مدیر کل ورزش و جوانان استان گفته آقایان وعده داده‌اند تا دوشنبه مشکل کوزین حل می‌شود. متاسفانه تیم در آغاز لیگ تیم در برخی بازی‌ها امتیاز از دست می دهد که در برابر رقبای اصلی برای حفظ سهمیه برگزار می شود. پدیده به نوعی ۶ امتیازی است.

دبیر هیات فوتبال خراسان رضوی گفت:

پس از برگزاری جلسه‌ در استانداری خراسان رضوی در همین خصوص تصمیم بر این شد که ۴۸ ساعت به حمیداوی فرصت داده‌ شود اقدامات لازم برای حل امور و همچنین باز شدن پنجره نماینده خراسان رضوی انجام دهد.

حیدری در خصوص غیبت اعضای تیم پدیده برای مصاحبه پس از شکست مقابل نفت مسجدسلیمان گفت:

اطلاعی از علت عدم حضور بازیکنان و مربیان در میکس‌زون و نشست خبری ندارم.  

اخبار داغ 

ماموریت زشت خانم رقصنده تتلو در کنسرت ! / بی غیرتی تماشاچیان ! + فیلم جزئیات اتهام سایت روسی به سردار آزمون؛ اخاذی یا نفقه دختر روس؟ تبلیغات اینستاگرامی، دلیل احضار سیدجلال حسینی و امید عالیشاه به کمیته اخلاق وینیسیوس: مودریچ همیشه می گوید تو حرکت کن، توپ خواهد رسید واکنش تماشایی آرون رمزدیل مقابل لسترسیتی (لسترسیتی - آرسنال)

منبع: طرفداری

کلیدواژه: خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۴۲۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد قاطع با کم فروشی نانوایان در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی،مدیر بازرسی نظارت اصناف خراسان رضوی گفت: با تخلفات کم فروشی، گرانفروشی، عرضه خارج از شبکه آرد برخورد می‌شود.
محسن صیادی افزود:در طرح تشدید نظارت بر واحد‌های صنفی نانوایی، توسط مدیریت بازرسی نظارت اصناف، از ابتدای سال ۴۲۸ مورد بازرسی از نانوایی‌ها شهر انجام پذیرفته است.
مدیر بازرسی نظارت اصناف خراسان رضوی گفت: این بازرسی‌ها منجر به تشکیل ۵۷ پرونده تعزیری به ارزش ریالی بیش از ۱۳ میلیارد ریال شده است.

دیگر خبرها

  • میزبانی غرفه خراسان رضوی از هیات‌های تجاری چین و ترکمنستان در روز دوم «ایران اکسپو ۲۰۲۴»
  • آخرین وضعیت «ارس» تنها پلنگ ایرانی باغ‌وحش مشهد
  • دانشگاه جای رفتارهای وحشیانه با دانشجویان و اعضای هیات علمی نیست
  • اهدای خون در خراسان رضوی هفت درصد رشد کرد
  • اجماع شورای وحدت برای حمایت از یک نامزد دور دوم انتخابات مجلس در مشهد
  • آغاز به کار ستاد برگزاری نخستین المپیاد هنر در مشهد
  • هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد پاک است
  • خراسان رضوی بیش از ۹ هزار زائر حج تمتع آماده اعزام دارد
  • ۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد جمع آوری شدند
  • برخورد قاطع با کم فروشی نانوایان در مشهد