Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-06@22:49:48 GMT

طرح ضربتی پلیس برای مقابله با کف‌زن‌ها

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۴۲۷۷۱

طرح ضربتی پلیس برای مقابله با کف‌زن‌ها

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار " محمد قنبری" افزود: در راستای تشدید مبارزه با هرگونه سرقت، طرح مقابله ای با استفاده از امکانات و رصد اطلاعاتی مجرمان سابقه دار در سطح استان های هدف به مرحله اجرا درآمد.

وی اظهار داشت: در نتیجه اجرای طرح یاد شده، ۲۹۳ فقره سرقت به روش قاپ زنی کشف و تعداد ۱۴۷ سارق کیف و تلفن همراه که بیشتر آنها حرفه ای بودند نیز دستگیر و برای طی مراحل قانونی، تحویل مراجع قضائی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه با مجازات سریع و قاطع این مجرمان بازدارندگی عمومی ایجاد خواهد شد، خاطرنشان کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی با تسلط و انجام اقدامات تخصصی، حرکات مجرمان به ویژه افراد سابقه دار را زیر نظر داشته و با سارقینی که به جان و مال مردم تعدی می کنند، به شدت برخورد خواهد کرد.  

سردار قنبری از مردم خواست توصیه های پلیسی در نگهداری صحیح اموال را مورد توجه قرار داده و به منظور دستگیری هرچه سریع تر مجرمان، موارد مشکوک را در اسرع وقت با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ درمیان بگذارند.

47231

کد خبر 1568555

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: نیروی انتظامی سرقت سارق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۴۲۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان حرفه‌ای طیور در دامغان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  سرهنگ غلامحسین عرب گفت:  در پی وقوع چند فقره سرقت طیور در شهرستان دامغان ، ماموران پلیس  ۴ سارق حرفه‌ای را شناسایی و همگی آنها را با اجرای چند عملیات ضربتی برای دستگیری  در مخفیگاهشان دستگیر  کردند.
وی با بیان اینکه متهمان در تحقیقات فنی پلیس به ۹ فقره سرقت طیور به تعداد ۵۰۰ قطعه اعتراف کردند ادامه داد: سارقان در یکی از سرقت‌ها مقادیری طلا به ارزش ۲ میلیارد ریال از داخل منزل به سرقت برده بودند که همگی اموال به سرقت رفته کشف و تحویل مالباختگان شد.
متهمان پس از تشکیل پرونده و تحویل به مرجع قضائی با قرار صادره روانه زندان شدند.

دیگر خبرها

  • دستگیری ۲۲ سارق در طرح مبارزه با سرقت‌ منازل در گیلان
  • کشف ۹ میلیاردی سوخت قاچاق از یک شرکت در کاشان
  • ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در ساوه کشف شد 
  • دستبند پلیس بر دستان سارقان در شهرکرد
  • سرقت همراه با ضرب و جرح در این استان
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای طیور در دامغان
  • کشف ۱۸۵ کیلو مواد افیونی در دو عملیات ضربتی پلیس هرمزگان
  • دو سارق حرفه ای و سابقه دار احشام در گچساران دستگیر شدند
  • ربایندگان «یسنا» اعتراف کردند/ یکی از مجرمان متواری است
  • اجرای ۱۵ طرح عمران شهری در سلماس